Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (18124)
Mun vanhemmat pakotti mut soittamaan yhtä instrumenttia lapsena. Sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu välillä ihan höpöltä tää oma elämä, jolla ei ole juurikaan vaikutusta yhtään mihinkään.
Odotapas vain, kun sanotaan, että elinaikaa on vain kuukausia, alkaa oma pieni elämä tuntua kovin merkitykselliseltä.
Mun kaverilla on syöpä. Tehtiin edunvalvontavaltuutus. Kaiken varalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu välillä ihan höpöltä tää oma elämä, jolla ei ole juurikaan vaikutusta yhtään mihinkään.
Odotapas vain, kun sanotaan, että elinaikaa on vain kuukausia, alkaa oma pieni elämä tuntua kovin merkitykselliseltä.
Niin. Itselle. Mutta isossa kuvassa yks itikan paska.
Uutisissa oli kirjeenvaihtaja Elli Hiilamo. Heti arvasi, kuka on hänen isänsä, oli niin samaa näköä Heikki Hiilamon kanssa.
Istun sohvalla ja selaan kännykästä juttuja tylsyydessäni.
Laitoin deodoranttia kainaloon.
Tunnen kaksi kankeaa kääpää. Minä olen kolmas.
Mulla on ihan hyvä lauluääni, mutta kun se tulee suusta ulos, se jotenkin saa vaikutteita ulkoilmasta ja menee pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Itselle. Mutta isossa kuvassa yks itikan paska.
Ei arvannut ne, jotka näitä suurvaltojen johtajia pieninä vaipotti, että nämä pistävät puoli maailmaa sekaisin.
Oon villaviltin alla sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Olisit soittanut niin huonosti, etteivät olisi kestäneet kuunnella.
Miks nuoret sanoo toisinaan että joku on törkeen hyvä? Eihän törkee voi olla hyvä. Ei sitte huonostikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kestäneetkään. Instrumenttini oli viulu. Laittoivat minut kellariin harjoittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin deodoranttia kainaloon.
Huomasin kaupassa vartalodeodoranttia ja telkassa vaatedeodoranttia. Mitähän seuraavaksi?
Yleisesti ottaen mulla ei oo koskaan kova meininki.
Joskus haastateltiin suomalaisia satavuotiaita ihmisiä tarkoituksena selvittää pitkän iän syitä. Yleispiirre oli se, että he eivät olleet mitään äärimmäisyysihmisiä, eivät himourheilijoita, eivätkä sohvaperunoita. Myöskään eivät olleet terveysintoilijoita eivätkä rapajuoppoja. Keskitien kulkijoita olivat yleensä. Niin ei voi mennä pahasti vikaan. ( En puhu politiikasta.)
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kestäneetkään. Instrumenttini oli viulu. Laittoivat minut kellariin harjoittelemaan.
Onkohan Kellariteatteri saanut samalla lailla alkunsa? Kukaan ei ole kestänyt katsella, on passitettu kellariin.
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ottaen mulla ei oo koskaan kova meininki.
Ei se hirveästi haittaa, jollet ole mies.
Politiikasta en tiedä, mutta tilastot kertoo, että jos on toinen käsi kuumalla hellanlevyllä ja toinen pakastimessa, on keskimäärin hyvä olla.