Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (17910)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö me kaikki, varsinkin vanhat ihmiset, olla kokemusasiantuntijoita? Se on nykyään ammatti, johon on koulutus.
Uusia ammatteja ovat nämä kokemusasiantuntija, sisällöntuottaja ja somevaikuttaja. Ei niitä ennen ollut.
Ennen oli puhelinluettelossa nimen perässä ammatti. Saattoi lukea esimerkiksi huvilan omistaja. Harmi, kun olen hävittänyt kaikki vanhat puhelinluettelot. Nyt niitä olisi mukava selata.
Mielellään niitä lukis, selkeää tekstiä, hyvin ryhmitelty eikä sisällä asiattomuuksia tai järkyttäviä juonenkäänteitä.
Vierailija kirjoitti:
Mie mänen nukkummaan. Uamulla on aekane herätys.
No voe tokkiisa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka haastattelisit minut, et saisi mitään uutta ulos. Tilanne saisi kehon semmoiseen kipsiin että. Sori, mutta tämmöinen mä vaan oon. En voi sille mitään.
Oikein oiva tylsä. Mallikansalainen.
Laitoin äsken pään tyynyyn.
Mieltäni askarruttaa eräs asia.
Ostin tänään puolisolleni otrivin nenäsumutetta, hänen pyynnöstään.
Vierailija kirjoitti:
Turautitko nenäänkin? Hänen pyynnöstään.
Narskuttelen hampaitani usein, varsinkin öisin. En ole raaskinut käydä hammaslääkärillä saamassa siihen apua, kun se on niin kallista. Tänään huomasin apteekin hyllyllä bruksismin hoitoon 50 €:lla sellaisen silikonisen hammassuojan, jota on mahdollista hieman säätää omaan purukalustoon sopivaksi. En vielä ostanut, pitää rauhassa miettiä asiaa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turautitko nenäänkin? Hänen pyynnöstään.
En tirauttanut, kiitos kysymästä. Hän teki sen aivan itse.
Tänään oli erityisen värikäs auringonlasku. Toivottavasti huomenna ei mene ihan niin överiksi.
Nenääni kutittaa kauheasti.
Tänään ollut ihan mukava päivä vaikka olen ollut kotona,söin hyvää kanacarbonaraa tietenkin myös juonut kahvia voileivän kera, katellut tv.
Täytyisi lähteä iltatoimille, mutta vähän laiskottaa.
Asun syrjäisellä pikkupaikkakunnalla. Lähin kauppa on noin 10 km päässä ja lähin bussipysäkki noin 2,5 km päässä. Täydellistä.
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki. Kuunnellaan täällä.
Miten niin aihe on vapaa? Ainahan otsikossa on mainittu se aihe, mistä kulloinkin keskustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki. Kuunnellaan täällä.
Mitä sä siellä kuuntelet?
Mä kuuntelen iv-koneen hurinaa. Muuta täällä mun luona ei oikeastaan kuulu, mun hengityksen lisäksi.
Muistan vieläkin ulkoa lapsuuskotini lankapuhelimen numeron, vaikka muutin sieltä pois 40 vuotta sitten.
Luulen että keuhkoissani ei oo kaikki kunnossa. Tai sitten olen luulotautinen.
Vaikka haastattelisit minut, et saisi mitään uutta ulos. Tilanne saisi kehon semmoiseen kipsiin että. Sori, mutta tämmöinen mä vaan oon. En voi sille mitään.