Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (17910)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökkeilyn pyykit pesty, ja nyt vino pino odottamassa silitystä. Siinäpä yksitoikkoista ja hiljaista puuhaa loppuillaksi.
Moni inhoaa silitystä, mutta minä tykkään siitä. Minulla on silityskone, kuumamankeli, millä silitän kaikki lakanat, pyyhkeet, t-paidat ym. Ensin innostuin silittämään alushousut ja sukatkin. Nyt olen jo vähän rauhoittunut.
Nyt iski kateus! Tykkään myös silittämisestä, mutta minulla ei ole kuin silitysrauta, huono vieläpä. Mitä ovat silityskone ja kuumamankeli? Olen jäänyt varustelussa näemmä ihan jälkeen.
Ajoin 150km. Nyt alan iltapuuhille. Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökkeilyn pyykit pesty, ja nyt vino pino odottamassa silitystä. Siinäpä yksitoikkoista ja hiljaista puuhaa loppuillaksi.
Moni inhoaa silitystä, mutta minä tykkään siitä. Minulla on silityskone, kuumamankeli, millä silitän kaikki lakanat, pyyhkeet, t-paidat ym. Ensin innostuin silittämään alushousut ja sukatkin. Nyt olen jo vähän rauhoittunut.
Nyt iski kateus! Tykkään myös silittämisestä, mutta minulla ei ole kuin silitysrauta, huono vieläpä. Mitä ovat silityskone ja kuumamankeli? Olen jäänyt varustelussa näemmä ihan jälkeen.
Minäkin tiedän vaan munamankelin.
Olen mieli maassa. Toivottavasti aamulla on parempi olo.
Jään tasan vuoden päästä eläkkeelle.
Siihen loppuvat nämä 7 500€ kuukausitulot ja pudotaan 3300€ kuukaudessa olevaan eläketuloon. Onneksi ei ole velkaa ja jokunen satatuhatta on osakkeissa ja rahastoissa kasvamassa arvoaan.
Olin vielä pari vuotta sitten hyvin toimeen tuleva ihminen. Nyt elelen työkyvyttömyyseläkkeellä takuueläkkeen turvin. Iso harppaus mutta minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Olen mieli maassa. Toivottavasti aamulla on parempi olo.
Laita mieli välillä vaikka sohvalle, niin ei tartte maassa olla. Ergonomisestikin parempi vaihtoehto.
Iltapissille, hammaspesulle ja nukkumaan. Siinä seuraavan kymmenen minuutin ohjelma.
En jaksanut tehdä ruokaa niin paistoin uunissa pakastepizzan.
Toivottavasti unilääke tehoaa hyvin tänä yönä.