Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (17910)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään melkein kaikki on jonkun sortin kertakäyttötavaraa
Nenässä ja kurkussa kaiken aikaa eestaas vellova räkä ei ole kertakäyttötavaraa. Siellä se pysyy, oli kesä taikka talvi.
Toinen pysyvä asia on selluliitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään melkein kaikki on jonkun sortin kertakäyttötavaraa
Nenässä ja kurkussa kaiken aikaa eestaas vellova räkä ei ole kertakäyttötavaraa. Siellä se pysyy, oli kesä taikka talvi.
Toinen pysyvä asia on selluliitti.
Totta. Laihdutin 20 kiloa ja olen hoikka. Mutta selluliitti ei minua jätä.
Jätin silmäni parkeelle, muistelin kauan sitten opiskelimiani viittomia. Väärä aisti.
Mökkeilyn pyykit pesty, ja nyt vino pino odottamassa silitystä. Siinäpä yksitoikkoista ja hiljaista puuhaa loppuillaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jätin silmäni parkeelle, muistelin kauan sitten opiskelimiani viittomia. Väärä aisti.
Ai mitä?
Eikö me kaikki, varsinkin vanhat ihmiset, olla kokemusasiantuntijoita? Se on nykyään ammatti, johon on koulutus.
Nyt sen sitten tuntee nahoissaan, kun tuli päivällä urakoitua kunnolla oksasaksien kanssa. Yläkropan lihakset kipeytyi. Oliskin pitänyt etukäteen treenata. Ehkä jumppa ja linimentti auttaisivat tai sitten sauna.
Vierailija kirjoitti:
Mökkeilyn pyykit pesty, ja nyt vino pino odottamassa silitystä. Siinäpä yksitoikkoista ja hiljaista puuhaa loppuillaksi.
Moni inhoaa silitystä, mutta minä tykkään siitä. Minulla on silityskone, kuumamankeli, millä silitän kaikki lakanat, pyyhkeet, t-paidat ym. Ensin innostuin silittämään alushousut ja sukatkin. Nyt olen jo vähän rauhoittunut.
Vierailija kirjoitti:
Eikö me kaikki, varsinkin vanhat ihmiset, olla kokemusasiantuntijoita? Se on nykyään ammatti, johon on koulutus.
Uusia ammatteja ovat nämä kokemusasiantuntija, sisällöntuottaja ja somevaikuttaja. Ei niitä ennen ollut.
Meiltä loppuu 2 h 12 min päästä aika.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sen sitten tuntee nahoissaan, kun tuli päivällä urakoitua kunnolla oksasaksien kanssa. Yläkropan lihakset kipeytyi. Oliskin pitänyt etukäteen treenata. Ehkä jumppa ja linimentti auttaisivat tai sitten sauna.
Nyt olet kokemusasiantuntija tässä aiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni inhoaa silitystä, mutta minä tykkään siitä. Minulla on silityskone, kuumamankeli, millä silitän kaikki lakanat, pyyhkeet, t-paidat ym. Ensin innostuin silittämään alushousut ja sukatkin. Nyt olen jo vähän rauhoittunut.
Vaatteiden simityksestä en välitä, mutta kissan silittäminen on terapeuttista. Kissan tyyneys jotenkin tarttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusia ammatteja ovat nämä kokemusasiantuntija, sisällöntuottaja ja somevaikuttaja. Ei niitä ennen ollut.
Voisin ruveta epäonnistujien kokemusasiantuntijaksi. Laaja ja monipuolinen kokemus erilaisten asioitten ja hankkeiden kiville menosta ja pienemmistäkin huteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mehän kaikki ollaan sisällöntuottajia. Kirjoitetaan enemmän tai vähemmän sisällökkäitä viestejä tänne ketjuun.
Mie mänen nukkummaan. Uamulla on aekane herätys.
Nyt alkaa jo ajatus pätkiä ja koneisto olla tyhjäkäynnillä. Mentävä nukkukeikalle.
Öitä ja unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli puhelinluettelossa nimen perässä ammatti. Saattoi lukea esimerkiksi huvilan omistaja. Harmi, kun olen hävittänyt kaikki vanhat puhelinluettelot. Nyt niitä olisi mukava selata.
Toivottavasti oli ollut edellisenä yönä suorittamassa osuuttaan Suomen väkiluvun kasvuun.