Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (17910)

Vierailija
17861/17910 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marketin kassaherra ei huomannut käyntiäni millään tavalla, vaikka sentään tein liki viidenkympin ruokaostokset. Taisi vetää päivätorkkuja samalla kun istui kassalla. No, nuoria miehiä väsyttää päiväsaikaan.

Toivottavasti oli ollut edellisenä yönä suorittamassa osuuttaan Suomen väkiluvun kasvuun. 

Vierailija
17862/17910 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään melkein kaikki on jonkun sortin kertakäyttötavaraa 

Nenässä ja kurkussa kaiken aikaa eestaas vellova räkä ei ole kertakäyttötavaraa. Siellä se pysyy, oli kesä taikka talvi.

Toinen pysyvä asia on selluliitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17863/17910 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään melkein kaikki on jonkun sortin kertakäyttötavaraa 

Nenässä ja kurkussa kaiken aikaa eestaas vellova räkä ei ole kertakäyttötavaraa. Siellä se pysyy, oli kesä taikka talvi.

Toinen pysyvä asia on selluliitti.

Totta. Laihdutin 20 kiloa ja olen hoikka. Mutta selluliitti ei minua jätä.

Vierailija
17864/17910 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin silmäni parkeelle, muistelin kauan sitten opiskelimiani viittomia. Väärä aisti.

Vierailija
17865/17910 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeilyn pyykit pesty, ja nyt vino pino odottamassa silitystä.  Siinäpä yksitoikkoista ja hiljaista puuhaa loppuillaksi. 

Vierailija
17866/17910 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin silmäni parkeelle, muistelin kauan sitten opiskelimiani viittomia. Väärä aisti.

Ai mitä?

Vierailija
17867/17910 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö me kaikki, varsinkin vanhat ihmiset, olla kokemusasiantuntijoita? Se on nykyään ammatti, johon on koulutus.

Vierailija
17868/17910 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sen sitten tuntee nahoissaan, kun tuli päivällä urakoitua kunnolla oksasaksien kanssa. Yläkropan lihakset kipeytyi.  Oliskin pitänyt etukäteen treenata.  Ehkä jumppa ja linimentti auttaisivat tai sitten sauna.

Vierailija
17869/17910 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökkeilyn pyykit pesty, ja nyt vino pino odottamassa silitystä.  Siinäpä yksitoikkoista ja hiljaista puuhaa loppuillaksi. 

Moni inhoaa silitystä, mutta minä tykkään siitä. Minulla on silityskone, kuumamankeli, millä silitän kaikki lakanat, pyyhkeet, t-paidat ym. Ensin innostuin silittämään alushousut ja sukatkin. Nyt olen jo vähän rauhoittunut.

Vierailija
17870/17910 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö me kaikki, varsinkin vanhat ihmiset, olla kokemusasiantuntijoita? Se on nykyään ammatti, johon on koulutus.

Uusia ammatteja ovat nämä kokemusasiantuntija, sisällöntuottaja ja somevaikuttaja. Ei niitä ennen ollut.

Vierailija
17871/17910 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on 20.48. 

Vierailija
17872/17910 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä loppuu 2 h 12 min päästä aika. 

Vierailija
17873/17910 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
17874/17910 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sen sitten tuntee nahoissaan, kun tuli päivällä urakoitua kunnolla oksasaksien kanssa. Yläkropan lihakset kipeytyi.  Oliskin pitänyt etukäteen treenata.  Ehkä jumppa ja linimentti auttaisivat tai sitten sauna.

Nyt olet kokemusasiantuntija tässä aiheessa.

Vierailija
17875/17910 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni inhoaa silitystä, mutta minä tykkään siitä. Minulla on silityskone, kuumamankeli, millä silitän kaikki lakanat, pyyhkeet, t-paidat ym. Ensin innostuin silittämään alushousut ja sukatkin. Nyt olen jo vähän rauhoittunut.

Vaatteiden simityksestä en välitä, mutta kissan silittäminen on terapeuttista. Kissan tyyneys jotenkin tarttuu.

Vierailija
17876/17910 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusia ammatteja ovat nämä kokemusasiantuntija, sisällöntuottaja ja somevaikuttaja. Ei niitä ennen ollut.

Voisin ruveta epäonnistujien kokemusasiantuntijaksi. Laaja ja monipuolinen kokemus erilaisten asioitten ja hankkeiden kiville menosta ja pienemmistäkin huteista.

Vierailija
17877/17910 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mehän kaikki ollaan sisällöntuottajia. Kirjoitetaan enemmän tai vähemmän sisällökkäitä viestejä tänne ketjuun.

Vierailija
17878/17910 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie mänen nukkummaan. Uamulla on aekane herätys. 

Vierailija
17879/17910 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa jo ajatus pätkiä ja koneisto olla tyhjäkäynnillä.   Mentävä nukkukeikalle.

Öitä ja unia.

Vierailija
17880/17910 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli puhelinluettelossa nimen perässä ammatti. Saattoi lukea esimerkiksi huvilan omistaja. Harmi, kun olen hävittänyt kaikki vanhat puhelinluettelot. Nyt niitä olisi mukava selata.