Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (17842)
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun räkä kirnuu nielussa jo kolmatta viikkoa.
Mullakin. Onkohan tällä pöpöllä joku hieno nimi?
Pesin tennarit. Nyt niillä kehtaa taas kävellä.
Vierailija kirjoitti:
Mummo tuli juuri papan viereen kollöttelemään ja kuuntelen parhaillaan uniapnealaitteen hurinaa. Pappa nukahti jo. Hän on tehnyt syksyn viimeisiä pihatöitä ahkerasti koko päivän. Minä taas puuhastelin enimmäkseen sisähommissa. Pikku maalaushommaa, pyykkäystä, ruuanlaittoa ja sen sellaista. Laitoin siniharmaat villasukat nivelvoiteen kera jalkoja hoitamaan ja lämmittämään. Toivottavasti uni tulee pian. Hyvää yötä kaikille.
Hyvää yötä mummo ja muut.
Laitoin aamulla puutarhakenkiini lämpöpohjalliset. Nyt tarkeni taas kuin kesällä tehdä puutarha hommia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummo tuli juuri papan viereen kollöttelemään ja kuuntelen parhaillaan uniapnealaitteen hurinaa. Pappa nukahti jo. Hän on tehnyt syksyn viimeisiä pihatöitä ahkerasti koko päivän. Minä taas puuhastelin enimmäkseen sisähommissa. Pikku maalaushommaa, pyykkäystä, ruuanlaittoa ja sen sellaista. Laitoin siniharmaat villasukat nivelvoiteen kera jalkoja hoitamaan ja lämmittämään. Toivottavasti uni tulee pian. Hyvää yötä kaikille.
Hyvää yötä mummo ja muut.
Kiitos samoin.
Aika on itkun, aika on naurun.
Huomenna teen makaronilaatikkoa.
Harmaat hiukset ovat mun mielestä maailman parhaat.
Tajusin tänään että kohtahan voi maistella kokonaan -10 vuosikertaa
Kaveri lähti baari reissulle.
Mä en tajunnut tänäänkään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajunnut tänäänkään mitään.
En minäkään.
Siskollani on skitsofrenia.
Suru on kunnianosoitus rakkaudelle.
Suru kertoo siitä, että sinulla on ollut elämässä jotain merkityksellistä ja tärkeää.
Surulla ei ole aikatauluja, sitä ei voi hoputtaa tai pakottaa.
Surun kyyneleet ovat hoitavia.