Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (17509)
Vierailija kirjoitti:
Erään uutisen mukaan ruuan hintojen nousu vaan jatkuu ensi vuonna. Eli hintojen kyttäys jatkuu.
Lisää hyviä uutisia, blääh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö toi jatsin tunkeminen joka paikkaan ole ihan liiallista jo Ylessä? Nehän voisi vain linkittää Areenaan eikä lähettää tunteja kestäviä jatsiin keskittyneitä ohjelmia radiossa.
Sitten vielä kaikki ne muut ohjelmat, jotka sisältää musiikkia: niihinkin on tullut ihan liikaa jatsikappaleita.
Enough is enough.
Eihän radiota enää kuunnellakaan. Omat soittolistat saa netistä helposti. Radio, se on vaan hätätapausten varalle, kuten vesikanisterit ja taskulamput. Osaanko käyttääkään enää.
Kuuntelen joka päivä, varmaan miljoonat muut. Ei kai niitä kanavia olisi muuten kymmeniä?
Mä en ole kuunnellut kolmeenkymmeneen vuoteen radiota. Hyvin olen pärjännyt.
Joskus oli mainos, että pyykkipata joutaa kukkasille. Mulla on just sellainen vanha valurautainen pata, jossa on ollut yleensä kesäkukkia. Talvet se sitten jököttää tyhjänä, eikä sitä jaksa edes siirrellä. Tuli mieleen, että voisikohan sitä pitää tulisijana tai grillinä silloin. Liekit ei ainakaan leviäisi siitä.
Volot sytytin. 18.30. Ulkona sade, pilvet ja hämärä. Ihana syksy. Tai siis ihan kiva. Mulle välttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusia lastenlauluja ei ole tullut markkinoille ainakaan kuuteenkymmeneen vuoteen. Muistan "Pyöräretken mummolaan", "Hottentottilaulun", " Nukke Niemisen" ja "Mörrimöykyn". Sen jälkeen ei mitään uutta. Valjastetaanko nykyään jo vaippaikäiset joksikin Madonnaksi tai Shakiraksi.
On Pöllörock ja Ameeba ja Sutsisatsi jne. Niitä on paljon ja kivoja. Ei vaan lauleta kuin koulussa ja leireillä. Ei kuule muualla. Ellet nettiin mene.
Metrolla mummolaan, Leijonaa mä metsästän, Tiikeri ja paljon muita kivoja lauluja.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Trumppi vaihdettu androidiin kun se vaan aina jaksaa tarmokkaasti tehdä omia juttujaan vaikka on jo 80. Ihan kateeksi käy.
Trumppi ei pääse edes eksymään kuten lehtien otsikoissa olevat syrjäseutujen vanhukset. Mutta hänhän halusikin ettei hänestä lehdistö kirjoittele tai TV uutisoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö toi jatsin tunkeminen joka paikkaan ole ihan liiallista jo Ylessä? Nehän voisi vain linkittää Areenaan eikä lähettää tunteja kestäviä jatsiin keskittyneitä ohjelmia radiossa.
Sitten vielä kaikki ne muut ohjelmat, jotka sisältää musiikkia: niihinkin on tullut ihan liikaa jatsikappaleita.
Enough is enough.
Eihän radiota enää kuunnellakaan. Omat soittolistat saa netistä helposti. Radio, se on vaan hätätapausten varalle, kuten vesikanisterit ja taskulamput. Osaanko käyttääkään enää.
Kuuntelen joka päivä, varmaan miljoonat muut. Ei kai niitä kanavia olisi muuten kymmeniä?
Mä en ole kuunnellut kolmeenkymmeneen vuoteen radiota. Hyvin olen pärjännyt.
Minä kuuntelen autossa pitkillä matkoilla.
Keräsin tänään puolukoita ihan perinteisesti käsin. Nyt huomasin, että käteni tuoksuvat metsältä, vaikka olen ne pessyt jo monta kertaa. Hyvä tuoksu minun mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Mies riisuutui äsken mun edessä.
Halusi vain, että tarkistan punkit ja hirvikärpäset. On ollut sisällä koko aamun.
Meillä kävi kerran niin, että mökillä metsätöiden jälkeen mies kävi suihkussa ja sen jälkeen tein hänelle punkkitarkastuksen. Mökki on saaressa, missä ei ole muita mökkejä. Juuri kun hän seisoi olohuoneessa ilkosillaan ja minä tutkin hänen pakaroitaan, lasi-ikkunallisen oven takana seisoi kaksi miestä. En tiedä, mitä ajattelivat. Olivat tulleet viemäröintiasiossa omalla veneellään saareen. En selittänyt mitään. Mies meni pukeutumaan nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies riisuutui äsken mun edessä.
Halusi vain, että tarkistan punkit ja hirvikärpäset. On ollut sisällä koko aamun.
Meillä kävi kerran niin, että mökillä metsätöiden jälkeen mies kävi suihkussa ja sen jälkeen tein hänelle punkkitarkastuksen. Mökki on saaressa, missä ei ole muita mökkejä. Juuri kun hän seisoi olohuoneessa ilkosillaan ja minä tutkin hänen pakaroitaan, lasi-ikkunallisen oven takana seisoi kaksi miestä. En tiedä, mitä ajattelivat. Olivat tulleet viemäröintiasiossa omalla veneellään saareen. En selittänyt mitään. Mies meni pukeutumaan nopeasti.
Me tarkistetaan aina iltasaunan jälkeen toisemme. Mies tekee metsätöitä ja häneltä on kolme punkkia löytynyt kiinni ihosta. Minulta ei yhtään. Hirvikärpäisiä kyllä kymmenittäin. Ne on sitkeitä, ei kuole millään mun voimilla. En minäkään niiden voimilla.
Hain metsästä katajan oksia ja naavaisia risuja koristeiksi. Nyt tuntuu tukassa, että siellä jokin kupajaa. Pitäis tehdäkin vielä se hirvikärpässyyni, ennenkuin uskaltaa silmät ummistaa.
Öitä
Menen nukkumaan ja kuuntelen syyssateen ropinaa, öitä.
Meiltä loppuu tunnin päästä aika.
Aloitin tänään yhden lääkevoiteen käytön aurinkokeratoosin hoitoon. Kuuri kestää yhteensä 1,5 kk.
Siivosin tänään; luuttusin lattiat ja siivosin keittiön. Tuli paljon parempi olo kun ei enää ole niin siivottoman näköistä.
Onpa muuten mukavan pimeää täällä korvessa nyt syysiltaisin.
Voe mahoton kun ne aena kiistellöö nuo polliitikot. Mitenkä ne kehttooki, minnuu ilettäis.
Erään uutisen mukaan ruuan hintojen nousu vaan jatkuu ensi vuonna. Eli hintojen kyttäys jatkuu.