Lasketaanko Tesla premium automerkiksi?
Kommentit (47)
Tesla = häpeäpilkku. Porukka jopa vaihtelee logoja niihin ettei tunnistettaisi ko autoiksi.
Samassa luokassa Morris autojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Cybertruck, Roadster, Model S Plaid, ovat premiumia, muut halpismerkin karvalakkia
Jep, ei ole bemarin, mersun tai audinkaan kaikki mallit mitään premiumia.
No en ainakaan model 3 laske,laatu ja viimeistely huonompaa kuin corollassa.
Ei Teslat ole premiumia, mutta tavallaan kyllä pioneeri, kun sai sähköautoillaan laajaa huomiota. Teslojen tekninen laatu ja kestoikä ovat heikot, mutta tämä ei oikeastaan liity premiumiin.
Kyllä maailma tuomitsee Muskin ja muskin yritykset.
Nykyään venäläinen premium merkki.
"Ainakin suorituskyky on premium tasoa."
Minulla oli kasarin lopussa vanhakoppainen ruosteinen Escort jonka 1800 kuutioiseksi porattu kone tarjosi kahdella tuplaweberillä sellaisen 0-100km/h kiihtyvyyden jolle halvemmat Porschet eivät pärjänneet.
Se oli silti ihan yhtä kaukana premiumista kuin Tesla tänään ja täsmälleen samasta syystä: ruostevauriot harsonpaksuisen maalipinnan alla, korin paneelien sovitus vähän sinnepäin, surkea halvalta kuulostava äänieristys ja olematon ajomukavuus kun jokainen asfaltille unohtunut soranjyvä tuntuu persiissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cybertruck, Roadster, Model S Plaid, ovat premiumia, muut halpismerkin karvalakkia
Jep, ei ole bemarin, mersun tai audinkaan kaikki mallit mitään premiumia.
"Premium" och "Business" hör till serien verkligen löjliga attribut. Tesla och Audi hör bägge till segmentet "wannabe".
Vierailija kirjoitti:
"Ainakin suorituskyky on premium tasoa."
Minulla oli kasarin lopussa vanhakoppainen ruosteinen Escort jonka 1800 kuutioiseksi porattu kone tarjosi kahdella tuplaweberillä sellaisen 0-100km/h kiihtyvyyden jolle halvemmat Porschet eivät pärjänneet.
Se oli silti ihan yhtä kaukana premiumista kuin Tesla tänään ja täsmälleen samasta syystä: ruostevauriot harsonpaksuisen maalipinnan alla, korin paneelien sovitus vähän sinnepäin, surkea halvalta kuulostava äänieristys ja olematon ajomukavuus kun jokainen asfaltille unohtunut soranjyvä tuntuu persiissä.
Ei jenkkiautot koskaan ole mitään premiumia olleet. Ei olleet ne muskeliautotkaan, teslat on vain moderni versio niistä.
Vierailija kirjoitti:
"Ainakin suorituskyky on premium tasoa."
Mitä Teslasta jää jäljelle kun 0-100km/h kiihtyvyys otetaan pois?
Suunnilleen 2020-luvun versio joka valoista ruosteista escorttia arpanopat vaaterissa vinguttavasta amisviiksestä.
Autona arvioituna Teslan laatu on niin avuttomalla tasolla että Dacia ei päästäisi sellaista markkinoille mutta sehän onkin Muskia proféèttana palvovan uskonlahkon jäsenkirja eikä auto.
Täällä on taas pikkupoikia liikkeellä kun kuvittelevat että 0-100km/h kiihtyvyys on "premiumia".
Ohityskiihtyvyys on parempi kuin mun äsnelkussa oli. Hupivekotin jokapäiväiseen ajoon.
Nykyisellä menolla Tesla lasketaan aika äkkiä entiseksi automerkiksi
Vierailija kirjoitti:
Samassa luokassa Morris autojen kanssa.
Äläpä solvaa Morriksia.
Tesla ostetaan , jos halutaan näyttää omaa poliittista/ideologista näkemystä muille.
Tesla ei ole premium vaikka monet sellaisen omistavat kuvittelevat niin.
Cybertruck, Roadster, Model S Plaid, ovat premiumia, muut halpismerkin karvalakkia