Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasketaanko Tesla premium automerkiksi?

Vierailija
06.03.2025 |

Ainakin suorituskyky on premium tasoa.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cybertruck, Roadster, Model S Plaid, ovat premiumia, muut halpismerkin karvalakkia

Vierailija
2/47 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesla = häpeäpilkku. Porukka jopa vaihtelee logoja niihin ettei tunnistettaisi ko autoiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa luokassa Morris autojen kanssa.

Vierailija
4/47 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cybertruck, Roadster, Model S Plaid, ovat premiumia, muut halpismerkin karvalakkia

Jep, ei ole bemarin, mersun tai audinkaan kaikki mallit mitään premiumia.

Vierailija
5/47 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ainakaan model 3 laske,laatu ja viimeistely huonompaa kuin corollassa.

Vierailija
6/47 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Teslat ole premiumia, mutta tavallaan kyllä pioneeri, kun sai sähköautoillaan laajaa huomiota. Teslojen tekninen laatu ja kestoikä ovat heikot, mutta tämä ei oikeastaan liity premiumiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/47 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maailma tuomitsee Muskin ja muskin yritykset.

Vierailija
8/47 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään venäläinen premium merkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/47 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ainakin suorituskyky on premium tasoa."

Minulla oli kasarin lopussa vanhakoppainen ruosteinen Escort jonka 1800 kuutioiseksi porattu kone tarjosi kahdella tuplaweberillä sellaisen 0-100km/h kiihtyvyyden jolle halvemmat Porschet eivät pärjänneet.

Se oli silti ihan yhtä kaukana premiumista kuin Tesla tänään ja täsmälleen samasta syystä: ruostevauriot harsonpaksuisen maalipinnan alla, korin paneelien sovitus vähän sinnepäin, surkea halvalta kuulostava äänieristys ja olematon ajomukavuus kun jokainen asfaltille unohtunut soranjyvä tuntuu persiissä.

Vierailija
10/47 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalainen muovipulkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/47 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cybertruck, Roadster, Model S Plaid, ovat premiumia, muut halpismerkin karvalakkia

Jep, ei ole bemarin, mersun tai audinkaan kaikki mallit mitään premiumia.

"Premium" och "Business" hör till serien verkligen löjliga attribut. Tesla och Audi hör bägge till segmentet "wannabe".

Vierailija
12/47 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ainakin suorituskyky on premium tasoa."

Minulla oli kasarin lopussa vanhakoppainen ruosteinen Escort jonka 1800 kuutioiseksi porattu kone tarjosi kahdella tuplaweberillä sellaisen 0-100km/h kiihtyvyyden jolle halvemmat Porschet eivät pärjänneet.

Se oli silti ihan yhtä kaukana premiumista kuin Tesla tänään ja täsmälleen samasta syystä: ruostevauriot harsonpaksuisen maalipinnan alla, korin paneelien sovitus vähän sinnepäin, surkea halvalta kuulostava äänieristys ja olematon ajomukavuus kun jokainen asfaltille unohtunut soranjyvä tuntuu persiissä.

Ei jenkkiautot koskaan ole mitään premiumia olleet. Ei olleet ne muskeliautotkaan, teslat on vain moderni versio niistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/47 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ainakin suorituskyky on premium tasoa."

Mitä Teslasta jää jäljelle kun 0-100km/h kiihtyvyys otetaan pois?

Suunnilleen 2020-luvun versio joka valoista ruosteista escorttia arpanopat vaaterissa vinguttavasta amisviiksestä.

Autona arvioituna Teslan laatu on niin avuttomalla tasolla että Dacia ei päästäisi sellaista markkinoille mutta sehän onkin Muskia proféèttana palvovan uskonlahkon jäsenkirja eikä auto.

 

Vierailija
14/47 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas pikkupoikia liikkeellä kun kuvittelevat että 0-100km/h kiihtyvyys on "premiumia".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/47 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
16/47 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohityskiihtyvyys on parempi kuin mun äsnelkussa oli. Hupivekotin jokapäiväiseen ajoon.

Vierailija
17/47 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisellä menolla Tesla lasketaan aika äkkiä entiseksi automerkiksi

Vierailija
18/47 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa luokassa Morris autojen kanssa.

Äläpä solvaa Morriksia.

Vierailija
19/47 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesla ostetaan , jos halutaan näyttää omaa poliittista/ideologista näkemystä muille.

Vierailija
20/47 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesla ei ole premium vaikka monet sellaisen omistavat kuvittelevat niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän