Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (17010)
Nyt kun laitan kahvin, voin vielä juoda ilman että se vie yöunet.
Pesin lakanapyykkiä. Tai kone pesi. Itse laitoin kuivumaan.
Tein tervastikkuja isän peru puista. Kyllä syttyy takka nyt hyvin.
Karpalopiirakka odottaa pöydällä, kun laitan kohta kahvin.
Säädin työpöytäni paremmalle korkeudelle.
Haluaisin että minut irtisanottaisiin.
En käytä kahvin seassa maitoa.
Mulla jäi käyttämättä kilon verran valmisbetonia. Jotain pientä vois siitä vielä valaa, kun keksisi mitä.
Hanki raparperinlehti, tee pihalle kuoppa ja painele raparperinlehti kuoppaan. Levitä betoni kaparperinlehden päälle tasaisesti. Saat kivan lintujen kylpyaltaa.
Pizzaa ja punaviiniä viikonlopun kunniaksi.
Se on Trumppi taas saanu sopimuksia aikaan.
Teimme papusoppaa painekattilassa. Kyllä tuli hyvää, ja jäi vielä ylikin niin että saimme kaksi purkillista pakastimeen.
Vierailija kirjoitti:
Hanki raparperinlehti, tee pihalle kuoppa ja painele raparperinlehti kuoppaan. Levitä betoni kaparperinlehden päälle tasaisesti. Saat kivan lintujen kylpyaltaa.
Ja itikoiden sikiämisaltaan. Se on tylsälle sopivampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tylsyyskin vain sitä että on muuttunut näkymättömäksi. Aikoinaan oli TV-sarja näkymätön mies.
Miten sitä näyteltiin? Vastanäyttelijä puhui itsekseen? Itsekseen puhuminen on kuulemma hyväksi, auttaa jäsentelemään ajatuksia.
Mulle yläasteen opettaja sanoi, että itsekseen puhuminen on vanhuuden höperyyden merkki.
Tiede on sen jälkeen tuonut uutta valoa asiaan.
Johtajan ammatti on sellainen, että siihen pitää syntyä. Jos ei ole syntynyt, ei voi tulla johtajaksikaan.
Tämä on mukavan tylsä ketju. Tänne ei riitelijät ja nimittelijät pesiinny. Liian tylsää heille. Onneksi.
Sain lääkäriajan erikoissairaanhoitoon lokakuun lopulle.