Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (17010)
Elämässä on liikaa valintoja: saunoisko vai ei, lähtiskö, tulisko, meniskö vai olisko. Hamlet sen tiesi: Ollakko vai eikö olla. Siinäpä pulma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki raparperinlehti, tee pihalle kuoppa ja painele raparperinlehti kuoppaan. Levitä betoni kaparperinlehden päälle tasaisesti. Saat kivan lintujen kylpyaltaa.
Ja itikoiden sikiämisaltaan. Se on tylsälle sopivampi.
Oma hyttyskasvattamo.
Ostin heijastimen, kiinnitän sen mustaan takkiini. Halpa henkivakuutus.
Mun salainen haave olis päästä ruokakauppaan myyjäksi. Ja seuraavassa elämässä itse kauppiaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun salainen haave olis päästä ruokakauppaan myyjäksi. Ja seuraavassa elämässä itse kauppiaaksi.
Minä joskus (salaa) oikaisen hyllyssä vinossa olevia tavaroita.
Kukapa meistä ei lapsena olisi leikkinyt kauppaa?
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö mennä saunaan? Aina sama pohdinta lauantaisin. Muinä päivinä pääsee helpommalla.
Kyllä. Älä kysele. Aina on lauantaisin menty saunaan. Illalla. Ei muulloin. Miksipä hyvää muuttamaan?
Ei vainenkaan, tiedän monta ihmistä, jotka käy aamusaunassa. Mekin mökillä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mukavan tylsä ketju. Tänne ei riitelijät ja nimittelijät pesiinny. Liian tylsää heille. Onneksi.
Tykkään.
Nyt kyllä väsyttää. Kuka pesis mun hampaat?
Vierailija kirjoitti:
Johtajan ammatti on sellainen, että siihen pitää syntyä. Jos ei ole syntynyt, ei voi tulla johtajaksikaan.
Tirsk. Rohkea vitsi tämmöiseen ketjuun. Kiitos kuitenkin.
Ei lopu meiltä vielä aika Kello on varttia vaille Öitä (varuiks jo)
Pitäiskö mennä saunaan? Aina sama pohdinta lauantaisin. Muinä päivinä pääsee helpommalla.