Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (16829)

Vierailija
16801/16829 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta pahan olon purkajasta tuli mieleen, että heitä taitaa olla lähes joka paikassa. Vaikka eihän se oma olo siitä yhtään kohene, että ilkeilee muille. Jää vain kaikille lopulta paha mieli. Voittaako siinä loppujen lopuksi kukaan? 

Vierailija
16802/16829 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään mä aloitan maalausurakan. Ei varmaankaan oo tänään vielä valmis. Mutta toivottavasti jo ens viikolla. 

Ja sitten tykkäät varmasti katsoa, kun maali kuivuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16803/16829 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstai on toivoa täynnä, sanoo sananlasku. Mitähän torstai siitä ite tuumaa? Minä en usko, että itse ainakaan pitäisin siitä, jos olisin toivoa täynnä. 

Vierailija
16804/16829 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisen haudalle olisi hyvä vielä syyskukat. 

Vierailija
16805/16829 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torstai on toivoa täynnä, sanoo sananlasku. Mitähän torstai siitä ite tuumaa? Minä en usko, että itse ainakaan pitäisin siitä, jos olisin toivoa täynnä. 

Ja toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato. 

Vierailija
16806/16829 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noin 15 kg ylipainoa. Se on tylsää. 

Vierailija
16807/16829 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoremontti meneillään autotallissa.  

Vierailija
16808/16829 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on noin 15 kg ylipainoa. Se on tylsää. 

Ei tämä alipainokaan hyvä ole. Ei jaksa mitään. Ei edes syödä. Syöpä vei parhaat palat.

Vierailija
16809/16829 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin aamukahvin kanssa kauraleipäsiä. Itse leivoin helpolla reseptillä. Mauttomia. Mitään hyvää ei saa helpolla.

Vierailija
16810/16829 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta pahan olon purkajasta tuli mieleen, että heitä taitaa olla lähes joka paikassa. Vaikka eihän se oma olo siitä yhtään kohene, että ilkeilee muille. Jää vain kaikille lopulta paha mieli. Voittaako siinä loppujen lopuksi kukaan? 

Terapeutit. Ne joihin puretaan ja jotka purkavat, ovat hoidon tarpeessa.

Vierailija
16811/16829 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään mä aloitan maalausurakan. Ei varmaankaan oo tänään vielä valmis. Mutta toivottavasti jo ens viikolla. 

Ei kai vaan ulkosalla.  Täällä tyssäsi maalaamiset jokapäiväisiin sateisiin.  

Vierailija
16812/16829 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisen haudalle olisi hyvä vielä syyskukat. 

Sama aatos tuli myös mieleen.  Sellainen kukka mikä säilyis yli talven, havukimppukin ehkä. 

Vierailija
16813/16829 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin aamukahvin kanssa kauraleipäsiä. Itse leivoin helpolla reseptillä. Mauttomia. Mitään hyvää ei saa helpolla.

Teeleivät. Näistä tykkään, tulee vain tosi harvoin tehtyä. Lämpiminä oivallisia, jos tämä sana täällä sallitaan.

Vierailija
16814/16829 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummo kiittää kyselijää muistamisesta.

Käyn palstalla välillä lukemassa, mutta jo jonkin aikaa sitten koin, että joku palstalla olija oli melko töksäyttelevä ja aika töykeän oloisesti tylytti toisia kirjoittajia, jotka selvästi pahoittivat mielensä. Samaan tapaan kuin näköjään tänäänkin. Ymmärrän kyllä huumoria, mutta mielestäni sävy oli muuttunut eikä ollut enää välttämättä sellaista hyväntahtoista kuin olisi hyvä olla. Niinpä silloin ajattelin, että noudatan omaa neuvoani ja pysyn suosiolla hieman etäämmällä. 

Joidenkin ihmisten tosi mukavia tylsiä juttuja sekä oivaltavia sanankäännöksiä ja lauseiden nerokkaita merkitysten muuttamisia olen ilolla seurannut. Niistä on aina tullut hyvä mieli. Ja niiden vuoksi yhä roikun välillä seuraamassa palstaa. Jatkakaa te ihmeessä hyvän jakamista muille. Tylsä huumori on taitolaji, ja te olette siinä parhaimmistoa. Hyvä kasvattaa hyvää. 

Vihreänharmaat villasukat jalassa odotan peiton alla taas unta. Niveliä ei tällä hetkellä kolota. Ja pappa tuhisee jo vieressä, kuinkas muutenkaan. 

Tylsyydessä päästä lähtee irti parhaat oivallukset. Toivottavasti ei hiukset, ainakaan kaikki. 

Onko mummonkin viisas ap kommentti jo poistunut?

Tosi tyhmää poistelua. Selitys ei kelpaa, että "oksentaa pahaa oloaan" !

Mummot on parhautta :)

Vierailija
16815/16829 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teeleivät. Näistä tykkään, tulee vain tosi harvoin tehtyä. Lämpiminä oivallisia, jos tämä sana täällä sallitaan.

Naminam unikonsiemeniä pintaan. Sulatejuusto/hilloa.

Vierailija
16816/16829 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn palstalla välillä lukemassa, mutta jo jonkin aikaa sitten koin, että joku palstalla olija oli melko töksäyttelevä ja aika töykeän oloisesti tylytti toisia kirjoittajia, jotka selvästi pahoittivat mielensä. Samaan tapaan kuin näköjään tänäänkin. Ymmärrän kyllä huumoria, mutta mielestäni sävy oli muuttunut eikä ollut enää välttämättä sellaista hyväntahtoista kuin olisi hyvä olla. Niinpä silloin ajattelin, että noudatan omaa neuvoani ja pysyn suosiolla hieman etäämmällä. 

Joidenkin ihmisten tosi mukavia tylsiä juttuja sekä oivaltavia sanankäännöksiä ja lauseiden nerokkaita merkitysten muuttamisia olen ilolla seurannut. Niistä on aina tullut hyvä mieli. Ja niiden vuoksi yhä roikun välillä seuraamassa palstaa. Jatkakaa te ihmeessä hyvän jakamista muille. Tylsä huumori on taitolaji, ja te olette siinä parhaimmistoa. Hyvä kasvattaa hyvää. 

Vihreänharmaat villasukat jalassa odotan peiton alla taas unta. Niveliä ei tällä hetkellä kolota. Ja pappa tuhisee jo vieressä, kuinkas muutenkaan. 

Tylsyydessä päästä lähtee irti parhaat oivallukset. Toivottavasti ei hiukset, ainakaan kaikki. 

Oli näköjään alkuperäinen kommentti poistunut. 

Tuo "hyvä kasvattaa hyvää" on kyllä just niin. Sitä kohti. 

Vierailija
16817/16829 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli näköjään alkuperäinen kommentti poistunut. 

Tuo "hyvä kasvattaa hyvää" on kyllä just niin. Sitä kohti. 

:)

Laittomista poistoista lähtee tänään ylläpitoon postia, toistuu tuo häirintä monessa ketjussa.

Vierailija
16818/16829 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan -70 luvun oppikoulun köksätunnilta nuo. Eri reseptein.

Vierailija
16819/16829 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa, ostin viikonlopun tarvikkeet, kuten maitoa ja tomaatteja. 

Vierailija
16820/16829 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kaupassa, ostin viikonlopun tarvikkeet, kuten maitoa ja tomaatteja. 

No arvaas: kävin eilen kaupassa, ostin mm maitoa. Mies kävi tänään, toi litran maitoa. Nyt meillä on 2l maitoa ja minä lähden kahden päivän reissuun. Että näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän