Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (16829)

Vierailija
16781/16829 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
16782/16829 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan eivät aikuiset juosseet pitkin teitä, ellei ollut tulipalo tai kiire linja-autolle. Vain lapset juoksivat ja jotkut huippu-urheilijat. Mutta juoksevatko lapset nykyään?

Totta kai lapset juoksee, niin he etenee, vauhdilla paikasta toiseen. Aina juoksevat. Minäkin juoksen melkein päivittäin. Olen juossut yli 50 vuotta jo. Miten kaukana on tuo ennen vanhaan?

Vanhat muistavat.

Naurattaa ihan, kun ajattelee, että oma äiti tai isä olisi lähtenyt juoksemaan pitkin teitä 1950-luvulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16783/16829 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öitä.

Samoin sulle ja kut nait sanoi joku, eikö se ole saksaa ja tarkoitaa hyvää pa, no antaa olla hyvää yötä.

Vierailija
16784/16829 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan oli 1950-luku. Sitä ennen oli pula-ajat ja sota-aika. 

Vierailija
16785/16829 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiltä loppuu 1 h 50 min päästä aika. 

Kiitos ja hyvää yötä

Nyt tulee uni.

Vierailija
16786/16829 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo kiittää kyselijää muistamisesta.

Käyn palstalla välillä lukemassa, mutta jo jonkin aikaa sitten koin, että joku palstalla olija oli melko töksäyttelevä ja aika töykeän oloisesti tylytti toisia kirjoittajia, jotka selvästi pahoittivat mielensä. Samaan tapaan kuin näköjään tänäänkin. Ymmärrän kyllä huumoria, mutta mielestäni sävy oli muuttunut eikä ollut enää välttämättä sellaista hyväntahtoista kuin olisi hyvä olla. Niinpä silloin ajattelin, että noudatan omaa neuvoani ja pysyn suosiolla hieman etäämmällä. 

Joidenkin ihmisten tosi mukavia tylsiä juttuja sekä oivaltavia sanankäännöksiä ja lauseiden nerokkaita merkitysten muuttamisia olen ilolla seurannut. Niistä on aina tullut hyvä mieli. Ja niiden vuoksi yhä roikun välillä seuraamassa palstaa. Jatkakaa te ihmeessä hyvän jakamista muille. Tylsä huumori on taitolaji, ja te olette siinä parhaimmistoa. Hyvä kasvattaa hyvää. 

Vihreänharmaat villasukat jalassa odotan peiton alla taas unta. Niveliä ei tällä hetkellä kolota. Ja pappa tuhisee jo vieressä, kuinkas muutenkaan. 

Tylsyydessä päästä lähtee irti parhaat oivallukset. Toivottavasti ei hiukset, ainakaan kaikki. 

Vierailija
16787/16829 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen väsynyt. Taidan mennä nukkumaan. 

Vierailija
16788/16829 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen vain olla möllöttänyt ja telkkua töllöttänyt. Ruuan tein, makkaraperunat. Huomenna asioimaan. Hyviä unia.

Vierailija
16789/16829 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan eivät aikuiset juosseet pitkin teitä, ellei ollut tulipalo tai kiire linja-autolle. Vain lapset juoksivat ja jotkut huippu-urheilijat. Mutta juoksevatko lapset nykyään?

Totta kai lapset juoksee, niin he etenee, vauhdilla paikasta toiseen. Aina juoksevat. Minäkin juoksen melkein päivittäin. Olen juossut yli 50 vuotta jo. Miten kaukana on tuo ennen vanhaan?

Tekiäly vastaa:

Tavallisilla kaduilla ja teillä hölkkäämisestä tuli suosittua ja hyväksyttyä 1970- luvulla.

Sitä ennen kuntoilutarkoituksessa julkisella paikalla juoksevaa henkilöä pidettiin outona. Poliisi saattoi jopa pysäyttää kadulla hölkkäävän epäillen tätä rikolliseksi rai pakenevaksi varkaaksi.

Me ollaan sitte juostu muidenkin puolesta. Itse yli tosiaan 50 vuotta, vanhemmatkin kävi lenkillä ja jopa isovanhemmat. Harmi kun en enää pääse kertomaan heille miten epänormaaleja olivat. Onneksi saan juosta nykyään huoletta ja lapset jatkaa perinteitä.

Vierailija
16790/16829 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekiäly vastaa:

Tavallisilla kaduilla ja teillä hölkkäämisestä tuli suosittua ja hyväksyttyä 1970- luvulla.

Sitä ennen kuntoilutarkoituksessa julkisella paikalla juoksevaa henkilöä pidettiin outona. Poliisi saattoi jopa pysäyttää kadulla hölkkäävän epäillen tätä rikolliseksi rai pakenevaksi varkaaksi.

Me ollaan sitte juostu muidenkin puolesta. Itse yli tosiaan 50 vuotta, vanhemmatkin kävi lenkillä ja jopa isovanhemmat. Harmi kun en enää pääse kertomaan heille miten epänormaaleja olivat. Onneksi saan juosta nykyään huoletta ja lapset jatkaa perinteitä.

Niin minäkin. 

Vierailija
16791/16829 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oksentanut pahaa oloani tänne koko päivän

Vierailija
16792/16829 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti on helpottanut. Masennus ei ole leikin asia. Läheiseni syö lääkkeitä ja käy terapiassa kerran viikossa, eikä meinaa silti jaksaa. 

Vierailija
16793/16829 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon hikilenkkikin auttaa. Ainakin useimpia. 

Vierailija
16794/16829 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae muualta apua. Tämä ei ole oikea paikka.

Vierailija
16795/16829 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö myös poistelit paljon viestejä täältä? 

Vierailija
16796/16829 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummo kiittää kyselijää muistamisesta.

Käyn palstalla välillä lukemassa, mutta jo jonkin aikaa sitten koin, että joku palstalla olija oli melko töksäyttelevä ja aika töykeän oloisesti tylytti toisia kirjoittajia, jotka selvästi pahoittivat mielensä. Samaan tapaan kuin näköjään tänäänkin. Ymmärrän kyllä huumoria, mutta mielestäni sävy oli muuttunut eikä ollut enää välttämättä sellaista hyväntahtoista kuin olisi hyvä olla. Niinpä silloin ajattelin, että noudatan omaa neuvoani ja pysyn suosiolla hieman etäämmällä. 

Joidenkin ihmisten tosi mukavia tylsiä juttuja sekä oivaltavia sanankäännöksiä ja lauseiden nerokkaita merkitysten muuttamisia olen ilolla seurannut. Niistä on aina tullut hyvä mieli. Ja niiden vuoksi yhä roikun välillä seuraamassa palstaa. Jatkakaa te ihmeessä hyvän jakamista muille. Tylsä huumori on taitolaji, ja te olette siinä parhaimmistoa. Hyvä kasvattaa hyvää. 

Vihreänharmaat villasukat jalassa odotan peiton alla taas unta. Niveliä ei tällä hetkellä kolota. Ja pappa tuhisee jo vieressä, kuinkas muutenkaan. 

Tylsyydessä päästä lähtee irti parhaat oivallukset. Toivottavasti ei hiukset, ainakaan kaikki. 

Mummo puhuu asiaa. 

Vierailija
16797/16829 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin taas uuteen päivään. Mutta en edelleenkään todellisuuteen. 

Vierailija
16798/16829 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvvee huomenta 

Vierailija
16799/16829 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mä aloitan maalausurakan. Ei varmaankaan oo tänään vielä valmis. Mutta toivottavasti jo ens viikolla. 

Vierailija
16800/16829 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvinen ja harmaa aamu. Kiva juttu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan