Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (14661)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo näitä kierrätyskeskusten ja Punaisen Ristin kirpputorien hyllyjä täynnä tavaraa, kippoja ja kuppeja, koriste-esineitä ynnä muuta, tulee mieleen, kuka näitä kaikkia tavaroita tarvitsee. Ja mihin pannaan ne, mitkä eivät mene kaupaksi?
Roskiin.
Poltetaanko vai mitä tehdään? Posliini- ja lasiesineitä paljon.
Joku tutkija väitti, että vessanpöntöt säilyvät, vaikka kaikki muu tuhoutuisi. Varmaan ne Arabian värillisetkin sitten, joita ei enää myydä missään. Jotain pysyvää jää sitten minultakin.
Lohdullista, että vaikka maailma tuhoutuisi, pytyt on käytössä loppuun asti.
Olen miettinyt sitä, että vieläkään ei tiedetä, millä perusteella ihmiset valitsevat puolison. Kun katsoo näitä Ensitreffit alttarilla ohjelmia ( kuka niitä nyt viitsiikin katsoa), harvoin osaavat asiantuntijat kaikkien analyysien jälkeen valita sopivia pareja. Vai antavatko osallistujat itsestään vääriä tietoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin takapihalla ollessa kuinka joku leikkasi nurmikkoaan. Ilmeisesti melko vanhalla leikkurilla kun sammui joka toinen minuutti ja aina vaan se vedettiin käyntiin. Käyntiäänikin oli epätasainen.
Vanhat ruohonleikkurit vaativatkin erityiskohtelua. Mökkileikkurini on melkoinen temppuilija. Ensin sitä pitää lahjoa monella bensaryypyllä, ja sittenkin käynnistyy vaivalloisesti kakistellen. Talviunien jälkeen tulee ainakin hankaluuksia, ja äkäisenä jyrähtää lopulta käyntiin sankan savupilven kanssa. Oikea käsikin venyy aina pitemmäksi kesäisin tämän takia.
Kuulostaa yhdeltä mun iäkkäältä sukulaiselta. Ehkä ajan myötä minultakin.
Tekisi mieli mennä halaamaan puita, mutta en nyt jaksa lähteä ulos.
Ei se virkamieskään ole aina niin tosikko kuin miltä näyttää.
Olin äsken yli tunnin paljussa. Nyt on aika vetelä olo.
Ampukaa mut! Ostin taas uusia lankoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo näitä kierrätyskeskusten ja Punaisen Ristin kirpputorien hyllyjä täynnä tavaraa, kippoja ja kuppeja, koriste-esineitä ynnä muuta, tulee mieleen, kuka näitä kaikkia tavaroita tarvitsee. Ja mihin pannaan ne, mitkä eivät mene kaupaksi?
Roskiin.
Poltetaanko vai mitä tehdään? Posliini- ja lasiesineitä paljon.
Joku tutkija väitti, että vessanpöntöt säilyvät, vaikka kaikki muu tuhoutuisi. Varmaan ne Arabian värillisetkin sitten, joita ei enää myydä missään. Jotain pysyvää jää sitten minultakin.
Lohdullista, että vaikka maailma tuhoutuisi, pytyt on käytössä loppuun asti.
Saamme tyhjentää itsemme viime metreillä.
Vierailija kirjoitti:
Ampukaa mut! Ostin taas uusia lankoja.
Eikös mitä, kestät tekosi seuraukset urheasti kuin aito tylsä ja puikot vaan heilumaan syyspäiväin ratoksi.
Ensitreffit työpaikalla. Minkähänlaista sisältöä tulis? Ketkä lähtis työnantajista mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta sata vuotta vanhan saaristomökin entisestä tunkiosta nousee koko ajan lasia ja posliininpalasia, peltipurkkeja ynnä muuta. Yhden hopealusikankin löysin. Varmaan mennyt tunkioon tiskiveden mukana.
Mereen on varmaan heitetty vanhoja hetekoita ja kiukaita, luulen. Joenpohjiltakin sukeltajat löytävät polkupyöriä ja ostoskärryjä. Mitä kaikkea mahtaa olla meren pohjassa lähellä asutusta?
Ennen vietiin käyttökelvoton Lada järven jäälle ja jäätiin odottamaan kevättä.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt sitä, että vieläkään ei tiedetä, millä perusteella ihmiset valitsevat puolison. Kun katsoo näitä Ensitreffit alttarilla ohjelmia ( kuka niitä nyt viitsiikin katsoa), harvoin osaavat asiantuntijat kaikkien analyysien jälkeen valita sopivia pareja. Vai antavatko osallistujat itsestään vääriä tietoja?
Tiedetään: hajun perusteella. Sopiva geeniyhdistelmä tuoksuu, eisopiva haisee. Nämä vaihtelevat eri ihmisten kesken. Hajupalapeliä siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta sata vuotta vanhan saaristomökin entisestä tunkiosta nousee koko ajan lasia ja posliininpalasia, peltipurkkeja ynnä muuta. Yhden hopealusikankin löysin. Varmaan mennyt tunkioon tiskiveden mukana.
Mereen on varmaan heitetty vanhoja hetekoita ja kiukaita, luulen. Joenpohjiltakin sukeltajat löytävät polkupyöriä ja ostoskärryjä. Mitä kaikkea mahtaa olla meren pohjassa lähellä asutusta?
Jälkeen päin satojen vuosien päästä ihmettelee arkeologit hetekaa yms. Vedessä? Mitä sillä siellä on tehty?
Ja tekee yhtä tärkeitä, mutta vääriä päätelmiä kuin me nyt muinaisista rojuista. Ehkä Kiinan terrakotta-armeija kertookin vaan jonkun överiksi menneestä harrastuksesta. Jonnekin ne oli varastoitava, kun konmaritusta ei ollut vielä keksitty.
Ja Egyptin faaraoita on joku keräillyt ja säilönyt ajatellen että "aika tavaran nauttii". Eipä niillä mitään käyttöä ole vieläkään vaikka muutama auringonkierto on niitten viimeisestä käyttöpäivästä mennyt.
Mun rakkaani soitti mulle juuri reissultaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei se virkamieskään ole aina niin tosikko kuin miltä näyttää.
Ei niin. Hän on tosikompi.
Kylläpä pimeni äkkiä ja aurinko mailleen laskeutui. Syksyn tuntua jo.
Hyvät yöt.
Onpa mukava kuulla, että päiväsi on mennyt toivotusti.