Ottaa aivoon odotella viestiä treffien jälkeen!
Nyt mennyt 1,5 päivää eikä ukkelista kuulu mitään. Kolmannet treffit oli.
Joko lähtisi numero poistoon vai kauan vielä odottelisitte? Ja ei, en tekstaa ensin.
Kommentit (15)
Eihän tuossa ole mitään ideaa.
Kun ihastutaan livenä, sen kyllä tietää. Halolla päähän. Järki lähtee. Hurmaavaa 50-60-vuotiaanakin.
Oliko epäonnistuneet treffit? En kyllä mäkään ala kyselemään perään, kyllä se on edelleen miehen tehtävä. Sperm goes to the egg eikä toisinpäin!
Ihmettelen miten treffien jälkeen on kuulemma ihan normaalia ettei laiteta viestiä ja pohditaan montako päivää odottaa. Jos olen käynyt treffeillä niin heti sen jälkeen juttelu jatkuu viestein ja seuraavinakin päivinä ihan luontevasti. Jos kumpikaan ei laita mitään niin siitä voisi päätellä ettei kiinnosta, viestin laittamiseen ei montaa minuuttia mene. Poikkeuksena seksin perässä olevat jotka laittaa vain jos tavoitteena on tapaaminen ja sen jälkeen ei mitään ennenkuin on jälleen seksiä vailla.
Kumpikaan teistä ei ole kiinnostunut tosissaan, joten eiköhän homma ole tällä taputeltu.
Näitä hitaita miehiä on. Jos kaikki muu kohdallaan, odottaisin vielä.
Jos on yhtään mitään ongelmaa ja vääntöä ja odottelua juttu ei toimi
Mä en saanut fjonttaa suoraan joten vähän ihmetyttää kyllä.
Önnönnöö, mä olen prinsessa, ja mua pitää kohdella niin!
Niiiiiiiiiin!!!!!
ap
Naisen pitää tehdäa loite jos haluaa tavata. Kaksi naista luuli että annoin pakit kun en ottanut yhteyttä mutta naiset ei tarjonneet numeroaan edes. Naisen pitää se numero antaa ettei mies vaikuta epätoivoiselta kerjääjältä kun pyytää numeroa. En minä facebookissakaan viestiä laittanut naisille koska oletin että naiset laittaa ensin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa ole mitään ideaa.
Kun ihastutaan livenä, sen kyllä tietää. Halolla päähän. Järki lähtee. Hurmaavaa 50-60-vuotiaanakin.
Äh. Et ymmärrä nyt aapeetä. Pelottaa, jos se toinen ei olekaan kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitää tehdäa loite jos haluaa tavata. Kaksi naista luuli että annoin pakit kun en ottanut yhteyttä mutta naiset ei tarjonneet numeroaan edes. Naisen pitää se numero antaa ettei mies vaikuta epätoivoiselta kerjääjältä kun pyytää numeroa. En minä facebookissakaan viestiä laittanut naisille koska oletin että naiset laittaa ensin.
Niin, jos molemmat olettavat toisen tekevän aloitteen, niin miten siinä sitten käy?
Eteenpäin vaan. Miehestä kuuluu, jos häntä kiinnostaa. Ja sinä ansaitset sellaisen miehen.
t. Sinkku nainen
Maximissaan kolme päivää saa kestää.