Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (14661)

Vierailija
14601/14661 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma ei tuhoudu jos 2 ovea on auki yhtä aikaa. Typerää.

Vierailija
14602/14661 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen luonnonoikku tuo mun takapihan koivu oikein on. Asun etelä-Suomessa pitkässä rivarissa, jossa kaikilla kasvaa rivissä koivút takapihallaan, ja ainostaan tuo mun kohdalla vuosia kasvanut, ihan terve koivu pudottanut  jo elokuun alusta keltaisen lehtimaton pikkupihalleni, kuin ilkkuen syksyn tulosta, mulle, ikuiselle kesän lapselle. Tosiaankin ihmeellinen on luonto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14603/14661 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen luonnonoikku tuo mun takapihan koivu oikein on. Asun etelä-Suomessa pitkässä rivarissa, jossa kaikilla kasvaa rivissä koivút takapihallaan, ja ainostaan tuo mun kohdalla vuosia kasvanut, ihan terve koivu pudottanut  jo elokuun alusta keltaisen lehtimaton pikkupihalleni, kuin ilkkuen syksyn tulosta, mulle, ikuiselle kesän lapselle. Tosiaankin ihmeellinen on luonto.

Meidän pihassa on myös jo runsaasti keltaisia koivun lehtiä. Pian alkaa se kamala jokasyksyinen haravointiurakka. Pitäisikö antaa periksi ja ruveta käyttämään lehtipuhallinta?

Vierailija
14604/14661 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se virkamieskään ole aina niin tosikko kuin miltä näyttää. 

Ei niin. Hän on tosikompi.

Mainio uusiosana tuo tosikompi. Otetaan käyttöön, pitäisikö patentoida. Esimerkiksi "naapurini on ihan tosikompi", ei siis osaa parkkeerata oikein. 

Vierailija
14605/14661 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusiosanat raikastavat tylsien elämää. 

Vierailija
14606/14661 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän pihassa on myös jo runsaasti keltaisia koivun lehtiä. Pian alkaa se kamala jokasyksyinen haravointiurakka. Pitäisikö antaa periksi ja ruveta käyttämään lehtipuhallinta?

Kun jo elokuun alkupäivinä olin haravoimassa tuota pihaani, niin tulihan siihen jo utelias seinänaapuri kyselemään, "Mitä ihmettä sä täällä haravoit, ei meillä mitään lehtiä vielä maassa ole" Joka kerta sama kuvio, luuleekohan mun huvikseni vain haravalla raaputtelevan maata.

Vierailija
14607/14661 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainio uusiosana tuo tosikompi. Otetaan käyttöön, pitäisikö patentoida. Esimerkiksi "naapurini on ihan tosikompi", ei siis osaa parkkeerata oikein. 

Onneksi meillä ei kumpikaan ole tosikompi.

Vierailija
14608/14661 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meillä ei kumpikaan ole tosikompi.

Voisikos sillä lehtipuhaltimella aina puhaltaa naapurin pihalle ihmeteltäväksi sen lehtikasan.

Vierailija
14609/14661 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma ei tuhoudu jos 2 ovea on auki yhtä aikaa. Typerää.

Mitä tämä tarkoitti?

Vierailija
14610/14661 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, meni väärään kohtaan tuo äskeinen viestini, mutta sopisihan sitä testata onko naapurini tosikompi kuin arvelen.

Vierailija
14611/14661 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistöhuollon mies kuori trimmerillä istuttamani poppelin rungon alaosan paljaaksi. Nyt kaikki lehdet on pudonneet ja puu on kuollut. Pitäisikö istuttaa uysi poppeli, kun tontin rajalla on monta poppelin juuriversoja. Sieltä voisi kaivaa. Sitten pitäisi suojata runko ettei huoltomies toheloi toista kertaa.

Vierailija
14612/14661 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurini on kaikista tosikoin. Huumorintaju puuttuu kokonaan.

Vierailija
14613/14661 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurini on kaikista tosikoin. Huumorintaju puuttuu kokonaan.

Minun naapurini ei ole tosikoi. Ihan leppoisa ja huumorintajuinen on tuo.

Vierailija
14614/14661 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta tulee uusia uusiosanoja. Esim valekompi (näyttää kömpelöltä, mutta ei ole),  selkokompi (näyttää kömpelöltä ja on kömpelö) jne

Vierailija
14615/14661 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta tulee uusia uusiosanoja. Esim valekompi (näyttää kömpelöltä, mutta ei ole),  selkokompi (näyttää kömpelöltä ja on kömpelö) jne

Kimppakompi on monta köntystä porukassa. 

Vierailija
14616/14661 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko jokin halli olla urheilupyhättö? Mitä siellä palvotaan?

Pyhää Kristoforosta. 

Vierailija
14617/14661 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko jokin halli olla urheilupyhättö? Mitä siellä palvotaan?

Pyhää Kristoforosta. 

en tunne miestä vai nainenko vai muu

Vierailija
14618/14661 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa ostamassa Tikka masala -valmisateria. Se oli sellainen pakkaus, joka mikrossa rupeaa viheltämään kun on tarpeeksi kuuma. Ei ollut kovin hyvää, eikä siellä ollut seassa kuin 2 kananpalaa. Jälkiruuaksi söin kolme litteää persikkaa.

Vierailija
14619/14661 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsiö ja tylsikkö?

Vierailija
14620/14661 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimppakompi on monta köntystä porukassa. 

Tosikompien harrastuksiin kuuluu kompakysymysten esittäminen. Tietävin on kompakompein.