Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (14410)
Mulla on masennus oireita ja ahdistuksen kanssa pitää yrittää pärjätä.
Mä löysin ihan ok näköisen vaatteen kirppikseltä, niin ostin sen.
Mä en aina ymmärrä tätä nykyaikaa mutta ei kai mun oo edes pakko ymmärtää.
Otin puolikkaan opamoxin ja nyt odotellaan että se vaikuttaa.
En oo koskaan tupakoinut. Enkä ajatellut aloittaa nytkään.
Yhä useammin näkee, että koiran omistajia nimitetään sen isäksi tai äidiksi, aivan kuin koira olisi lapsi.
Koira on koira. Sen äiti ja isä ovat myös koiria.
Eihän tässä maltakaan nukkumaan käyvä, kun onhan se katottava tuoko tuo Kososen tyttö kultamitalin Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei näkynyt auringon pimennys meillä.
Meillä oli aivan pilvetön taivas ja aurinko melko korkealla vielä pimennyksen aikaan. Eikä minulla ollut mitään hitsaajanlasia edes. Sen huomasi, että hämärtyi vähän oudosti. Sain sitten kuvan auringosta niiltä, jotka olivat varautuneet minua paremmin. Hyvä niin.
Mihinkä aikaan niitä tähdenlentoja näkyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli aivan pilvetön taivas ja aurinko melko korkealla vielä pimennyksen aikaan. Eikä minulla ollut mitään hitsaajanlasia edes. Sen huomasi, että hämärtyi vähän oudosti. Sain sitten kuvan auringosta niiltä, jotka olivat varautuneet minua paremmin. Hyvä niin.
Ohjeissa luki, että pelkkä paljas silmä riittää. Paljas silmä, vähän hassu sanonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin aina ajatellut että junakyyti olis aika tylsä tapa matkustaa, mutta milloin ei mummot riehu, niin nyt oli VR:n uutinen että vauva syntyi junassa jossain Vaasan tienoilla ja matkustajat auttoivat...
Vauvoja on pantu alulle junissa maailman sivu, onhan ne jossain sitten synnytettäväkin. Jos juna vilahtaa monen kunnan ohi synnytyksen aikana, onko kirkonkirjassa syntymäpaikka Vaasa-Seinäjoki-Parkano eikun onkin jo Ikaalinen....
En edes uskalla ajatella, mitä muut matkustajat on puuhanneet, kun olen istunut omalla paikallani ja täyttänyt ristikoita.
Parempi on keskittyä pelkästään omiin asioihin ylipäätään elämässä. Eipä mulla muuta.
Oikein, tositylsä ei paljon hätkähdä, vaikka vieruskaveri siinä junassa tenavan joutessaan penkille pyöräyttäisi, onhan näitä nähty...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjeissa luki, että pelkkä paljas silmä riittää. Paljas silmä, vähän hassu sanonta.
Siis tähdenlentojen katseluun.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan mun miestä.
Minä rakastan väärää miestä, siis sitä jota ei saisi. Olen tyhmä tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin aina ajatellut että junakyyti olis aika tylsä tapa matkustaa, mutta milloin ei mummot riehu, niin nyt oli VR:n uutinen että vauva syntyi junassa jossain Vaasan tienoilla ja matkustajat auttoivat...
Vauvoja on pantu alulle junissa maailman sivu, onhan ne jossain sitten synnytettäväkin. Jos juna vilahtaa monen kunnan ohi synnytyksen aikana, onko kirkonkirjassa syntymäpaikka Vaasa-Seinäjoki-Parkano eikun onkin jo Ikaalinen....
En edes uskalla ajatella, mitä muut matkustajat on puuhanneet, kun olen istunut omalla paikallani ja täyttänyt ristikoita.
Parempi on keskittyä pelkästään omiin asioihin ylipäätään elämässä. Eipä mulla muuta.
Oikein, tositylsä ei paljon hätkähdä, vaikka vieruskaveri siinä junassa tenavan joutessaan penkille pyöräyttäisi, onhan näitä nähty...
Tekeeköhän konduktööri häirikköilmoituksen kun vauva matkustaa osan matkaa ilman lippua. Kuinkahan se tapahtuu kun ei vauvalla ole henkilöpapereita mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan mun miestä.
Minä rakastan väärää miestä, siis sitä jota ei saisi. Olen tyhmä tylsä.
Se on kätevää ja tylsälle sopivaa. Kaukorakkaus ei johda mihinkään räväkkään. Voi jatkaa rauhassa tylsää elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamuyöllä, eli koko yön. Koillis-itä-suunnasta pitäisi lennellä mutta näkyvät koko taivaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamuyöllä, eli koko yön. Koillis-itä-suunnasta pitäisi lennellä mutta näkyvät koko taivaalla.
"Perseidit näyttävät tulevan nimensä mukaisesti Perseuksen tähtikuvion suunnalta".
Pohdin vain, että kukahan on antanut tuolle tähtikuviolle nimen? Perseus olisi voinut yhtä hyvin olla Persaus. Sopisi paremmin minun mielestäni.
Meiltä alkoi tämän päivän osalta taas aika.
Tänään tulee vieraita illemmalla.
Jatkan vielä unia kun väsyttää.
Mä rakastan mun miestä.