Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (14410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin aina ajatellut että junakyyti olis aika tylsä tapa matkustaa, mutta milloin ei mummot riehu, niin nyt oli VR:n uutinen että vauva syntyi junassa jossain Vaasan tienoilla ja matkustajat auttoivat...
Vauvoja on pantu alulle junissa maailman sivu, onhan ne jossain sitten synnytettäväkin. Jos juna vilahtaa monen kunnan ohi synnytyksen aikana, onko kirkonkirjassa syntymäpaikka Vaasa-Seinäjoki-Parkano eikun onkin jo Ikaalinen....
En edes uskalla ajatella, mitä muut matkustajat on puuhanneet, kun olen istunut omalla paikallani ja täyttänyt ristikoita.
Pappa asensi mummon iloksi paljun terassin kylkeen. Siinä on liottu tänään pitkään, ihan niinkuin testimielessä. Iho on mukavan pehmeä ja ryppyinen ja olo tuntuu oikein vetelältä. Laitoin vihreät villasukat jalkaan jalkoja hoitamaan. On ne villasukat kyllä ihmeelliset. Illalla jos kolottaa, aamulla ei tunnu enää missään. Pappa nukahti jo, tasainen hurina vain kuuluu vierestä. Minä yhdyn papan uneen toivottavasti kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin aina ajatellut että junakyyti olis aika tylsä tapa matkustaa, mutta milloin ei mummot riehu, niin nyt oli VR:n uutinen että vauva syntyi junassa jossain Vaasan tienoilla ja matkustajat auttoivat...
Vauvoja on pantu alulle junissa maailman sivu, onhan ne jossain sitten synnytettäväkin. Jos juna vilahtaa monen kunnan ohi synnytyksen aikana, onko kirkonkirjassa syntymäpaikka Vaasa-Seinäjoki-Parkano eikun onkin jo Ikaalinen....
En edes uskalla ajatella, mitä muut matkustajat on puuhanneet, kun olen istunut omalla paikallani ja täyttänyt ristikoita.
Parempi on keskittyä pelkästään omiin asioihin ylipäätään elämässä. Eipä mulla muuta.
Vetelen kohta hirsiä, kunhan ensin vetelen jotain muuta.
Olisinpa niin rohkea, että laittaisin retkivuoteen pihalle ja seuraisin siitä tähdenlentoja. Ehkä joku toivomuksistakin toteutuisi. Mutta tyydyn vain seuraamaan ikkunasta, ellen sitten nuku.
Tähtien öitä.
Miehen sisko oli meillä kylässä.
Ei näkynyt auringon pimennys meillä.
Mulla on ollu tänään tosi kylmä koko ajan, vaikka ei meillä oo kylmä. Oonkohan tulossa kipeäksi?
Mun verotus ei oo vielä valmistunut. En siis tiedä saanko palautuksia vai mätkyjä. Toivottavasti ensimmäisiä.
Kaveri sairastui rintasyöpään. Tylsää on se.
Ensi viikonloppuna olis yhet juhlat.
Päivänkakkara on mun lempi kukka.
Huomenna olis tulossa vieraita. Mun pitäis olla vähän niinku edustusvaimo. Ei kauheasti innosta.
Seurasin auringonpimennystä sohvalla istuen parvekkeen ovesta ulos pälyillen. Parvekkeeni on etelään.
Järven vesi on edelleen todella matalalla.
Meillä satoi vettä tosi monta kertaa tänään.