Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (14410)

Vierailija
14241/14410 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paistoin lounaaksi kaksi bratwurstia. Jos tätä joku alanuolittaa, niin on terveysintoilija. Odottelen kärsimättömänä, montako ilmoittautuu. 

Voisikin joskus paistaa vaihteeksi, mutta säilyisköhän mökkioloissa.   Mitäs sen kanssa sitten söis, hapankaalia, uusia perunoita...

Vierailija
14242/14410 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, taisin tosiaan innostua liikaa. Sori siitä! Otetaanpa uusiksi:

Suomessa on ihan ok asua. Kiva, että meillä on Alexander Stubbin kaltainen presidentti, eikä esim. Trumpin tai Putinin tapaista sekopäätä. Tuntematon sotilas ois varmasti hyvä kirja, mutta en oo koskaan jaksanut lukea sitä loppuun asti. Rakkaus ois ihana asia. Tylsää, kun Eput lopetti.

Ihan hyväksyttävästi korjattu. Jatkossa jos jätät vielä muiden valtioiden päämiesten nimittelyn pois, ei ole tylsien neuvostolla huomautettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14243/14410 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltapäivälehdessä lukee, että tappokäräjillä koetaan harvinainen tilanne. Aika kauheat käräjät.

Todellakin. Kuolemanrangaistus kai otettu käyttöön ja toimeenpannaan paikan päällä.

Vierailija
14244/14410 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paistoin lounaaksi kaksi bratwurstia. Jos tätä joku alanuolittaa, niin on terveysintoilija. Odottelen kärsimättömänä, montako ilmoittautuu. 

En ole terveysintoilija, mutta bratwursteja en enään söisi. Saksan reisulla niitä tuli haukottua. Joskus ravintola-annokseen ei listan mukaan sellaista kuulunut, mutta siinä se vaan pötkötti lautasen reunalla. 

Vierailija
14245/14410 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä maltakaan nukkumaan käyvä, kun onhan se katottava tuoko tuo Kososen tyttö kultamitalin Suomeen.

Joku pälli tätäkin illalla alanuolella vastusti, mutta kyllähän se kultamitali tuli...

Nuolien tarkkailu käy urheilusuorituksesta. Ei tylsien laji.

eipä tartte erityisesti tarkkailla, jos on silimät päässä, mutta mieltä olet mieltä itse asiasta...

... kolme pistettä. Huuuiiiii!...

Toivotko riitaa tännekin? Vai miksi kommentoit noin?

Vierailija
14246/14410 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä maltakaan nukkumaan käyvä, kun onhan se katottava tuoko tuo Kososen tyttö kultamitalin Suomeen.

Joku pälli tätäkin illalla alanuolella vastusti, mutta kyllähän se kultamitali tuli...

eipä tartte erityisesti tarkkailla, jos on silimät päässä, mutta mieltä olet mieltä itse asiasta...

Valehteleva piika on riitelypäällä tänäänkin. Sitä hakee tuolla.

Vierailija
14247/14410 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henrik VIII kutsui teinivaimoaan nimellä Piikitön ruusu. Hän oli Katherine Howard. 

Sori, luin Piikkiön ruusu.

Vierailija
14248/14410 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin nojatuoliin viisi tuntia sitten.

Vierailija
14249/14410 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut huippuviikko, en voi avata, koska otsikko!

Vierailija
14250/14410 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmesti käynyt katsomassa etupihan lämpömittaria ja neljästi terassin mittaria.

Vierailija
14251/14410 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut neljä päivää samat vaatteet päällä. Mökillä olen. Pidän ainakin viikon. Helppo pukea sama kasa joka aamu.

Vierailija
14252/14410 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henrik VIII kutsui teinivaimoaan nimellä Piikitön ruusu. Hän oli Katherine Howard. 

Sori, luin Piikkiön ruusu.

Piikitön ruusunsa paljastui sittemmin  piikilliseksi ja päätyi päätään lyhyemmäksi, kuten rakastajansakin. Ei ollut Henrikin vaimoilla muillakaan onni matkassa. Piikkiö taas taisi liittyä Kaarinaan parikymmentä vuotta sitten.

Vierailija
14253/14410 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut neljä päivää samat vaatteet päällä. Mökillä olen. Pidän ainakin viikon. Helppo pukea sama kasa joka aamu.

Tuttu juttu. En ymmärrä, miksi samat pyykit otamme kuivuttua käyttöön. Kaappi on täynnä vaatteita, samat riittää.

Vierailija
14254/14410 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tänään että käyn paljon mieluummin motonetissa, bauhausissa, puuilossa ja mitäniitäon kuin jossain prismassa tai sittarissa, joissa on aina ruuhkaa ja kiireisiä ihmisiä. 

Vierailija
14255/14410 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin nurmikon. 

Vierailija
14256/14410 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin. Helppo pukea kun on istuvuus taattu. Kaapissa vaatteet vain kutistuu, ei niitä jaksa mahdutella. 

Vierailija
14257/14410 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain muutama vuosi sitten pikkutaimen piikittömästä ruususta Ilo.  Nyt melkein peittää kasvihuoneen ja oli täynnä vaaleanpunaisia kukkia, kun sai Pollen lantaa.

Vierailija
14258/14410 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään keltanokan, semmoisen lippispään.

Vierailija
14259/14410 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehteleva piika on riitelypäällä tänäänkin. Sitä hakee tuolla.

Eikö joku jo kirjoittanut, että Sinipiika lie ainoa piika nykyään? Katoaako täältä viestit? Miksi?

Käenpiika on ainakin olemassa.

Kerimäen piika ja Puruveen siika, jos nuot ei miehelle kelepoo, ei lie piästään terve.

Vierailija
14260/14410 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis pestä ikkunat, mutta ajatuskin tuosta hommasta kyrsii.