Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (14410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vielä vartti aikaa asioida tylsien osastolla.
Ennen vanhaan puhuttiin varttihulluista. Mitäköhän niillä tarkoitettiin, tietääkö kukaan?
On varmaan vain hieman erikoinen ihminen, mutta ei aivan niin paljon normista poikkeava kuin puolihullu. Seinähullu on jo sitten asia erikseen, ja kylähullun tuntevat kaikki.
Entä hevoshullu, työhullu ja sotahullu, persoonia nämäkin.
Minä taas kuulun kategoriaan "syö kuin hullu puuroa".
Minulle mies sanoo, että tykkää minusta kuin hullu puurosta. Arvelin, että aikas paljon?
Vierailija kirjoitti:
On vielä vartti aikaa asioida tylsien osastolla.
Kuulostaa osastohoidolta, tylsien :-)
Pihasaunassa on uudet verhot, ihan silleen nätit.
Vierailija kirjoitti:
Pihasaunassa on uudet verhot, ihan silleen nätit.
Sitten on kiva käydä saunassakin, kun voi ihailla uusia.
Laitoin kerran uudet verhot saunamökkiin, ja hiirulainen oli talven aikana repinyt niistä puolet. Parin sitten suosiolla takaisin ne aikaisemman asukkaan vanhat muoviset. Eivät ole kelvanneet enää hiirille.
Yhtenä talvena oli hiiri järsinyt saunamökissä saippuaa.
Mulla on pää ihan pökkyrässä. Oonkohan tulossa tautiin?
Jotenkin aina ajatellut että junakyyti olis aika tylsä tapa matkustaa, mutta milloin ei mummot riehu, niin nyt oli VR:n uutinen että vauva syntyi junassa jossain Vaasan tienoilla ja matkustajat auttoivat...
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin aina ajatellut että junakyyti olis aika tylsä tapa matkustaa, mutta milloin ei mummot riehu, niin nyt oli VR:n uutinen että vauva syntyi junassa jossain Vaasan tienoilla ja matkustajat auttoivat...
Junamatkustaja vierustoverilleen; Anteeksi häiriö, mutta voisitteko vetää vauvani ulos, kiitos
Erehdyin ajatuksissani nyppäämään rautanokkosen paljain käsin muiden rikkaruohojen seasta. Kylläpä vaan polttelee vielä tuntienkin jälkeen. Pitäisi näköjään olla aina tarkkana kuin porkkana.
Vierailija kirjoitti:
Meillä orava oli syönyt mökillä jääkaapin ovitiivisteitä. Makasi selällään kuolleena keväällä tuvan lattialla. Epäterveellisiä sellaiset kumiset tiivisteet.
Miten noita punkkeja aina vaan riittää?! Ikinä ennen ollut koirissa näin paljon öttiäisiä kuin tänä kesänä.
Jaksatteko/viitsittekö muut kuusikymppiset harrastaa jotain lihaskuntoharjoittelua? Kun ei huvita yhtään moinen touhu, lenkkeily paljon mukavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaksatteko/viitsittekö muut kuusikymppiset harrastaa jotain lihaskuntoharjoittelua? Kun ei huvita yhtään moinen touhu, lenkkeily paljon mukavampaa.
Mä oon seitsenkymppinen, mutta nostelen täysiä vesiämpäreitä ja puusylyksiä mielelläni ja teen jalkatreeniä portaita juoksemalla. Kaaduinkin naamalleni niissä, joten on pakko hidastaa vauhtia. Unohdan olevani jo niin vanha. Ja osteoporoottinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan liian extreme-matkailua tylsille.
Väkisin meinaa elämä muuttua räväkäksi. Tarjoaisko bussit vielä asiallista matkustusta? Riehujamummot voi helpommin tiputtaa tienposkeen ja jos jonkun synnytys käynnistyy, voi bussi kurvata lähimmän sairaalan pihaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä orava oli syönyt mökillä jääkaapin ovitiivisteitä. Makasi selällään kuolleena keväällä tuvan lattialla. Epäterveellisiä sellaiset kumiset tiivisteet.
Nyt rupesi pelottamaan mikromuovi. Ettei vaan kohta itse kukin makaa selällään kuolleena tuvan lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Miten noita punkkeja aina vaan riittää?! Ikinä ennen ollut koirissa näin paljon öttiäisiä kuin tänä kesänä.
Jos niiden luontaiset viholliset on vähissä?
Vierailija kirjoitti:
Oliver Rosenholm, muistaakseni 17 v. , The Voice of -kilpailija, Hymni rakkaudelle, auttoi sisartaan synnyttämään automatkalla. En olis pystynyt kumpaankaan, en laulamaan enkä auttamaan.
Hyvää yötä
Meiltä alkaa aika käyä vähhii, huomeniss saahhaa lissää.
Minä taas kuulun kategoriaan "syö kuin hullu puuroa".