Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (13811)
Vierailija kirjoitti:
Kuivakukkani kukkivat kauniisti. Ne ovat nättejä, hoidin niitä tai en. Mulle täydellisiä.
Niinhän se kai on vähän niinkuin koiratkin, että tietty laji sopii tietynlaiselle ihmiselle. Sama se kai on kukissakin.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs ulkona pimeni, vaikkei aurinko vielä laskenutkaan. Piti sytyttää valot. Ja päivänvalo tästäkin vielä vähenee.
Viikon kuluttua näkyy Suomessakin osittainen auringonpimennys.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut tänään 7 tuntia tik tokkia
Minä en ole katsonut koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Horoskooppi ennustaa jousimiehille seuraavaa: "Päivääsi värittävät hauskat yllätykset, jotka pitävät mielialasi korkealla".
En ole vielä huomannut.
Ei ole vielä värittänyt päivääni, mutta onhan tässä vielä aikaa hauskoille yllätyksille.
Horoskooppi erehtyi pahan kerran. Ei ollut mieliala korkealla eikä tullut minkäänlaisia yllätyksiä. Pieni vinkki laatijalle ( onko se tekoäly): kannattaisi laatia vähän tylsempiä ennustuksia ainakin suomalaisille.
Puolisoni ottaa parhaillaan iltalääkkeitään. Niitä on neljä erilaista.
Huomenna olis sitte siivouspäivä. Koko talo ja saunamökin vessa olis tarkoitus siivota.
Havahduin äsken siihen, että olen vain tuijottanut tyhjyyteen aika pitkään. Arviolta 20 minuuttia. Olenkohan vähän väsynyt.
Kuivakukkani kukkivat kauniisti. Ne ovat nättejä, hoidin niitä tai en. Mulle täydellisiä.