Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (13811)

Vierailija
13781/13811 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampaani ovat alkaneet kellastua vanhemmiten. 

Poskeni ovat alkaneet roikkua vanhemmiten.

Vierailija
13782/13811 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin palata palstalle, vaikka sain moitteita kukkimispäivityksistä. Olen kerännyt kymmeniä litroja mustikoita. Lisäksi puutarhasta kerännyt ja viinimarjoja sekä karviaisia. Olen laittanut syyslannoitteen sitä tarvitseville kasveille ja kitkenyt perennapenkit sekä laittamssa kuorikatetta. Olen etsinyt sieniä ja hiukan löytänytkin, tateista pulaa. Oikeassa kädessä ei ole oikein kynsiä, ja oikea peukalo on turvonnut. Pieni tauko nyt poimimisesta ennen puolukoita, marja-aronioita ja karpaloita.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13783/13811 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätin palata palstalle, vaikka sain moitteita kukkimispäivityksistä. Olen kerännyt kymmeniä litroja mustikoita. Lisäksi puutarhasta kerännyt ja viinimarjoja sekä karviaisia. Olen laittanut syyslannoitteen sitä tarvitseville kasveille ja kitkenyt perennapenkit sekä laittamssa kuorikatetta. Olen etsinyt sieniä ja hiukan löytänytkin, tateista pulaa. Oikeassa kädessä ei ole oikein kynsiä, ja oikea peukalo on turvonnut. Pieni tauko nyt poimimisesta ennen puolukoita, marja-aronioita ja karpaloita.   

Olet toimelias tylsä. Tervetuloa.

Vierailija
13784/13811 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitin pussilakanan, aluslakanan ja kaksi tyynyliinaa. 

Vierailija
13785/13811 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kohta nukkumaan, väsyin tähän päivään. 

Vierailija
13786/13811 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsyin puolestasi. 

Vierailija
13787/13811 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lämmitin vanhan maasaunan ja istuin pitkään kosteissa löylyissä hämärässä.  Sade vain ropisi kattoon ja oli tunnelmallista.  Huono sääkin unohtui.

Millainen on maasauna?

Siinä on enimmäkseen kalliopohjaa alla ja sammalilla tilkityt hirsiseinät.  Räppänä tuuletusaukkona. Löylyt kostean pehmeitä ja miellyttäviä verrattuna sähkösaunaan.

Vierailija
13788/13811 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei tullut postia. Sähköpostia tulee jatkuvasti ja sitä pitää siivota roskalaatikkoon päivittäin.

Vierailija
13789/13811 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs ulkona pimeni, vaikkei aurinko vielä laskenutkaan. Piti sytyttää valot.  Ja päivänvalo tästäkin vielä vähenee.

Vierailija
13790/13811 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö ne marjat talven aikana kaikki?

Vierailija
13791/13811 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson uutisia. Ne ovat enimmäkseen ikäviä.

Vierailija
13792/13811 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
13793/13811 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lämmitin vanhan maasaunan ja istuin pitkään kosteissa löylyissä hämärässä.  Sade vain ropisi kattoon ja oli tunnelmallista.  Huono sääkin unohtui.

Millainen on maasauna?

Siinä on enimmäkseen kalliopohjaa alla ja sammalilla tilkityt hirsiseinät.  Räppänä tuuletusaukkona. Löylyt kostean pehmeitä ja miellyttäviä verrattuna sähkösaunaan.

Olen käynyt semmoisessa vanhassa saunassa, missä oli maalattia. Oli oivat löylyt.

Vierailija
13794/13811 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öitä.

Öitä. Näen nykyään tylsiä uniakin.

Vierailija
13795/13811 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo aika myöhä. 

Vierailija
13796/13811 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kylläpä alkoi ihan huimata kun luin kirjoituksesi. Huhhuh. 

Vierailija
13797/13811 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut tänään 7 tuntia tik tokkia

Vierailija
13798/13811 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut tänään 7 tuntia tik tokkia

Järjetöntä. 

Vierailija
13799/13811 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri saunasta ja Nyt istun sohvalla tummansininen pyyhe ympärilläni. 

Vierailija
13800/13811 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvani on ruskea.