Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (12944)
Sain valmiiksi yhden maalauksen. Olin itse siihen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin joskus radiosta haastattelua, missä haastateltavana oli henkilö, joka vei tiedon isoista lottovoitoista voittajille. Hän kertoi, että ensin ihmiset ovat hyvin onnellisia voitostaan, mutta hetken kuluttua alkaa harmittelu siitä, että voittosumma olisi voinut olla isompi. Miljoonan voittanut miettii, olisipa summa ollut 15 miljoonaa.
Mihin ihmeeseen tavallinen ihminen tarvitsisi 15 miljoonaa? En minä ainakaan tartteis.
Jos sais sen 15 milliä, niin kyllä siitä riittäis rahaa aika monelle autettavaksi.
Verottaja ottaisi aina välistä lahjaveroa.
Paitsi jos antaisi sadoille ihmisille juuri alle lahjaveron määrän.
Vierailija kirjoitti:
En lottoa koskaan.
Minulla menee yksi rivi kestona koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Uusi testamentti on nyt tehty.
Mihin vanha joutui?
Lueskelin koko illan netistä arvosteluja Harbethin kaiuttimista. Ei onnistanut Lotossa.
Kävin äsken hampaat pesemässä, iltalääkkeet ottamassa sekä iltapissillä. Nyt nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi testamentti on nyt tehty.
Mihin vanha joutui?
Vanha ei huomioinut muuttunutta omaisuuttani, joten poltin sen.
Vierailija kirjoitti:
Lueskelin koko illan netistä arvosteluja Harbethin kaiuttimista. Ei onnistanut Lotossa.
En voittanut minäkään.
Kylläpä on raskaat silmät. Olisikohan hyvä mennä nukkumaan.
Toisaalta olen onnekas, toisaalta en.
Kävin tänään pikaisesti kaupassa ja nyt huomasin, että en muistanut ostaa sitä vessapaperia, jonka takia sinne alunperin lähdin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin joskus radiosta haastattelua, missä haastateltavana oli henkilö, joka vei tiedon isoista lottovoitoista voittajille. Hän kertoi, että ensin ihmiset ovat hyvin onnellisia voitostaan, mutta hetken kuluttua alkaa harmittelu siitä, että voittosumma olisi voinut olla isompi. Miljoonan voittanut miettii, olisipa summa ollut 15 miljoonaa.
Mihin ihmeeseen tavallinen ihminen tarvitsisi 15 miljoonaa? En minä ainakaan tartteis.
Jos sais sen 15 milliä, niin kyllä siitä riittäis rahaa aika monelle autettavaksi.
Mutta olisipa vaiva valita ne sadat. Aina joku jäisi ilman.
Mulle tuli tänään paha mieli hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta olisipa vaiva valita ne sadat. Aina joku jäisi ilman.
Mutta lähtökohtaisesti elämässä ei koskaan mene nallekarkit tasan, joten sitä on turhaa murehtia.
Joskus tuntuu, että olen syntynyt väärään aikakauteen.
Jos elämää miettii aina liian vakavasti, seurauksena usein tulee vastaan tilanne, etteivät kaikki Muumit enää ole laaksossa.