Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (12944)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin joskus radiosta haastattelua, missä haastateltavana oli henkilö, joka vei tiedon isoista lottovoitoista voittajille. Hän kertoi, että ensin ihmiset ovat hyvin onnellisia voitostaan, mutta hetken kuluttua alkaa harmittelu siitä, että voittosumma olisi voinut olla isompi. Miljoonan voittanut miettii, olisipa summa ollut 15 miljoonaa.
Mihin ihmeeseen tavallinen ihminen tarvitsisi 15 miljoonaa? En minä ainakaan tartteis.
Jos sais sen 15 milliä, niin kyllä siitä riittäis rahaa aika monelle autettavaksi.
Rantasaunassa kahtelin kun järven vesj muutti värijään sen mukkaan, miten pilivet liikkuvat. On se kyllä hyvvee ajanvietettä tiällä muaseuvvulla tämmöne.
Oisin menny soutelemaan mut ku tuuli niin kovaa ni en uskaltanu. Oon nössö.
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Öitä.
Todistin tänään tilannetta, kun yläasteikäinen poika pyysi söpöltä ihastuksen kohteelta voivatko olla snappi kavereita. Tyttö suostui, vaikka oli selvästi ujompi.
Vierailija kirjoitti:
Todistin tänään tilannetta, kun yläasteikäinen poika pyysi söpöltä ihastuksen kohteelta voivatko olla snappi kavereita. Tyttö suostui, vaikka oli selvästi ujompi.
Kun minä olin nuori, niin eipä ollu mitään snäppejä. Piti uskaltaa soittaa lankapuhelimella, johon saattoi vastata kuka tahansa perheenjäsen. Tai sitten mennä ovelle koputtelemaan ja juttelemaan livenä. Ennen kaikki oli paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Multa olis jääny kysymättä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kiva olla nössön kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa olis jääny kysymättä.
No en olisi uskaltanut minäkään. Huhhuh sentään.
Päänahka on kireänä. Onkohan ollu kireä pipo ja pää patterin välissä?
Mun mies sanoo, kun välillä tuskailen vaateostosten vuoksi, että se on helppo homma lopulta ostaa ei-minkään-väriset vaatteet. Hyvähän se on miehen sanoa kun ei kukaan lajitoveri hälle arvostele hänen vaatteitaan. Toista se on naisena. Tästä asiasta olen hieman kade miehille, kun pääsevät helpommalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuulen voima on suurempi kuin moni arvaisikaan. Viisautta on pysyä maissa kovalla tuulella, ellei ole pakko lähteä vesille. Lihasvoimaa kysyy vastatuuleen soutu.
Silmiä painaa ei uni anna lainaa
Uusi testamentti on nyt tehty.
Olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Olen köyhä.
Ostin tänään netin kautta uudet alusvaatteet. Mahdollisimman ihonväriset, etteivät herättäisi huomiota.
Mihin ihmeeseen tavallinen ihminen tarvitsisi 15 miljoonaa? En minä ainakaan tartteis.