Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (12316)
Tuskin maltoin nukkua. Kerran kuukaudessa käy mökillä roska-auto. Tänään on se päivä! Kyllä on tapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Olin kassajonossa. Tietysti juuri se kassakone tilttasi. Kolme henkilöä yritti korjata. Ei onnistunut. Ei koskaan ole käynyt näin, he väittivät. Siirsin viikon ruokaostokset toiselle hihnalle. Tällaista draamaa ja maksoi vain 85,10 e. Toivun viikon tästä.
Olipa jännää. Huh huh. Käyn levolle.
Vierailija kirjoitti:
Keräsin vattuja. Sain niitä kulhollisen.
Keräsin mustikoita, noin puoli litraa. En mitannut.
käytin koiraa metsälenkillä, näin mustikoita polun vieressä, olin jo laittamassa suuhuni kourallisen, kun muistin että samaa polkua käyttää ainakin sata koiran ulkoiluttajaa...
Meniskö keräämään vattuja vai leikkaisko nurmikkoa. Mietin tässä jonkun aikaa ja teen päätöksen sitten. Ei pidä hätiköidä tärkeiden asioiden kanssa. Kannattaa pohtia vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
käytin koiraa metsälenkillä, näin mustikoita polun vieressä, olin jo laittamassa suuhuni kourallisen, kun muistin että samaa polkua käyttää ainakin sata koiran ulkoiluttajaa...
Ja muualla metsässä pissii luonnoneläimet...
Miten ne roska-autot käväisevätkin kuin salaa. Kyttäsin myös mökillä, milloin tulevat ja näkis ihmisiä vaihteeksi. Liikkuivat kierroksellaan hiljaa kai sitten yöaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mikään missi, mutta ei maistu mulle koiran pissi. Siis laitoin kumisaappaat jalkaan ja syvemmälle metsään mustikkainen haluni mut vei, koska metsä sinisenään hohti, siis reippaasti marjamättähiä kohti, hei...
Ajaa kolistelin pitkin kiertoteitä ja silti jouduin tekemään u-käännöksen. Tietyöt siis käynnissä monessa paikassa, onhan nekin tietysti tehtävä. Sitten kohteen hakua teollisuusalueella helteestä posket punoittaen. Mutta löysin perille ja sain autotarvikkeet. Neuvoivatkin vielä naisparkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mikään missi, mutta ei maistu mulle koiran pissi. Siis laitoin kumisaappaat jalkaan ja syvemmälle metsään mustikkainen haluni mut vei, koska metsä sinisenään hohti, siis reippaasti marjamättähiä kohti, hei...
puoli vasullista riitti, mieli harras metsää sadostansa kiitti
Miehellä on tapana sulkea reititin, kun hän ei itse tarvitse nettiä. Pikkasen saa aina jännittää, kun tehdään töitä samoissa tiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne roska-autot käväisevätkin kuin salaa. Kyttäsin myös mökillä, milloin tulevat ja näkis ihmisiä vaihteeksi. Liikkuivat kierroksellaan hiljaa kai sitten yöaikaan.
Täytyy olla tarkkana jäteautojen kanssa, jos haluaa nähdä edes vilaukselta yhden huomioliivisen. Et ehdi kissaa sanoa, kun ovat menneet, nopeita ovat nykyään.
Muistan ajan, kun jäteautonkuljettaja jäi pihaan tupakalle jaarittelemaan isännän kanssa. Oi niitä aikoja.
Näin eilen, kun auto oli eksynyt kävelytielle keskelle niittyjä. Siinäpä sitten ajeli, kunnes tuli risteys, mistä pääsi takaisin ajoradalle. Mistä ihmeestä oli ajautunut väärälle reitille?
Käytiin autonpesukoneessa.
Ikinä ei ole tullut niin huono pesutulos. Kotipihassa sitten puhdistin autoa hyönteisten poistoon tarkoitetulla pesuaineella. Mustikkakakkaakin oli jäänyt sivupeilin taustaan. En mene siihen pesukoneeseen toiste.
En ole vielä käynyt autopesukoneessa. Entäpä jos sieltä ei pääsekään pois. Olen sutinut autoa vain käsipelillä ja sateetkin puhdistavat.
Vierailija kirjoitti:
Näin eilen, kun auto oli eksynyt kävelytielle keskelle niittyjä. Siinäpä sitten ajeli, kunnes tuli risteys, mistä pääsi takaisin ajoradalle. Mistä ihmeestä oli ajautunut väärälle reitille?
Auto mihinkään eksynyt, kuljettaja sen sinne pellolle ohjasi, paitsi jos oli robottiauto.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä käynyt autopesukoneessa. Entäpä jos sieltä ei pääsekään pois. Olen sutinut autoa vain käsipelillä ja sateetkin puhdistavat.
Jäin kerran jumiin sellaiseen. Putosin kiskoilta ja vahtimestari tuli päästämään minut pahasta. Kyllä nolotti, enkä ole sen jälkeen mennyt automaattipesulaan. Tarvin sen verran harvoin auton pesua, että menen oikeaan ihmisautopesulaan, ja olen tosi tyytyväinen palveluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auto mihinkään eksynyt, kuljettaja sen sinne pellolle ohjasi, paitsi jos oli robottiauto.
Ei ollut robottiauto. Voin kuvitella, miltä kuljettajasta tuntui, kun tie vain kapeni ja kapeni ja olisi ollut melkoinen matka peruuttaakin.
Voi, nolo!
Kerran työmatkalla näin, kun auto oli keskellä liikenneympyrää. Pieni paikkakunta ja heti työpaikalla sanottiin, kenen äiti oli siihen ajanut. Ja naureskeltiin vähän myös tietysti.
Olin kassajonossa. Tietysti juuri se kassakone tilttasi. Kolme henkilöä yritti korjata. Ei onnistunut. Ei koskaan ole käynyt näin, he väittivät. Siirsin viikon ruokaostokset toiselle hihnalle. Tällaista draamaa ja maksoi vain 85,10 e. Toivun viikon tästä.