Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (12316)

Vierailija
12281/12316 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kassajonossa. Tietysti juuri se kassakone tilttasi. Kolme henkilöä yritti korjata. Ei onnistunut. Ei koskaan ole käynyt näin, he väittivät. Siirsin viikon ruokaostokset toiselle hihnalle.  Tällaista draamaa ja maksoi vain  85,10 e. Toivun viikon tästä. 

Vierailija
12282/12316 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin maltoin nukkua. Kerran kuukaudessa käy mökillä roska-auto. Tänään on se päivä! Kyllä on tapahtumia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12283/12316 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kassajonossa. Tietysti juuri se kassakone tilttasi. Kolme henkilöä yritti korjata. Ei onnistunut. Ei koskaan ole käynyt näin, he väittivät. Siirsin viikon ruokaostokset toiselle hihnalle.  Tällaista draamaa ja maksoi vain  85,10 e. Toivun viikon tästä. 

Olipa jännää. Huh huh. Käyn levolle.

Vierailija
12284/12316 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keräsin vattuja. Sain niitä kulhollisen. 

Keräsin mustikoita, noin puoli litraa. En mitannut.

Vierailija
12285/12316 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytin koiraa metsälenkillä, näin mustikoita polun vieressä, olin jo laittamassa suuhuni kourallisen, kun muistin että samaa polkua käyttää ainakin sata koiran ulkoiluttajaa...

Vierailija
12286/12316 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meniskö keräämään vattuja vai leikkaisko nurmikkoa. Mietin tässä jonkun aikaa ja teen päätöksen sitten. Ei pidä hätiköidä tärkeiden asioiden kanssa. Kannattaa pohtia vaihtoehtoja. 

Vierailija
12287/12316 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käytin koiraa metsälenkillä, näin mustikoita polun vieressä, olin jo laittamassa suuhuni kourallisen, kun muistin että samaa polkua käyttää ainakin sata koiran ulkoiluttajaa...

Ja muualla metsässä pissii luonnoneläimet...

Vierailija
12288/12316 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne roska-autot käväisevätkin kuin salaa. Kyttäsin myös mökillä, milloin tulevat ja näkis ihmisiä vaihteeksi.  Liikkuivat kierroksellaan hiljaa kai sitten yöaikaan. 

Vierailija
12289/12316 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään missi, mutta ei maistu mulle koiran pissi. Siis laitoin kumisaappaat jalkaan ja syvemmälle metsään mustikkainen haluni mut vei, koska metsä sinisenään hohti, siis reippaasti marjamättähiä kohti, hei...

Vierailija
12290/12316 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaa kolistelin pitkin kiertoteitä ja silti jouduin tekemään u-käännöksen. Tietyöt siis käynnissä monessa paikassa, onhan nekin tietysti tehtävä. Sitten kohteen hakua teollisuusalueella helteestä posket punoittaen.  Mutta löysin perille ja sain autotarvikkeet.  Neuvoivatkin vielä naisparkaa. 

Vierailija
12291/12316 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään missi, mutta ei maistu mulle koiran pissi. Siis laitoin kumisaappaat jalkaan ja syvemmälle metsään mustikkainen haluni mut vei, koska metsä sinisenään hohti, siis reippaasti marjamättähiä kohti, hei...

puoli vasullista riitti, mieli harras metsää sadostansa kiitti

Vierailija
12292/12316 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on tapana sulkea reititin, kun hän ei itse tarvitse nettiä. Pikkasen saa aina jännittää, kun tehdään töitä samoissa tiloissa.  

Vierailija
12293/12316 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne roska-autot käväisevätkin kuin salaa. Kyttäsin myös mökillä, milloin tulevat ja näkis ihmisiä vaihteeksi.  Liikkuivat kierroksellaan hiljaa kai sitten yöaikaan. 

Täytyy olla tarkkana jäteautojen kanssa, jos haluaa nähdä edes vilaukselta yhden huomioliivisen. Et ehdi kissaa sanoa, kun ovat menneet, nopeita ovat nykyään. 

Muistan ajan, kun jäteautonkuljettaja jäi pihaan tupakalle jaarittelemaan isännän kanssa. Oi niitä aikoja. 

Vierailija
12294/12316 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eilen, kun auto oli eksynyt kävelytielle keskelle niittyjä. Siinäpä sitten ajeli, kunnes tuli risteys, mistä pääsi takaisin ajoradalle. Mistä ihmeestä oli ajautunut väärälle reitille?

Vierailija
12295/12316 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin autonpesukoneessa.

Ikinä ei ole tullut niin huono pesutulos. Kotipihassa sitten puhdistin autoa hyönteisten poistoon tarkoitetulla pesuaineella. Mustikkakakkaakin oli jäänyt sivupeilin taustaan. En mene siihen pesukoneeseen toiste.

Vierailija
12296/12316 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä käynyt autopesukoneessa.  Entäpä jos sieltä ei pääsekään pois. Olen sutinut autoa vain käsipelillä ja sateetkin puhdistavat.

Vierailija
12297/12316 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin eilen, kun auto oli eksynyt kävelytielle keskelle niittyjä. Siinäpä sitten ajeli, kunnes tuli risteys, mistä pääsi takaisin ajoradalle. Mistä ihmeestä oli ajautunut väärälle reitille?

Auto mihinkään eksynyt, kuljettaja sen sinne pellolle ohjasi, paitsi jos oli robottiauto. 

Vierailija
12298/12316 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä käynyt autopesukoneessa.  Entäpä jos sieltä ei pääsekään pois. Olen sutinut autoa vain käsipelillä ja sateetkin puhdistavat.

Jäin kerran jumiin sellaiseen. Putosin kiskoilta ja vahtimestari tuli päästämään minut pahasta. Kyllä nolotti, enkä ole sen jälkeen mennyt automaattipesulaan. Tarvin sen verran harvoin auton pesua, että menen oikeaan ihmisautopesulaan, ja olen tosi tyytyväinen palveluun. 

Vierailija
12299/12316 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auto mihinkään eksynyt, kuljettaja sen sinne pellolle ohjasi, paitsi jos oli robottiauto. 

Ei ollut robottiauto. Voin kuvitella, miltä kuljettajasta tuntui, kun tie vain kapeni ja kapeni ja olisi ollut melkoinen matka peruuttaakin.

Voi, nolo!

Vierailija
12300/12316 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran työmatkalla näin, kun auto oli keskellä liikenneympyrää. Pieni paikkakunta ja heti työpaikalla sanottiin, kenen äiti oli siihen ajanut. Ja naureskeltiin vähän myös tietysti.