Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (12316)
Harmaat petivaatteet paitsi tyynyliina joka on ruosteen punainen.
Voi että kun pissittää taas kerran, eikä jaksaisi lähteä vessaan.
Tänään oli puhetta eri uskonlahkoista. Aikamoisia juttuja. Paras pysyä kaukana.
Olen aika vanha. Tai ainakin tuntuu siltä. Eli siis olen.
Heräsin. Ja väsyttää aika paljon, niin taidan jatkaa unia vielä hetken, kun kerran on mahdollisuus.
Sain vakavan masennuksen diagnoosin. Aika tylsää.
Aurinko se pilkistelee pilviverhon takaa. Harmi.
Tässä tissuttelen brändiä. Pitäis jaksaa mennä suihkuun ja lähteä liikkeelle.
Tätä vuotta on jäljellä vielä 174 päivää, ellei aika lopu.
En ole pessimisti enkä optimisti. Olen tylsä realisti. Olisiko optimistina elo kuin perhosen lentoa?
Jaahas. Aamupala syöty, mitähän sitä sitten tekisi, joutopäivänä. Vai valitsisiko kuitenkin tekemättömyyden. Tätä aion nyt pohtia seuraavat tunnit. Pidän itselläni tiedon, mihin päädyn.
Vierailija kirjoitti:
Tässä tissuttelen brändiä. Pitäis jaksaa mennä suihkuun ja lähteä liikkeelle.
Et autolla varmaankaan?
Vierailija kirjoitti:
Sain vakavan masennuksen diagnoosin. Aika tylsää.
Tein netissä nopean masennustestin. Tulos: en ole masentunut. Mutta surullinen olen elämäntilanteestani johtuen.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Aamupala syöty, mitähän sitä sitten tekisi, joutopäivänä. Vai valitsisiko kuitenkin tekemättömyyden. Tätä aion nyt pohtia seuraavat tunnit. Pidän itselläni tiedon, mihin päädyn.
Aika menee arvellessa, päivä päätä käännellessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika menee arvellessa, päivä päätä käännellessä.
Tekoäly ehdottaa, että teen konkreettisen päiväsuunnitelman, tutustun päätöksentekomenetelmiin ja etsin vinkkejä keskittymisen parantamiseen.
En viitsi.
Heivasin kaikki matot pihalle, ja pitäis jatkaa siivousta. Tässä vaan jökötän ja mietin, tuleeko se sadekuuro vai ei. Pitäis kai laittaa soimaan reipasta marssimusiikkia, niin tulis vauhtia hommiin vielä tämän päivän aikana.
Pieneneekö pyy maailmanlopun edellä?
Tänään on sukujuhlat. Ei ole tylsää, vaan naiset pyhäkoltuissa + miesväki puvuissaan kahvitellaan, rupatellaan, muistellaan ja nauretaan. Ikähaarukka 1/2v - 75v. Palaan omaksi nukkavieruksi itsekseni heti juhlan jälkeen.
Narskuttelen mun hampaita koko ajan, varsinkin öisin. En pääse tavasta eroon. Pureskelen myös kynsiäni. Räkää en kuitenkaan kaivele nenästä enkä syö.