Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (12316)
Tulisi jo kuivaa ja aurinkoista. Tropiikki ei ole minua varten.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt jalkapallopelissä, terapiassa, raveissa, uimahallissa, kuntosalilla enkä kosmetologilla.
Minä käyn välillä katsomassa jalkapalloa, se on täällä kylän päälaji. Tylsälle sopivaa tekemistä, juuri mitään ei tapahdu eikä voittoa tarvitse odottaa. Tauolla voi ostaa puolikylmän makkaran ja kahvin pahvimukiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt jalkapallopelissä, terapiassa, raveissa, uimahallissa, kuntosalilla enkä kosmetologilla.
Minä käyn välillä katsomassa jalkapalloa, se on täällä kylän päälaji. Tylsälle sopivaa tekemistä, juuri mitään ei tapahdu eikä voittoa tarvitse odottaa. Tauolla voi ostaa puolikylmän makkaran ja kahvin pahvimukiin.
Kuulostaa hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aletaankos me kaikki nyt poistamaan viestejä, kaikissa ketjuissa?
Tautia on kuulema liikkeellä, liekö kovinkin tarttuvaa laatua?
Yksi emännöitsijä poisteli aikoinaan. Oisko opettanut muille. En tiedä eikä kiinnostakaan.
Täällä isännöitsijä?
Tylsät ei emännöi eikä isännöi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä.
Noo ei nyt hyvältä mutta tylsälle sopivalta.
Ledikynttilän liekki lepattaa, kunnes patteri sammuu. Tunnelmallista, turvallista, tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Nukkuisin kuumina öinä mielelläni nakuna, mutta mulla on ollut taipumusta kävellä unissani. En kyllä haluaisi, että naapurin mies tai huoltohenkilö taluttelisi minua pihasta kotiin yöllä ilkosillani.
Tiedä, mihin saisi päähänsä taluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Lueskelin tylsien palstan ensimmäisiä kommentteja. Ei ole taso noussut, ei laskenut. Tasaisen tylsänä pysynyt.
Tämä oli kelpo uutinen. Kiitos.
Telkasta tulee paljon uusintoja. Pääsee helpolla, kun ei tarvi katsoa. Riittää, kun kertaa mielessään, että se oli se ohjelma, jossa A sanoi niin ja sitten tapahtui näin.
Hellepäiviä luvassa ja saisi tuullakin kunnolla. Karkottaisi hyttyset ja paarmat pois, ja kuivattaisi ryytimaan.
Nyt on ilma seissyt viikon ja on kosteaa. Ei kuiva pyykit, ei matot. Verenimijätkin kimpussa koko ajan.
Mietin Helena Petäistön kuolemaa. Ja elämää. Itse edustan tyhjäntoimittajuutta, eikä kukaan muista näin tylsää tyyppiä.
Mikä on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Hellepäiviä luvassa ja saisi tuullakin kunnolla. Karkottaisi hyttyset ja paarmat pois, ja kuivattaisi ryytimaan.
Nyt on ilma seissyt viikon ja on kosteaa. Ei kuiva pyykit, ei matot. Verenimijätkin kimpussa koko ajan.
Valkosipuli ja varattomuustodistus pitää verenimijät kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen käynyt noissa kaikissa. Tämä ihan vain ilmoitusluontoisena asiana.
Laitoin puusaunan lämpiämään. Koivuklapeilla lämpenee hyvin. Riittäisi kyllä haapa ja muut sekapuutkin.
Taidan ottaa pakastimesta jäätelön ja syödä sen.
Vierailija kirjoitti:
Lueskelin tylsien palstan ensimmäisiä kommentteja. Ei ole taso noussut, ei laskenut. Tasaisen tylsänä pysynyt.
Kiitos tästä. Olipa mukava uutinen.
Vierailija kirjoitti:
Verottajaan sään ei uskoisi vaikuttavan. Eihän sitä kyllä tiedä.