Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (11254)
On vähän levoton olo. Haluaisin kyllä nukkua jo. Mutta toivottavasti tämän päivän puolella onnistuu nukahtaminen.
Mun lääkitys alkaa vissiin olla jo melko lailla kohillaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun lääkitys alkaa vissiin olla jo melko lailla kohillaan.
Omasta mielestä vai onko lääkärikin samaa mieltä?
Puoliso kuorsaa vieressä. Nuku tässä sitten.
Väsyttää vietävästi. Taidan mennä nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lääkitys alkaa vissiin olla jo melko lailla kohillaan.
Omasta mielestä vai onko lääkärikin samaa mieltä?
Molemmat ollaan samaa mieltä. Vaikka mulle olis kyllä riittäny se oma mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää vietävästi. Taidan mennä nukkumaan.
No mene sinä nukkumaan. Minä menen naisiin.
Kesäiset pellot ovat kyllä olleet kauniita katsella. Kohta alkaa kukkien lakastuminen.
Odotan mansikan pääsadon tulemista myyntiin.
Silmiä painaa ei uni anna lainaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on Uunon nimipäivä. Ruotsissa nimipäivää viettävät David ja Salomon. Raamatun kuninkaat he. Meillä Uuno Turhapuro.
Uuno Kailas. Syntymäkoti Koskenmyllyllä.
Jos pitäisi valita Uuno Kailaan ja Uuno Turhapuron välillä, päätyisin Kailaaseen.
Minä ottaisin Turhapuron, sillä on rikas appiukko ja rakastava anoppi.
Katson juuri jotain vanhaa Uuno-elokuvaa. Olin katsellut sitä.jo jonkin aikaa ennen kuin huomasin, että se on musta-valkoinen. Olin kai kuvitellut siihen värit. Onko liian vilkas mielikuvitus näin tylsällä ihmisellä? Hämmästyin itsekin.
Mahaa turvottaa taas.