Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (11253)
Tein juuri kakun viimevuotisista mansikoista, keksimurupohja ja rahkahyytelö päälle. Tekeytyy jääkaapissa ja näyttää niin houkuttelevalta. Kunpa jaksaisin odottaa huomiseen, etten maistelisi sitä jo yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako Kärkkäistä Suomessa on? Ei saa luntata. Luulin et kolme: Ylivieska, Lahti ja joku viel. Huomasin ohikulkeissain, et Jyväskyläski on.
Kärkkäisiä on Suomessa 15445 ja ulkomailla 700.
Kärkkäästi levinneet ympäri maata.
Vierailija kirjoitti:
Tein juuri kakun viimevuotisista mansikoista, keksimurupohja ja rahkahyytelö päälle. Tekeytyy jääkaapissa ja näyttää niin houkuttelevalta. Kunpa jaksaisin odottaa huomiseen, etten maistelisi sitä jo yöllä.
Mikä on suistanut sinut tylsyyden tieltä? Että oikein kakku ja vielä yöllä söisit! Tämä ei nyt näytä hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Näin yöllä taas pitkät unet, kuin dekkarissa tosiaan. Oli entistä pomoa, suljettuja myymälöitä, asiakkaita silti. Yhet haki pakastimesta 4 pss raakoja makaronia... piti laittaa listalle, kun kassaa ei oltu avattu.
Käki kukkui just kolme kertaa, lannistuneella äänellä.
Nykyään tuttua monille. Töistä voi vaan uneksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on Uunon nimipäivä. Ruotsissa nimipäivää viettävät David ja Salomon. Raamatun kuninkaat he. Meillä Uuno Turhapuro.
Uuno Kailas. Syntymäkoti Koskenmyllyllä.
Jos pitäisi valita Uuno Kailaan ja Uuno Turhapuron välillä, päätyisin Kailaaseen.
Säästin voimiani koko päivän, mutta en tarvinnutkaan niitä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Tein juuri kakun viimevuotisista mansikoista, keksimurupohja ja rahkahyytelö päälle. Tekeytyy jääkaapissa ja näyttää niin houkuttelevalta. Kunpa jaksaisin odottaa huomiseen, etten maistelisi sitä jo yöllä.
Käyt rääpimässä hyydekakkuasi yöllä. Miten kuulostaa niin tutulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on Uunon nimipäivä. Ruotsissa nimipäivää viettävät David ja Salomon. Raamatun kuninkaat he. Meillä Uuno Turhapuro.
Uuno Kailas. Syntymäkoti Koskenmyllyllä.
Jos pitäisi valita Uuno Kailaan ja Uuno Turhapuron välillä, päätyisin Kailaaseen.
Minä ottaisin Turhapuron, sillä on rikas appiukko ja rakastava anoppi.
Minä en ottaisi ketään Uunoa. Oma ukko on paras.
Huomenna olis sitte keikka syöpäkeskukseen, saattajana. Sädehoito alkaa ensi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna olis sitte keikka syöpäkeskukseen, saattajana. Sädehoito alkaa ensi viikolla.
Onnea matkaan.
Mulla on limaa kurkussa. Ottaisinkohan jonkun pastillin vai kävisinkö avaavat lääkkeet. Mietin tätä, kunnes päädyn johonkin lopputulokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna olis sitte keikka syöpäkeskukseen, saattajana. Sädehoito alkaa ensi viikolla.
Onnea matkaan.
Kiitos. Sitäkin elämässä tarvitaan.
Taivaanrannassa vastarannalla on kauniita pilviä. Ihan kuin jostain maalauksesta. Mutta minä ihailen niitä ilmaiseksi. Tylsällä on halvat huvit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein juuri kakun viimevuotisista mansikoista, keksimurupohja ja rahkahyytelö päälle. Tekeytyy jääkaapissa ja näyttää niin houkuttelevalta. Kunpa jaksaisin odottaa huomiseen, etten maistelisi sitä jo yöllä.
Käyt rääpimässä hyydekakkuasi yöllä. Miten kuulostaa niin tutulta?
Tulipa jostain syystä nälkä.
Sitä mieltä minäkin!