Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (11253)

Vierailija
11221/11253 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä on eri kuin tylsä. Tyhmä poistaa viestejä, tylsä ei.

Mieti, kumpi olet. Niinpä. Näytä tyhmyytesi.

Miksi jankkaat samaa viestiä? 

Siksi koska hän on tyhmä.

Hän on se varasteleva tyhmä piika.

Täytyyhän Caussin käyrän mukaankin jonkun olla siellä tyhmässä päässä. Siis käyrän päässä. Oma pää saa olla ihan tyhjä. 

Caussin käyrä on loivan mäen muotoinen. Väärin annettu nimi. Caussin mäki olkoon tästä lähtien.

Caussin mäkeen en ota kantaa, mutta Gaussin käyrän tunnen.

Caussin mäki on vaatimattomille, Gaussin käyrä suulaille päällepäsmäreille. Niin kuin varkut on kansalle ja farkut eliitille. Panaani on mummuille ja banaani hienosteleville. Atteekki oli papan sana, me muut ylpeilimme apteekissa käynnillä. 

Eikö se hetelmä ole sentään pannaani?

On pannaani ja avokaato ja reippi. 

Sitä mieltä minäkin!

Vierailija
11222/11253 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein juuri kakun viimevuotisista mansikoista, keksimurupohja ja rahkahyytelö päälle. Tekeytyy jääkaapissa ja näyttää niin houkuttelevalta. Kunpa jaksaisin odottaa huomiseen, etten maistelisi sitä jo yöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11223/11253 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako Kärkkäistä Suomessa on? Ei saa luntata. Luulin et kolme: Ylivieska, Lahti ja joku viel. Huomasin ohikulkeissain, et Jyväskyläski on.

Kärkkäisiä on Suomessa 15445 ja ulkomailla 700.

Kärkkäästi levinneet ympäri maata.

Vierailija
11224/11253 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein juuri kakun viimevuotisista mansikoista, keksimurupohja ja rahkahyytelö päälle. Tekeytyy jääkaapissa ja näyttää niin houkuttelevalta. Kunpa jaksaisin odottaa huomiseen, etten maistelisi sitä jo yöllä.

Mikä on suistanut sinut tylsyyden tieltä? Että oikein kakku ja vielä yöllä söisit! Tämä ei nyt näytä hyvältä.

Vierailija
11225/11253 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin yöllä taas pitkät unet, kuin dekkarissa tosiaan. Oli entistä pomoa, suljettuja myymälöitä, asiakkaita silti. Yhet haki pakastimesta 4 pss raakoja makaronia... piti laittaa listalle, kun kassaa ei oltu avattu.

Käki kukkui just kolme kertaa, lannistuneella äänellä.

Nykyään tuttua monille. Töistä voi vaan uneksia.

Vierailija
11226/11253 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11227/11253 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään on Uunon nimipäivä. Ruotsissa nimipäivää viettävät David ja Salomon. Raamatun kuninkaat he. Meillä Uuno Turhapuro.

Uuno Kailas. Syntymäkoti Koskenmyllyllä.

Jos pitäisi valita Uuno Kailaan ja Uuno Turhapuron välillä, päätyisin Kailaaseen. 

Vierailija
11228/11253 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästin voimiani koko päivän, mutta en tarvinnutkaan niitä mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11229/11253 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein juuri kakun viimevuotisista mansikoista, keksimurupohja ja rahkahyytelö päälle. Tekeytyy jääkaapissa ja näyttää niin houkuttelevalta. Kunpa jaksaisin odottaa huomiseen, etten maistelisi sitä jo yöllä.

Käyt rääpimässä hyydekakkuasi yöllä. Miten kuulostaa niin tutulta?

Vierailija
11230/11253 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä. Laiskottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11231/11253 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään on Uunon nimipäivä. Ruotsissa nimipäivää viettävät David ja Salomon. Raamatun kuninkaat he. Meillä Uuno Turhapuro.

Uuno Kailas. Syntymäkoti Koskenmyllyllä.

Jos pitäisi valita Uuno Kailaan ja Uuno Turhapuron välillä, päätyisin Kailaaseen. 

Minä ottaisin Turhapuron, sillä on rikas appiukko ja rakastava anoppi. 

Vierailija
11232/11253 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ottaisi ketään Uunoa. Oma ukko on paras. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11233/11253 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä loppuu kohta aika. 

Vierailija
11234/11253 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna olis sitte keikka syöpäkeskukseen, saattajana. Sädehoito alkaa ensi viikolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11235/11253 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä

Vierailija
11236/11253 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna olis sitte keikka syöpäkeskukseen, saattajana. Sädehoito alkaa ensi viikolla. 

Onnea matkaan.

Vierailija
11237/11253 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on limaa kurkussa. Ottaisinkohan jonkun pastillin vai kävisinkö avaavat lääkkeet. Mietin tätä, kunnes päädyn johonkin lopputulokseen. 

Vierailija
11238/11253 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna olis sitte keikka syöpäkeskukseen, saattajana. Sädehoito alkaa ensi viikolla. 

Onnea matkaan.

Kiitos. Sitäkin elämässä tarvitaan. 

Vierailija
11239/11253 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaanrannassa vastarannalla on kauniita pilviä. Ihan kuin jostain maalauksesta. Mutta minä ihailen niitä ilmaiseksi. Tylsällä on halvat huvit. 

Vierailija
11240/11253 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein juuri kakun viimevuotisista mansikoista, keksimurupohja ja rahkahyytelö päälle. Tekeytyy jääkaapissa ja näyttää niin houkuttelevalta. Kunpa jaksaisin odottaa huomiseen, etten maistelisi sitä jo yöllä.

Käyt rääpimässä hyydekakkuasi yöllä. Miten kuulostaa niin tutulta?

Tulipa jostain syystä nälkä.