Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (11323)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut Jaakko Ohtosen lähisukulaiselta joululahjan joka vuosi jo pitkän tovin.
Minä en ole saanut.
Oletko se sinä, joka lähti naisiin illalla?
Poika sanoi, että vanhat ihmiset säästävät aina tylsät veitset ja sakset. Onko näin?
Vierailija kirjoitti:
Poika sanoi, että vanhat ihmiset säästävät aina tylsät veitset ja sakset. Onko näin?
Niitä saksia, joilla leikkaan kangasta, en anna muiden käyttöön. Loput sakset saattavat olla tylsiä.
Vierailija kirjoitti:
Poika sanoi, että vanhat ihmiset säästävät aina tylsät veitset ja sakset. Onko näin?
Me teroitetaan ne itse.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on auto tänään huollossa.
Käytin eilen vaimon auton katsastuksessa ja taas jotain pikkuvikaa löytyi. Kävin paluumatkalla korjaamolla varaamassa ajan, ensi torstaiksi sain. Täytyy vielä varata jälkitarkastus perjantaiksi. En stressaa, ehtii hyvin lomilla tämmöisiä hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun aikuinen lapsi soitti yöllä ahdistuneena. Puhuttiin kauan. En sitten enää saanut nukuttua. Toivon että hän sai.
Aikuisilla lapsilla voi olla isotkin murheet, ja se melkein särkee äidinkin sydämen. Täytyy vaan olla tukena ja auttaa niin paljon kuin pystyy ja jaksaa. Myös monta yötä valvonut.
Seuraan kun västäräkki opettaa lastaan pöytätavoille ja näyttää samalla, mistä ruokaa löytyy. Toivottavasti lapselle järjestyy hyvä elämä, että ensi kesänä ruokkii omia lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tarkastaneet kananmunapakkauksen? Löytyikö niitä, missä salmonellavaara?
Tarkistin. Ei onnea tässäkään arvonnassa. Tai miten sen ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Seuraan kun västäräkki opettaa lastaan pöytätavoille ja näyttää samalla, mistä ruokaa löytyy. Toivottavasti lapselle järjestyy hyvä elämä, että ensi kesänä ruokkii omia lapsiaan.
Koskaan ei tiedä, mitä jälkeläisistä tulee. Pikkuvästäräkistäkin voi tulla vela. Lentelee vapaana kuin taivaan lintu. Eläimillä on erilaisia suuntautumisiakin. Hevosista huomattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on Uunon nimipäivä. Ruotsissa nimipäivää viettävät David ja Salomon. Raamatun kuninkaat he. Meillä Uuno Turhapuro.
Uuno Kailas. Syntymäkoti Koskenmyllyllä.
Jos pitäisi valita Uuno Kailaan ja Uuno Turhapuron välillä, päätyisin Kailaaseen.
Minä ottaisin Turhapuron, sillä on rikas appiukko ja rakastava anoppi.
Katson juuri jotain vanhaa Uuno-elokuvaa. Olin katsellut sitä.jo jonkin aikaa ennen kuin huomasin, että se on musta-valkoinen. Olin kai kuvitellut siihen värit. Onko liian vilkas mielikuvitus näin tylsällä ihmisellä? Hämmästyin itsekin.
Serkuntyttö, ehkä 4v, kysyi siskoltani: Oliko silloin värit keksitty, kun sinä olit pieni?
Levittelen lantaa kukkasille ja muillekin kasveille, aikamoiset aromit. Sen jälkeen laitan saunan lämpiämään, että sais pestyä tarttuneet lemut pois. Ei tarvitse muiden sitten pidellä nenäänsä, kun liikuskelen kauppa-asioilla.
Ihonväriset eli nudet alusvaatteet haalistuvat aina pesussa ajan myötä. Mikä järki niissä oikeastaan on?
Meinasin pyörällä ajaa linnunpoikasen päälle. Harmaa hämmentynyt sulkapallero harmaalla asvaltilla. Varmaan ensilento takana.
hyvää pannua induktioliedelle olen etsinyt, pitää olla magnetisoitu teräspohja jotta sopii sille. Ellei hanki sellaista sovitinta liedelle, silloin voi käyttää tavallisiakin astioita. Piti ostaa magneetti jotta voi testaa onko pohja magnetisoitu koska noissa selosteissa ei mainita siitä, mainitaan vain että sopii kaikille liesille. Mutta ei sitä kannata huonoa pannua ostaa, maksan mielummin vähän enemmän kunnollisesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut Jaakko Ohtosen lähisukulaiselta joululahjan joka vuosi jo pitkän tovin.
Kuka on Jaakko Ohtonen?
Vierailija kirjoitti:
Poika sanoi, että vanhat ihmiset säästävät aina tylsät veitset ja sakset. Onko näin?
Minä kyllä olen muuten tylsä, mutta veitset ja sakset täytyy olla teräviä. Ovat muuten erittäin vaarallisia, jos ovat tylsiä. Terotan aina omani, kun on tarpeen. Ja olen vanha.
Vierailija kirjoitti:
Ihonväriset eli nudet alusvaatteet haalistuvat aina pesussa ajan myötä. Mikä järki niissä oikeastaan on?
Ei mitään järkeä. Mutta sen takia ne ovatkin niin käytännöllisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut Jaakko Ohtosen lähisukulaiselta joululahjan joka vuosi jo pitkän tovin.
Kuka on Jaakko Ohtonen?
En tiedä. En usko, että pitäisikään tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika sanoi, että vanhat ihmiset säästävät aina tylsät veitset ja sakset. Onko näin?
Minä kyllä olen muuten tylsä, mutta veitset ja sakset täytyy olla teräviä. Ovat muuten erittäin vaarallisia, jos ovat tylsiä. Terotan aina omani, kun on tarpeen. Ja olen vanha.
Mistä tiedät että olet vanha
Minä en ole saanut.