Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (11211)

Vierailija
11201/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kenenkään velipoika enkä siskonmies, vaan leskirouva, mutta tykkään käydä motonetissa ja puuilossa ja biltemassa paljon mieluummin kuin jossain rättikaupassa. Mpb-kaupoissa on aina jotain mielenkiintoista hipelöitävää tai ostettavaa. Niin ja saattaa kohdata monitaskuliivimiehen, paitsi että sitä ei saa hiplata, voi tulla pakollinen ostopäätös. 

Eikö saa hiplata? Kuka sitä nyt ostaa,  jollei saa edes kääreestä ottaa katsottavaksi. Tiedä millainen vekotin sieltä paljastuukaan.

Hiplaus ei ole tyhmää, vaan turvallisen tylsää. Laatutakuu.

Vierailija
11202/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yöllä taas pitkät unet, kuin dekkarissa tosiaan. Oli entistä pomoa, suljettuja myymälöitä, asiakkaita silti. Yhet haki pakastimesta 4 pss raakoja makaronia... piti laittaa listalle, kun kassaa ei oltu avattu.

Käki kukkui just kolme kertaa, lannistuneella äänellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11203/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kenenkään velipoika enkä siskonmies, vaan leskirouva, mutta tykkään käydä motonetissa ja puuilossa ja biltemassa paljon mieluummin kuin jossain rättikaupassa. Mpb-kaupoissa on aina jotain mielenkiintoista hipelöitävää tai ostettavaa. Niin ja saattaa kohdata monitaskuliivimiehen, paitsi että sitä ei saa hiplata, voi tulla pakollinen ostopäätös. 

Eikö saa hiplata? Kuka sitä nyt ostaa,  jollei saa edes kääreestä ottaa katsottavaksi. Tiedä millainen vekotin sieltä paljastuukaan.

Avattu paketti on ostopäätös.  Sen on  sitten kelvattava.

Vierailija
11204/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä on eri kuin tylsä. Tyhmä poistaa viestejä, tylsä ei.

Mieti, kumpi olet. Niinpä. Näytä tyhmyytesi.

Miksi jankkaat samaa viestiä? 

Siksi koska hän on tyhmä.

Hän on se varasteleva tyhmä piika.

Täytyyhän Caussin käyrän mukaankin jonkun olla siellä tyhmässä päässä. Siis käyrän päässä. Oma pää saa olla ihan tyhjä. 

Caussin käyrä on loivan mäen muotoinen. Väärin annettu nimi. Caussin mäki olkoon tästä lähtien.

Caussin mäkeen en ota kantaa, mutta Gaussin käyrän tunnen.

Caussin mäki on vaatimattomille, Gaussin käyrä suulaille päällepäsmäreille. Niin kuin varkut on kansalle ja farkut eliitille. Panaani on mummuille ja banaani hienosteleville. Atteekki oli papan sana, me muut ylpeilimme apteekissa käynnillä. 

Eikö se hetelmä ole sentään pannaani?

Vierailija
11205/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä on eri kuin tylsä. Tyhmä poistaa viestejä, tylsä ei.

Mieti, kumpi olet. Niinpä. Näytä tyhmyytesi.

Miksi jankkaat samaa viestiä? 

Siksi koska hän on tyhmä.

Hän on se varasteleva tyhmä piika.

Täytyyhän Caussin käyrän mukaankin jonkun olla siellä tyhmässä päässä. Siis käyrän päässä. Oma pää saa olla ihan tyhjä. 

Caussin käyrä on loivan mäen muotoinen. Väärin annettu nimi. Caussin mäki olkoon tästä lähtien.

Caussin mäkeen en ota kantaa, mutta Gaussin käyrän tunnen.

Caussin mäki on vaatimattomille, Gaussin käyrä suulaille päällepäsmäreille. Niin kuin varkut on kansalle ja farkut eliitille. Panaani on mummuille ja banaani hienosteleville. Atteekki oli papan sana, me muut ylpeilimme apteekissa käynnillä. 

Meidän pappa kyllä sanoi faneri, soffa ja filtti. Eikä hienostellut.

Vierailija
11206/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä on eri kuin tylsä. Tyhmä poistaa viestejä, tylsä ei.

Mieti, kumpi olet. Niinpä. Näytä tyhmyytesi.

Miksi jankkaat samaa viestiä? 

Siksi koska hän on tyhmä.

Hän on se varasteleva tyhmä piika.

Täytyyhän Caussin käyrän mukaankin jonkun olla siellä tyhmässä päässä. Siis käyrän päässä. Oma pää saa olla ihan tyhjä. 

Caussin käyrä on loivan mäen muotoinen. Väärin annettu nimi. Caussin mäki olkoon tästä lähtien.

Caussin mäkeen en ota kantaa, mutta Gaussin käyrän tunnen.

Caussin mäki on vaatimattomille, Gaussin käyrä suulaille päällepäsmäreille. Niin kuin varkut on kansalle ja farkut eliitille. Panaani on mummuille ja banaani hienosteleville. Atteekki oli papan sana, me muut ylpeilimme apteekissa käynnillä. 

Meidän pappa kyllä sanoi faneri, soffa ja filtti. Eikä hienostellut.

Nii määki Turus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11207/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on Uunon nimipäivä. Ruotsissa nimipäivää viettävät David ja Salomon. Raamatun kuninkaat he. Meillä Uuno Turhapuro.

Vierailija
11208/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako Kärkkäistä Suomessa on? Ei saa luntata. Luulin et kolme: Ylivieska, Lahti ja joku viel. Huomasin ohikulkeissain, et Jyväskyläski on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11209/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on Uunon nimipäivä. Ruotsissa nimipäivää viettävät David ja Salomon. Raamatun kuninkaat he. Meillä Uuno Turhapuro.

Uuno Kailas. Syntymäkoti Koskenmyllyllä.

Vierailija
11210/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen omppupuuta huolestuneena, on liikaa raakileita, eikä tuo puu ymmärrä edes pudottaa rääpäleraakileita. Onkohan sillä äidinvaistot liian voimakkaat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11211/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako Kärkkäistä Suomessa on? Ei saa luntata. Luulin et kolme: Ylivieska, Lahti ja joku viel. Huomasin ohikulkeissain, et Jyväskyläski on.

Seinäjoellakin on.

Vierailija
11212/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin juurikin paskantaa housuun. Tuntus pierun mukana tulleen paksumpaa perässä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän