Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (11211)
Näin yöllä taas pitkät unet, kuin dekkarissa tosiaan. Oli entistä pomoa, suljettuja myymälöitä, asiakkaita silti. Yhet haki pakastimesta 4 pss raakoja makaronia... piti laittaa listalle, kun kassaa ei oltu avattu.
Käki kukkui just kolme kertaa, lannistuneella äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kenenkään velipoika enkä siskonmies, vaan leskirouva, mutta tykkään käydä motonetissa ja puuilossa ja biltemassa paljon mieluummin kuin jossain rättikaupassa. Mpb-kaupoissa on aina jotain mielenkiintoista hipelöitävää tai ostettavaa. Niin ja saattaa kohdata monitaskuliivimiehen, paitsi että sitä ei saa hiplata, voi tulla pakollinen ostopäätös.
Eikö saa hiplata? Kuka sitä nyt ostaa, jollei saa edes kääreestä ottaa katsottavaksi. Tiedä millainen vekotin sieltä paljastuukaan.
Avattu paketti on ostopäätös. Sen on sitten kelvattava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä on eri kuin tylsä. Tyhmä poistaa viestejä, tylsä ei.
Mieti, kumpi olet. Niinpä. Näytä tyhmyytesi.
Miksi jankkaat samaa viestiä?
Siksi koska hän on tyhmä.
Hän on se varasteleva tyhmä piika.
Täytyyhän Caussin käyrän mukaankin jonkun olla siellä tyhmässä päässä. Siis käyrän päässä. Oma pää saa olla ihan tyhjä.
Caussin käyrä on loivan mäen muotoinen. Väärin annettu nimi. Caussin mäki olkoon tästä lähtien.
Caussin mäkeen en ota kantaa, mutta Gaussin käyrän tunnen.
Caussin mäki on vaatimattomille, Gaussin käyrä suulaille päällepäsmäreille. Niin kuin varkut on kansalle ja farkut eliitille. Panaani on mummuille ja banaani hienosteleville. Atteekki oli papan sana, me muut ylpeilimme apteekissa käynnillä.
Eikö se hetelmä ole sentään pannaani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä on eri kuin tylsä. Tyhmä poistaa viestejä, tylsä ei.
Mieti, kumpi olet. Niinpä. Näytä tyhmyytesi.
Miksi jankkaat samaa viestiä?
Siksi koska hän on tyhmä.
Hän on se varasteleva tyhmä piika.
Täytyyhän Caussin käyrän mukaankin jonkun olla siellä tyhmässä päässä. Siis käyrän päässä. Oma pää saa olla ihan tyhjä.
Caussin käyrä on loivan mäen muotoinen. Väärin annettu nimi. Caussin mäki olkoon tästä lähtien.
Caussin mäkeen en ota kantaa, mutta Gaussin käyrän tunnen.
Caussin mäki on vaatimattomille, Gaussin käyrä suulaille päällepäsmäreille. Niin kuin varkut on kansalle ja farkut eliitille. Panaani on mummuille ja banaani hienosteleville. Atteekki oli papan sana, me muut ylpeilimme apteekissa käynnillä.
Meidän pappa kyllä sanoi faneri, soffa ja filtti. Eikä hienostellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä on eri kuin tylsä. Tyhmä poistaa viestejä, tylsä ei.
Mieti, kumpi olet. Niinpä. Näytä tyhmyytesi.
Miksi jankkaat samaa viestiä?
Siksi koska hän on tyhmä.
Hän on se varasteleva tyhmä piika.
Täytyyhän Caussin käyrän mukaankin jonkun olla siellä tyhmässä päässä. Siis käyrän päässä. Oma pää saa olla ihan tyhjä.
Caussin käyrä on loivan mäen muotoinen. Väärin annettu nimi. Caussin mäki olkoon tästä lähtien.
Caussin mäkeen en ota kantaa, mutta Gaussin käyrän tunnen.
Caussin mäki on vaatimattomille, Gaussin käyrä suulaille päällepäsmäreille. Niin kuin varkut on kansalle ja farkut eliitille. Panaani on mummuille ja banaani hienosteleville. Atteekki oli papan sana, me muut ylpeilimme apteekissa käynnillä.
Meidän pappa kyllä sanoi faneri, soffa ja filtti. Eikä hienostellut.
Nii määki Turus.
Tänään on Uunon nimipäivä. Ruotsissa nimipäivää viettävät David ja Salomon. Raamatun kuninkaat he. Meillä Uuno Turhapuro.
Montako Kärkkäistä Suomessa on? Ei saa luntata. Luulin et kolme: Ylivieska, Lahti ja joku viel. Huomasin ohikulkeissain, et Jyväskyläski on.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on Uunon nimipäivä. Ruotsissa nimipäivää viettävät David ja Salomon. Raamatun kuninkaat he. Meillä Uuno Turhapuro.
Uuno Kailas. Syntymäkoti Koskenmyllyllä.
Katselen omppupuuta huolestuneena, on liikaa raakileita, eikä tuo puu ymmärrä edes pudottaa rääpäleraakileita. Onkohan sillä äidinvaistot liian voimakkaat.
Vierailija kirjoitti:
Montako Kärkkäistä Suomessa on? Ei saa luntata. Luulin et kolme: Ylivieska, Lahti ja joku viel. Huomasin ohikulkeissain, et Jyväskyläski on.
Seinäjoellakin on.
Taisin juurikin paskantaa housuun. Tuntus pierun mukana tulleen paksumpaa perässä!
Hiplaus ei ole tyhmää, vaan turvallisen tylsää. Laatutakuu.