Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (11323)

Vierailija
11281/11323 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihonväriset eli nudet alusvaatteet haalistuvat aina pesussa ajan myötä. Mikä järki niissä oikeastaan on?

Ei mitään järkeä. Mutta sen takia ne ovatkin niin käytännöllisiä. 

Helppo homma, lopulta omistaa ei-minkään-väriset vaatteet. 

Vierailija
11282/11323 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin pyörällä ajaa linnunpoikasen päälle. Harmaa hämmentynyt sulkapallero harmaalla asvaltilla. Varmaan ensilento takana.

Harmaa hämmentynyt sulkapallero saa minun mielikuvitukseni ainakin liikkeelle. Ei voi mitään, vaikka kuinka yritin olla ajattelematta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11283/11323 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika sanoi, että vanhat ihmiset säästävät aina tylsät veitset ja sakset. Onko näin?

Minä kyllä olen muuten tylsä, mutta veitset ja sakset täytyy olla teräviä. Ovat muuten erittäin vaarallisia, jos ovat tylsiä. Terotan aina omani, kun on tarpeen. Ja olen vanha. 

Mistä tiedät että olet vanha

Ryppyjen määrästä ja joka kuukausi tulevasta eläkkeestä sekä siitä, että minulle osoitetaan usein istumapaikkoja. Ja joskus kuulen itseäni kutsuttavan nimillä, jotka viittaavat vanhuksiin. 

Vierailija
11284/11323 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihonväriset eli nudet alusvaatteet haalistuvat aina pesussa ajan myötä. Mikä järki niissä oikeastaan on?

Ei mitään järkeä. Mutta sen takia ne ovatkin niin käytännöllisiä. 

Mutta niin ruman sävyisiä monen pesun jälkeen; kelmeän harmaita. Tosi sensuellia ja uuh aah. Nudet alusvaatteet on uuden ajan sloggimaxit; käytännölliset, mutta rumat.

Vierailija
11285/11323 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut Jaakko Ohtosen lähisukulaiselta joululahjan joka vuosi jo pitkän tovin.

Kuka on Jaakko Ohtonen? 

En tiedä. En usko, että pitäisikään tietää. 

Näyttelijä. Kyllin tylsä vastaus, eikö?

Vierailija
11286/11323 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole vanha. Kaikki muut vanhenevat mutta minä en. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11287/11323 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole vanha. Kaikki muut vanhenevat mutta minä en. 

Minut tunnettiin "vanhana rouvana" jo 19-vuotiaana opiskellessa, kun mentori kysyi koska olin vaihtanut nimeäni. Kerroin sen olevan jo vanha asia, kuukausia sitten kesällä oli häät. Vanha rouva oli sisäpiirivitsinä koko neljä vuotta. Nytkin tykkään olla vanha. Saa apua ja voi olla ilkimyskin.

Vierailija
11288/11323 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihonväriset eli nudet alusvaatteet haalistuvat aina pesussa ajan myötä. Mikä järki niissä oikeastaan on?

Ei mitään järkeä. Mutta sen takia ne ovatkin niin käytännöllisiä. 

Mutta niin ruman sävyisiä monen pesun jälkeen; kelmeän harmaita. Tosi sensuellia ja uuh aah. Nudet alusvaatteet on uuden ajan sloggimaxit; käytännölliset, mutta rumat.

"Rumat ne vaatteilla koreilee" ja päinvastoin  "Kauniit ne rumia asuja  pitää. " 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11289/11323 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihonväriset eli nudet alusvaatteet haalistuvat aina pesussa ajan myötä. Mikä järki niissä oikeastaan on?

Ei mitään järkeä. Mutta sen takia ne ovatkin niin käytännöllisiä. 

Mutta niin ruman sävyisiä monen pesun jälkeen; kelmeän harmaita. Tosi sensuellia ja uuh aah. Nudet alusvaatteet on uuden ajan sloggimaxit; käytännölliset, mutta rumat.

Niin, eikö hyvä asia!

Vierailija
11290/11323 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihonväriset eli nudet alusvaatteet haalistuvat aina pesussa ajan myötä. Mikä järki niissä oikeastaan on?

Ei mitään järkeä. Mutta sen takia ne ovatkin niin käytännöllisiä. 

Mutta niin ruman sävyisiä monen pesun jälkeen; kelmeän harmaita. Tosi sensuellia ja uuh aah. Nudet alusvaatteet on uuden ajan sloggimaxit; käytännölliset, mutta rumat.

Niin, eikö hyvä asia!

Kelmeän harmaat alkkarit on parhautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11291/11323 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähden ajamaan autolla vähän pidemmälle, laitan nätit alusvaatteet, jos joudun onnettomuuteen, niin pelastushenkilöiden on kivempi kiskoa ruumistani auton romuista, kun on siistit alus- ja muut vaatteet. 

Vierailija
11292/11323 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihonväriset eli nudet alusvaatteet haalistuvat aina pesussa ajan myötä. Mikä järki niissä oikeastaan on?

Ei mitään järkeä. Mutta sen takia ne ovatkin niin käytännöllisiä. 

Mutta niin ruman sävyisiä monen pesun jälkeen; kelmeän harmaita. Tosi sensuellia ja uuh aah. Nudet alusvaatteet on uuden ajan sloggimaxit; käytännölliset, mutta rumat.

Niin, eikö hyvä asia!

Kelmeän harmaat alkkarit on parhautta.

Löytyykö tuota värisävyä kaupasta, vai ajan patina? Kysyy nimimerkki Epätietoinen. Omat sloggini pysyivät valkoisina valkopyykissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11293/11323 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lähden ajamaan autolla vähän pidemmälle, laitan nätit alusvaatteet, jos joudun onnettomuuteen, niin pelastushenkilöiden on kivempi kiskoa ruumistani auton romuista, kun on siistit alus- ja muut vaatteet. 

Ups. Aattele minua, aamusta iltaan, yöhön kesäisin ilman alkkareita. Alakerta tuulettuu.

Vierailija
11294/11323 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lähden ajamaan autolla vähän pidemmälle, laitan nätit alusvaatteet, jos joudun onnettomuuteen, niin pelastushenkilöiden on kivempi kiskoa ruumistani auton romuista, kun on siistit alus- ja muut vaatteet. 

Ups. Aattele minua, aamusta iltaan, yöhön kesäisin ilman alkkareita. Alakerta tuulettuu.

Eikös ne gynekologitkin suosittele ilmakylpyjä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11295/11323 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihonväriset eli nudet alusvaatteet haalistuvat aina pesussa ajan myötä. Mikä järki niissä oikeastaan on?

Ei mitään järkeä. Mutta sen takia ne ovatkin niin käytännöllisiä. 

Mutta niin ruman sävyisiä monen pesun jälkeen; kelmeän harmaita. Tosi sensuellia ja uuh aah. Nudet alusvaatteet on uuden ajan sloggimaxit; käytännölliset, mutta rumat.

Niin, eikö hyvä asia!

Kelmeän harmaat alkkarit on parhautta.

Löytyykö tuota värisävyä kaupasta, vai ajan patina? Kysyy nimimerkki Epätietoinen. Omat sloggini pysyivät valkoisina valkopyykissä.

Löytyy myös kaupasta, mutta parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi kannattaa pestä vaaleat alushousut kaikkien väriä päästävien uusien tekstiilien (lakanat, farkut, paidat) kanssa 60 - 90 asteen lämpötilassa. Taattu lopputulos! 

Vierailija
11296/11323 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna olis sitte pakko jaksaa olla hetki sosiaalinen. Voi kauheeta. Enää ei oo mahdollisuuksia väistellä tilannetta. 

Vierailija
11297/11323 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli antaa koti vielä kolmannelle koiralle, mutta pystynkö/jaksanko hoitaa kunnolla kolmen koiran lauman? Ikää minulla 58-v ja kyllä se vaan tuntuu jo jaksamisessa.

Vierailija
11298/11323 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu tosi väsyny tällä viikolla. Mikähän auttais... Saako Maamme-lauluakaan laulaa ilman että joku kiihtyy siitä? Vai eikö auta Maamme-laulukaan? 

Vierailija
11299/11323 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli antaa koti vielä kolmannelle koiralle, mutta pystynkö/jaksanko hoitaa kunnolla kolmen koiran lauman? Ikää minulla 58-v ja kyllä se vaan tuntuu jo jaksamisessa.

No itsehän jo vastasit kysymykseen. Jaksaminen on jo koetuksella näinkin. Hoida siis ne kaksi kunnolla, kun vielä jaksat, niin kaikilla on hyvä olla. 

Vierailija
11300/11323 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko tarkastaneet kananmunapakkauksen? Löytyikö niitä, missä salmonellavaara?

Minulta löytyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän