Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (11323)
Vierailija kirjoitti:
Meinasin pyörällä ajaa linnunpoikasen päälle. Harmaa hämmentynyt sulkapallero harmaalla asvaltilla. Varmaan ensilento takana.
Harmaa hämmentynyt sulkapallero saa minun mielikuvitukseni ainakin liikkeelle. Ei voi mitään, vaikka kuinka yritin olla ajattelematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika sanoi, että vanhat ihmiset säästävät aina tylsät veitset ja sakset. Onko näin?
Minä kyllä olen muuten tylsä, mutta veitset ja sakset täytyy olla teräviä. Ovat muuten erittäin vaarallisia, jos ovat tylsiä. Terotan aina omani, kun on tarpeen. Ja olen vanha.
Mistä tiedät että olet vanha
Ryppyjen määrästä ja joka kuukausi tulevasta eläkkeestä sekä siitä, että minulle osoitetaan usein istumapaikkoja. Ja joskus kuulen itseäni kutsuttavan nimillä, jotka viittaavat vanhuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihonväriset eli nudet alusvaatteet haalistuvat aina pesussa ajan myötä. Mikä järki niissä oikeastaan on?
Ei mitään järkeä. Mutta sen takia ne ovatkin niin käytännöllisiä.
Mutta niin ruman sävyisiä monen pesun jälkeen; kelmeän harmaita. Tosi sensuellia ja uuh aah. Nudet alusvaatteet on uuden ajan sloggimaxit; käytännölliset, mutta rumat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut Jaakko Ohtosen lähisukulaiselta joululahjan joka vuosi jo pitkän tovin.
Kuka on Jaakko Ohtonen?
En tiedä. En usko, että pitäisikään tietää.
Näyttelijä. Kyllin tylsä vastaus, eikö?
Minä en ole vanha. Kaikki muut vanhenevat mutta minä en.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole vanha. Kaikki muut vanhenevat mutta minä en.
Minut tunnettiin "vanhana rouvana" jo 19-vuotiaana opiskellessa, kun mentori kysyi koska olin vaihtanut nimeäni. Kerroin sen olevan jo vanha asia, kuukausia sitten kesällä oli häät. Vanha rouva oli sisäpiirivitsinä koko neljä vuotta. Nytkin tykkään olla vanha. Saa apua ja voi olla ilkimyskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihonväriset eli nudet alusvaatteet haalistuvat aina pesussa ajan myötä. Mikä järki niissä oikeastaan on?
Ei mitään järkeä. Mutta sen takia ne ovatkin niin käytännöllisiä.
Mutta niin ruman sävyisiä monen pesun jälkeen; kelmeän harmaita. Tosi sensuellia ja uuh aah. Nudet alusvaatteet on uuden ajan sloggimaxit; käytännölliset, mutta rumat.
"Rumat ne vaatteilla koreilee" ja päinvastoin "Kauniit ne rumia asuja pitää. "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihonväriset eli nudet alusvaatteet haalistuvat aina pesussa ajan myötä. Mikä järki niissä oikeastaan on?
Ei mitään järkeä. Mutta sen takia ne ovatkin niin käytännöllisiä.
Mutta niin ruman sävyisiä monen pesun jälkeen; kelmeän harmaita. Tosi sensuellia ja uuh aah. Nudet alusvaatteet on uuden ajan sloggimaxit; käytännölliset, mutta rumat.
Niin, eikö hyvä asia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihonväriset eli nudet alusvaatteet haalistuvat aina pesussa ajan myötä. Mikä järki niissä oikeastaan on?
Ei mitään järkeä. Mutta sen takia ne ovatkin niin käytännöllisiä.
Mutta niin ruman sävyisiä monen pesun jälkeen; kelmeän harmaita. Tosi sensuellia ja uuh aah. Nudet alusvaatteet on uuden ajan sloggimaxit; käytännölliset, mutta rumat.
Niin, eikö hyvä asia!
Kelmeän harmaat alkkarit on parhautta.
Kun lähden ajamaan autolla vähän pidemmälle, laitan nätit alusvaatteet, jos joudun onnettomuuteen, niin pelastushenkilöiden on kivempi kiskoa ruumistani auton romuista, kun on siistit alus- ja muut vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihonväriset eli nudet alusvaatteet haalistuvat aina pesussa ajan myötä. Mikä järki niissä oikeastaan on?
Ei mitään järkeä. Mutta sen takia ne ovatkin niin käytännöllisiä.
Mutta niin ruman sävyisiä monen pesun jälkeen; kelmeän harmaita. Tosi sensuellia ja uuh aah. Nudet alusvaatteet on uuden ajan sloggimaxit; käytännölliset, mutta rumat.
Niin, eikö hyvä asia!
Kelmeän harmaat alkkarit on parhautta.
Löytyykö tuota värisävyä kaupasta, vai ajan patina? Kysyy nimimerkki Epätietoinen. Omat sloggini pysyivät valkoisina valkopyykissä.
Vierailija kirjoitti:
Kun lähden ajamaan autolla vähän pidemmälle, laitan nätit alusvaatteet, jos joudun onnettomuuteen, niin pelastushenkilöiden on kivempi kiskoa ruumistani auton romuista, kun on siistit alus- ja muut vaatteet.
Ups. Aattele minua, aamusta iltaan, yöhön kesäisin ilman alkkareita. Alakerta tuulettuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lähden ajamaan autolla vähän pidemmälle, laitan nätit alusvaatteet, jos joudun onnettomuuteen, niin pelastushenkilöiden on kivempi kiskoa ruumistani auton romuista, kun on siistit alus- ja muut vaatteet.
Ups. Aattele minua, aamusta iltaan, yöhön kesäisin ilman alkkareita. Alakerta tuulettuu.
Eikös ne gynekologitkin suosittele ilmakylpyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihonväriset eli nudet alusvaatteet haalistuvat aina pesussa ajan myötä. Mikä järki niissä oikeastaan on?
Ei mitään järkeä. Mutta sen takia ne ovatkin niin käytännöllisiä.
Mutta niin ruman sävyisiä monen pesun jälkeen; kelmeän harmaita. Tosi sensuellia ja uuh aah. Nudet alusvaatteet on uuden ajan sloggimaxit; käytännölliset, mutta rumat.
Niin, eikö hyvä asia!
Kelmeän harmaat alkkarit on parhautta.
Löytyykö tuota värisävyä kaupasta, vai ajan patina? Kysyy nimimerkki Epätietoinen. Omat sloggini pysyivät valkoisina valkopyykissä.
Löytyy myös kaupasta, mutta parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi kannattaa pestä vaaleat alushousut kaikkien väriä päästävien uusien tekstiilien (lakanat, farkut, paidat) kanssa 60 - 90 asteen lämpötilassa. Taattu lopputulos!
Huomenna olis sitte pakko jaksaa olla hetki sosiaalinen. Voi kauheeta. Enää ei oo mahdollisuuksia väistellä tilannetta.
Tekisi mieli antaa koti vielä kolmannelle koiralle, mutta pystynkö/jaksanko hoitaa kunnolla kolmen koiran lauman? Ikää minulla 58-v ja kyllä se vaan tuntuu jo jaksamisessa.
Oon ollu tosi väsyny tällä viikolla. Mikähän auttais... Saako Maamme-lauluakaan laulaa ilman että joku kiihtyy siitä? Vai eikö auta Maamme-laulukaan?
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli antaa koti vielä kolmannelle koiralle, mutta pystynkö/jaksanko hoitaa kunnolla kolmen koiran lauman? Ikää minulla 58-v ja kyllä se vaan tuntuu jo jaksamisessa.
No itsehän jo vastasit kysymykseen. Jaksaminen on jo koetuksella näinkin. Hoida siis ne kaksi kunnolla, kun vielä jaksat, niin kaikilla on hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tarkastaneet kananmunapakkauksen? Löytyikö niitä, missä salmonellavaara?
Minulta löytyi.
Helppo homma, lopulta omistaa ei-minkään-väriset vaatteet.