Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (11211)

Vierailija
11181/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähden kohta käymään eräässä autotarvikeliikkeessä, jonka nimi alkaa m kirjaimella. Saatan käydä myös p, t ja s liikkeissä. 

Me ollaan oltu kuukausi mökillä. Mies ikävöi jo tuota Motonettia ja Puuiloa ja Biltemaa ja Julaa. Ei hän osta niistä useinkaan, mutta tykkää tuijotella hyllyjä. Mä en korvaa ruuveja ja työkaluja. Olen yrittänyt kyllä.

Mikähän niissä työkaluissa miehiä niin kiinnostaakaan. Sanoin veljelleni, että vois lomareissullaan käväistä siellä Keskiselläkin. Tuli vaan kommentti: höh.  Kerroin, että on siellä työkalujakin yms. ja johan hällä silmä kirkastui.

Sivusta

Vierailija
11182/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tykkää hiplata lankoja ja kankaita, toiset tuijotella ruuveja ja työkaluja. Hillittyä hurmiota sallituissa rajoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11183/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä on eri kuin tylsä. Tyhmä poistaa viestejä, tylsä ei.

Mieti, kumpi olet. Niinpä. Näytä tyhmyytesi.

Miksi jankkaat samaa viestiä? 

Hän on jankkaaja. Palsta jankkaaja.

Hänellä vasta ankea ja turha harrastus on. Ei vaihtelua, samaa koko elämä. 

Kertoo itsestään hän, jonka osoite on Vauvapalsta.

Vierailija
11184/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä on eri kuin tylsä. Tyhmä poistaa viestejä, tylsä ei.

Mieti, kumpi olet. Niinpä. Näytä tyhmyytesi.

Miksi jankkaat samaa viestiä? 

Siksi koska hän on tyhmä.

Hän on se varasteleva tyhmä piika.

Täytyyhän Caussin käyrän mukaankin jonkun olla siellä tyhmässä päässä. Siis käyrän päässä. Oma pää saa olla ihan tyhjä. 

Caussin käyrä on loivan mäen muotoinen. Väärin annettu nimi. Caussin mäki olkoon tästä lähtien.

Tyhmä. Eikä itse tajua.

Vierailija
11185/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset tykkää hiplata lankoja ja kankaita, toiset tuijotella ruuveja ja työkaluja. Hillittyä hurmiota sallituissa rajoissa.

Miesserkkuni sanoi, ettei enää koskaan lähde minun ja vaimonsa kanssa vaateostoksille. Pitääkö sitä joka vaatetta hiplata, noloa on.

Miehe!!! Ne ei vaan tajuu. Terveisiä Sepolle.

Vierailija
11186/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset tykkää hiplata lankoja ja kankaita, toiset tuijotella ruuveja ja työkaluja. Hillittyä hurmiota sallituissa rajoissa.

Muistan, kun nuorempana oltiin usein samalla porukalla juhannuksen vietossa. Jossain kohtaa aattoa joku miehistä keksi aina asiaa "rautakauppaan". Miehet painui käymään paikalliseen keppanabaariin ja me naiset korkkasimme valkkarin ja alettiin laittaa ruokaa. Miehet aina ihmetteli palattuaan valmista ruokaa ja hyväntuulisia naisia. Joku meistä oli lämmittänyt saunankin. Oi niitä aikoja.

Ei ollut tosin tylsä juttu tämä, mutta jo historiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11187/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gaussin käyrä tunnetaan myös nimellä normaalijakauma. Suurin osa meistä on noita tavallisia, jotka sijoittuvat käyrän korkeimmalle kohdalle. Ehkä me tylsät ollaan juuri niitä. Riippuu tietysti myös siitä, mitä ominaisuutta mitataan.

Vierailija
11188/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset tykkää hiplata lankoja ja kankaita, toiset tuijotella ruuveja ja työkaluja. Hillittyä hurmiota sallituissa rajoissa.

Miesserkkuni sanoi, ettei enää koskaan lähde minun ja vaimonsa kanssa vaateostoksille. Pitääkö sitä joka vaatetta hiplata, noloa on.

Miehe!!! Ne ei vaan tajuu. Terveisiä Sepolle.

Erään sukulaismiehen mielestä ostopäätös tehdään kotona. Kauppaan ei mennä mitään hipelöimään tai heräteostoksia tekemään.

Ennen oli myös ohjeena, että puhelimessa esitetään asia ripeästi. Ensin tietysti kerrotaan oma nimi ja sanotaan päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11189/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin viime yönä enkä saanut unta. Lopulta menin keittiöön syömään leipää. Sen jälkeen piti tietysti pestä taas hampaat, mutta leipä oli hyvää, voita ja kinkkua päällä.

Vierailija
11190/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gaussin käyrä tunnetaan myös nimellä normaalijakauma. Suurin osa meistä on noita tavallisia, jotka sijoittuvat käyrän korkeimmalle kohdalle. Ehkä me tylsät ollaan juuri niitä. Riippuu tietysti myös siitä, mitä ominaisuutta mitataan.

Tylsyydessä tylsät ovat varmaan ääripäässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11191/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gaussin käyrä tunnetaan myös nimellä normaalijakauma. Suurin osa meistä on noita tavallisia, jotka sijoittuvat käyrän korkeimmalle kohdalle. Ehkä me tylsät ollaan juuri niitä. Riippuu tietysti myös siitä, mitä ominaisuutta mitataan.

Tylsät arvostaa tylsyyttä. Räväkkyydestä, puuhakkuudesta, sähläyksestä ja valitusvirsistä ei heru pisteitä.

Vierailija
11192/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä on eri kuin tylsä. Tyhmä poistaa viestejä, tylsä ei.

Mieti, kumpi olet. Niinpä. Näytä tyhmyytesi.

Miksi jankkaat samaa viestiä? 

Siksi koska hän on tyhmä.

Hän on se varasteleva tyhmä piika.

Täytyyhän Caussin käyrän mukaankin jonkun olla siellä tyhmässä päässä. Siis käyrän päässä. Oma pää saa olla ihan tyhjä. 

Caussin käyrä on loivan mäen muotoinen. Väärin annettu nimi. Caussin mäki olkoon tästä lähtien.

Caussin mäkeen en ota kantaa, mutta Gaussin käyrän tunnen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11193/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin viime yönä enkä saanut unta. Lopulta menin keittiöön syömään leipää. Sen jälkeen piti tietysti pestä taas hampaat, mutta leipä oli hyvää, voita ja kinkkua päällä.

Sellaista se on. Kun tekee jotain, pitää tehdä jotain muutakin. Koskaan ei pääse helpolla.

Vierailija
11194/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset tykkää hiplata lankoja ja kankaita, toiset tuijotella ruuveja ja työkaluja. Hillittyä hurmiota sallituissa rajoissa.

Miesserkkuni sanoi, ettei enää koskaan lähde minun ja vaimonsa kanssa vaateostoksille. Pitääkö sitä joka vaatetta hiplata, noloa on.

Miehe!!! Ne ei vaan tajuu. Terveisiä Sepolle.

Erään sukulaismiehen mielestä ostopäätös tehdään kotona. Kauppaan ei mennä mitään hipelöimään tai heräteostoksia tekemään.

Ennen oli myös ohjeena, että puhelimessa esitetään asia ripeästi. Ensin tietysti kerrotaan oma nimi ja sanotaan päivää.

Englannissa puhelimeen ei vastata omalla nimellä, vaan sanomalla hello. Luottavat, että soittaja tietää, kenelle on soittanut. Suomessa ei olla niin luottavaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11195/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin parkkerauksen puhelimella. Unohdin lopettaa, kun ajoin pois parkkipaikalta. Kaksi euroa meni Kankkulan kaivoon.

Vierailija
11196/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pysäköinnin.

Vierailija
11197/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä on eri kuin tylsä. Tyhmä poistaa viestejä, tylsä ei.

Mieti, kumpi olet. Niinpä. Näytä tyhmyytesi.

Miksi jankkaat samaa viestiä? 

Siksi koska hän on tyhmä.

Hän on se varasteleva tyhmä piika.

Täytyyhän Caussin käyrän mukaankin jonkun olla siellä tyhmässä päässä. Siis käyrän päässä. Oma pää saa olla ihan tyhjä. 

Caussin käyrä on loivan mäen muotoinen. Väärin annettu nimi. Caussin mäki olkoon tästä lähtien.

Caussin mäkeen en ota kantaa, mutta Gaussin käyrän tunnen.

Caussin mäki on vaatimattomille, Gaussin käyrä suulaille päällepäsmäreille. Niin kuin varkut on kansalle ja farkut eliitille. Panaani on mummuille ja banaani hienosteleville. Atteekki oli papan sana, me muut ylpeilimme apteekissa käynnillä. 

Vierailija
11198/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset tykkää hiplata lankoja ja kankaita, toiset tuijotella ruuveja ja työkaluja. Hillittyä hurmiota sallituissa rajoissa.

Miesserkkuni sanoi, ettei enää koskaan lähde minun ja vaimonsa kanssa vaateostoksille. Pitääkö sitä joka vaatetta hiplata, noloa on.

Miehe!!! Ne ei vaan tajuu. Terveisiä Sepolle.

Erään sukulaismiehen mielestä ostopäätös tehdään kotona. Kauppaan ei mennä mitään hipelöimään tai heräteostoksia tekemään.

Ennen oli myös ohjeena, että puhelimessa esitetään asia ripeästi. Ensin tietysti kerrotaan oma nimi ja sanotaan päivää.

Englannissa puhelimeen ei vastata omalla nimellä, vaan sanomalla hello. Luottavat, että soittaja tietää, kenelle on soittanut. Suomessa ei olla niin luottavaisia.

Eikä Italiassa haaskata aikaa nimikiemuroihin puhelimessa, murahdetaan vain pronto! Sen jälkeen on kyllä aikaa jaaritella ummet lammet tuntitolkulla. 

Vierailija
11199/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kenenkään velipoika enkä siskonmies, vaan leskirouva, mutta tykkään käydä motonetissa ja puuilossa ja biltemassa paljon mieluummin kuin jossain rättikaupassa. Mpb-kaupoissa on aina jotain mielenkiintoista hipelöitävää tai ostettavaa. Niin ja saattaa kohdata monitaskuliivimiehen, paitsi että sitä ei saa hiplata, voi tulla pakollinen ostopäätös. 

Vierailija
11200/11211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kenenkään velipoika enkä siskonmies, vaan leskirouva, mutta tykkään käydä motonetissa ja puuilossa ja biltemassa paljon mieluummin kuin jossain rättikaupassa. Mpb-kaupoissa on aina jotain mielenkiintoista hipelöitävää tai ostettavaa. Niin ja saattaa kohdata monitaskuliivimiehen, paitsi että sitä ei saa hiplata, voi tulla pakollinen ostopäätös. 

Eikö saa hiplata? Kuka sitä nyt ostaa,  jollei saa edes kääreestä ottaa katsottavaksi. Tiedä millainen vekotin sieltä paljastuukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi