Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (11220)
Vierailija kirjoitti:
Söin metsämansikoita.
Minäkin löysin jo ekat
Kävin aamulla aikaisin uimassa. Kesällä sitä muuttuu uudeksi ihmiseksi. Mutta vähän jännittää, keneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on heinäkuussa nimipäivä.
Mullakin. Nukkeni nimi on Sinikka. Siltä putosi toinen silmä. En tykännyt siitä enää. Silmä siis hukkui.
Sinikka eli loppuelämänsä sillä silmällä, sillä, joka jäi päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on heinäkuussa nimipäivä.
Mullakin. Nukkeni nimi on Sinikka. Siltä putosi toinen silmä. En tykännyt siitä enää. Silmä siis hukkui.
Sinikka eli loppuelämänsä sillä silmällä, sillä, joka jäi päähän.
Outo ruokavalio.
Olin koiranputkien repijäisissä ja nyt menee joku elukka hiuksissa päänahkaa pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on heinäkuussa nimipäivä.
Mullakin. Nukkeni nimi on Sinikka. Siltä putosi toinen silmä. En tykännyt siitä enää. Silmä siis hukkui.
Sinikka eli loppuelämänsä sillä silmällä, sillä, joka jäi päähän.
Ei ollut silmällä pitoja, kuka sitä nyt yksinään, silmäkään.
Vierailija kirjoitti:
Olin koiranputkien repijäisissä ja nyt menee joku elukka hiuksissa päänahkaa pitkin.
Joko niitäkin revitään?
Meidän pihalla kasvaa töyhtöangervoja. Kukkiessaan niiden voimakas tuoksu houkuttelee paljon kimalaisia. Yhdessä kukinnossa saattaa olla kymmenenkin hyönteistä. Tänä vuonna ei ensin yhtäkään, sitten näkyi kaikkiaan kaksi kimalaista. Kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Meidän pihalla kasvaa töyhtöangervoja. Kukkiessaan niiden voimakas tuoksu houkuttelee paljon kimalaisia. Yhdessä kukinnossa saattaa olla kymmenenkin hyönteistä. Tänä vuonna ei ensin yhtäkään, sitten näkyi kaikkiaan kaksi kimalaista. Kummallista.
Keräsin lupiineja isoon läkkipeltisankoon, torjuin siis vieraslajia. Meinasin viedä kukanraadot nuotioon, mutta kaksi kimalaista herkutteli viimeisissä kukissa. Armahdin niitä.
Pitäis huomenna kaupassa käydä. Helevetti.
Vierailija kirjoitti:
Olin koiranputkien repijäisissä ja nyt menee joku elukka hiuksissa päänahkaa pitkin.
Täällä taasen olen repinyt pois vuohenputkia. Joku toi niitä keskiajalla viljelykasveiksi, ja ovat levinneet sitten kaikkialle. Eivät kyllä houkuttele edes maistelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitäis huomenna kaupassa käydä. Helevetti.
Sama.
Varasin yhden kirjan aamulla, ja odotusaikaa oli kuukausi. Sitten kilahti viesti juuri ennen kirjaston sulkemista, että olikin jo noudettavissa. Oli kai pikalukijalla lainassa.
Tulin sänkyyn. Rupean nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Varasin yhden kirjan aamulla, ja odotusaikaa oli kuukausi. Sitten kilahti viesti juuri ennen kirjaston sulkemista, että olikin jo noudettavissa. Oli kai pikalukijalla lainassa.
Mun pitäis palauttaa huomenna neljä kirjaston kirjaa, joista kolme olen lukenut. Yhtä en sitte viittinytkään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on rahahuolia.
Mulla sama tilanne. Tilillä on rahaa 28 € ja lisää tulee viimeinen päivä.
Söin metsämansikoita.