Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (11225)
Laitoin ryppyseerumia ja nyt laskeudun levolle. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri oli kuulemma ollut sieniretriitillä. Minä tietysti ihmettelin, että joko niitä sieniä niin paljon kasvaa, että sellainen on järkevää järjestää. Mutta kyse olikin ollut hieman erityyppisestä hommasta. Siellä vetelivät sieniä ja kokeilivat uusia "luonnonmukaisia" avautuvia tunnelmia ja aistimuksia. Minä nautin tattini ja kanttarellini mieluummin pannulta voissa paistettuna ja kermalla jatkettuna. Plus tarpeeksi suolaa.
En kyllä kokeilisi mitään sienitrippejä. Saattaa tulla maksavaurio. Pysyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri oli kuulemma ollut sieniretriitillä. Minä tietysti ihmettelin, että joko niitä sieniä niin paljon kasvaa, että sellainen on järkevää järjestää. Mutta kyse olikin ollut hieman erityyppisestä hommasta. Siellä vetelivät sieniä ja kokeilivat uusia "luonnonmukaisia" avautuvia tunnelmia ja aistimuksia. Minä nautin tattini ja kanttarellini mieluummin pannulta voissa paistettuna ja kermalla jatkettuna. Plus tarpeeksi suolaa.
En kyllä kokeilisi mitään sienitrippejä. Saattaa tulla maksavaurio. Pysyvä.
No eihän niissä mitään järkeä ookkaan.
Tilasin uutta kissanruokaa ja se tuli tänään. Hyvin näytti maistuvan!
Vierailija kirjoitti:
Tänään mun kilpirauhasen vajaatoimintaan liittyvään thyroxin lääkitykseen tehtiin annosmuutos.
Tarkkana saa ollakin noiden annostusten kanssa. Mulla taas pienennettiin, kun laihduin enkä nukkunut hyvin.
En käynyt suihkussa aamulla
Mulla on heinäkuussa nimipäivä.
En ole tänä kesänä vielä käynyt meressä uimassa. Heinäkuun 25. päivä Jaakko heittää jo kylmän kiven veteen, mutta milloin hän nostaa sen vedestä pois? Vai nostaako sen joku toinen?
Sitten kun vedet lämpiävät, tulee sinilevää ( mikä on vihreää). Sinikan päivä on vasta syyskuun alussa, joten ei voi Sinikan syyksi laittaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole tänä kesänä vielä käynyt meressä uimassa. Heinäkuun 25. päivä Jaakko heittää jo kylmän kiven veteen, mutta milloin hän nostaa sen vedestä pois? Vai nostaako sen joku toinen?
Jaakosta ei voi koskaan olla varma. Ei ihmisiin voi eikä kannata sokeasti luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun vedet lämpiävät, tulee sinilevää ( mikä on vihreää). Sinikan päivä on vasta syyskuun alussa, joten ei voi Sinikan syyksi laittaa.
Sinikka kuulostaa niin iäkkään ihmisen nimeltä, että voidaan varmaankin jättää suosiolla epäilysten ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin ryppyseerumia ja nyt laskeudun levolle. Hyvää yötä.
Mun mies sanoo usein, ettei ryppyvoiteet toimi, kun ei näe mun ryppyjen lisääntyneen.
Vierailija kirjoitti:
En käynyt suihkussa aamulla
En minäkään. Illalla kyllä kävin. Ja saunassa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään mun kilpirauhasen vajaatoimintaan liittyvään thyroxin lääkitykseen tehtiin annosmuutos.
Tarkkana saa ollakin noiden annostusten kanssa. Mulla taas pienennettiin, kun laihduin enkä nukkunut hyvin.
Voi kun minäkin laihtuisin. Haluaisin laihtua 15 kg. Tässä iässä se vain tuntuu olevan mahdottoman vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on heinäkuussa nimipäivä.
Maltilliset onnittelut jo etukäteen. En kuitenkaan muista enää heinäkuussa, niin siksi laitoin jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on heinäkuussa nimipäivä.
Tänään on lapseni kahden etunimen nimipäivä. Hänellä on kolme etunimeä. Perinyt kaikki. Rahana ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on heinäkuussa nimipäivä.
Tänään on lapseni kahden etunimen nimipäivä. Hänellä on kolme etunimeä. Perinyt kaikki. Rahana ei mitään.
Laitan tekstiviestiin ytimekkäästi vain yhden sanan. Onnea.
Ei nuoret jaksa lukea pitkiä tekstejä. Tilin saldon numeroita vähän pitemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on heinäkuussa nimipäivä.
Tänään on lapseni kahden etunimen nimipäivä. Hänellä on kolme etunimeä. Perinyt kaikki. Rahana ei mitään.
Mitä ihmettä, tänään on Juhanin päivä eli ennen oli 24. kesäkuuta juhannuspäivä. Ja eilen nimipäivää vietti Aatto. Meitä on huijattu. Juhannus oli vääränä päivänä.
Milloin joulu siirretään sopivaan viikonloppuun?
Vähän samanlausta täällä.
Yritetään kuitenkin pitää nenä pinnalla.