Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (11225)

Vierailija
11081/11225 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on alakuloinen olo. Jotenkin yksinäinen, vaikka en oo yksin. Mutta ehkä henkisesti olen yksin omien huolieni kanssa. Niistä on vaikea kertoa kenellekään ja vaikea löytää ulospääsyä. Se tuntuu tylsältä. 

Vähän samanlausta täällä.

Yritetään kuitenkin pitää nenä pinnalla.

Vierailija
11082/11225 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin ryppyseerumia ja nyt laskeudun levolle. Hyvää yötä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11083/11225 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri oli kuulemma ollut sieniretriitillä. Minä tietysti ihmettelin, että joko niitä sieniä niin paljon kasvaa, että sellainen on järkevää järjestää. Mutta kyse olikin ollut hieman erityyppisestä hommasta. Siellä vetelivät sieniä ja kokeilivat uusia "luonnonmukaisia" avautuvia tunnelmia ja aistimuksia. Minä nautin tattini ja kanttarellini mieluummin pannulta voissa paistettuna ja kermalla jatkettuna. Plus tarpeeksi suolaa. 

En kyllä kokeilisi mitään sienitrippejä. Saattaa tulla maksavaurio. Pysyvä.

Vierailija
11084/11225 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri oli kuulemma ollut sieniretriitillä. Minä tietysti ihmettelin, että joko niitä sieniä niin paljon kasvaa, että sellainen on järkevää järjestää. Mutta kyse olikin ollut hieman erityyppisestä hommasta. Siellä vetelivät sieniä ja kokeilivat uusia "luonnonmukaisia" avautuvia tunnelmia ja aistimuksia. Minä nautin tattini ja kanttarellini mieluummin pannulta voissa paistettuna ja kermalla jatkettuna. Plus tarpeeksi suolaa. 

En kyllä kokeilisi mitään sienitrippejä. Saattaa tulla maksavaurio. Pysyvä.

No eihän niissä mitään järkeä ookkaan.

Vierailija
11085/11225 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin uutta kissanruokaa ja se tuli tänään. Hyvin näytti maistuvan!

Vierailija
11086/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään mun kilpirauhasen vajaatoimintaan liittyvään thyroxin lääkitykseen tehtiin annosmuutos. 

Tarkkana saa ollakin noiden annostusten kanssa.  Mulla taas pienennettiin,  kun laihduin enkä nukkunut hyvin.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11087/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynyt suihkussa aamulla 

Vierailija
11088/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on heinäkuussa nimipäivä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11089/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tänä kesänä vielä käynyt meressä uimassa. Heinäkuun 25. päivä Jaakko heittää jo kylmän kiven veteen, mutta milloin hän nostaa sen vedestä pois? Vai nostaako sen joku toinen?

Vierailija
11090/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun vedet lämpiävät, tulee sinilevää ( mikä on vihreää). Sinikan päivä on vasta syyskuun alussa, joten ei voi Sinikan syyksi laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11091/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tänä kesänä vielä käynyt meressä uimassa. Heinäkuun 25. päivä Jaakko heittää jo kylmän kiven veteen, mutta milloin hän nostaa sen vedestä pois? Vai nostaako sen joku toinen?

Jaakosta ei voi koskaan olla varma. Ei ihmisiin voi eikä kannata sokeasti luottaa. 

Vierailija
11092/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun vedet lämpiävät, tulee sinilevää ( mikä on vihreää). Sinikan päivä on vasta syyskuun alussa, joten ei voi Sinikan syyksi laittaa.

Sinikka kuulostaa niin iäkkään ihmisen nimeltä, että voidaan varmaankin jättää suosiolla epäilysten ulkopuolelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11093/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin ryppyseerumia ja nyt laskeudun levolle. Hyvää yötä. 

Mun mies sanoo usein, ettei ryppyvoiteet toimi, kun ei näe mun ryppyjen lisääntyneen. 

Vierailija
11094/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käynyt suihkussa aamulla 

En minäkään. Illalla kyllä kävin. Ja saunassa myös. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11095/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään mun kilpirauhasen vajaatoimintaan liittyvään thyroxin lääkitykseen tehtiin annosmuutos. 

Tarkkana saa ollakin noiden annostusten kanssa.  Mulla taas pienennettiin,  kun laihduin enkä nukkunut hyvin.  

Voi kun minäkin laihtuisin. Haluaisin laihtua 15 kg. Tässä iässä se vain tuntuu olevan mahdottoman vaikeaa. 

Vierailija
11096/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on heinäkuussa nimipäivä. 

Maltilliset onnittelut jo etukäteen. En kuitenkaan muista enää heinäkuussa, niin siksi laitoin jo nyt. 

Vierailija
11097/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on heinäkuussa nimipäivä. 

Tänään on lapseni kahden etunimen nimipäivä. Hänellä on kolme etunimeä.  Perinyt kaikki. Rahana ei mitään.

Vierailija
11098/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on heinäkuussa nimipäivä. 

Tänään on lapseni kahden etunimen nimipäivä. Hänellä on kolme etunimeä.  Perinyt kaikki. Rahana ei mitään.

Laitan tekstiviestiin ytimekkäästi vain yhden sanan. Onnea.

Ei nuoret jaksa lukea pitkiä tekstejä. Tilin saldon numeroita vähän pitemmälle.

Vierailija
11099/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on heinäkuussa nimipäivä. 

Tänään on lapseni kahden etunimen nimipäivä. Hänellä on kolme etunimeä.  Perinyt kaikki. Rahana ei mitään.

Mitä ihmettä, tänään on Juhanin päivä eli ennen oli 24. kesäkuuta juhannuspäivä. Ja eilen nimipäivää vietti Aatto. Meitä on huijattu. Juhannus oli vääränä päivänä.

Vierailija
11100/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin joulu siirretään sopivaan viikonloppuun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan