Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (11211)
Huomenna tulee hyvä päivä. Olen päättänyt niin.
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen on kello.
Okei, Sherlock.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut asioita, ja päätynyt siihen lopputulemaan, että H2SO4+CH4 = Pieru.
Oletko nyt aivan varma tästä?
Välillä olen välillä en. Siihen vatvomiseen menee päiväkausia.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä on eri kuin tylsä. Tyhmä poistaa viestejä, tylsä ei.
Mieti, kumpi olet. Niinpä. Näytä tyhmyytesi.
Miksi jankkaat samaa viestiä?
Tänään kävin Tokmannissa ja Lidlissä, pienet olivat ostokseni. Pesin koneellisen pyykkiä ja ripustin parvekkeelle. Söin rahkan iltapalaksi ja kohta menen nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin ensimmäistä kertaa paljasjalkakenkiä. Olivat yllättävän hyvät kävellä maaseudun hiekkateillä.
Minullakin on paljaat jalat puutarhakengissä
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ruskettuu kesäisin tosi ruskeaksi. Mulla on talvisin ja kesäisin ihan eri näköinen mies. Vaihtelu virkistää.
Mistäs tiedät että se on se sama. Vaikka vaihtuisi keväin syksyin toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ruskettuu kesäisin tosi ruskeaksi. Mulla on talvisin ja kesäisin ihan eri näköinen mies. Vaihtelu virkistää.
Mistäs tiedät että se on se sama. Vaikka vaihtuisi keväin syksyin toiseen.
Tuoksun perusteella tunnistan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä on eri kuin tylsä. Tyhmä poistaa viestejä, tylsä ei.
Mieti, kumpi olet. Niinpä. Näytä tyhmyytesi.
Miksi jankkaat samaa viestiä?
Hän on jankkaaja. Palsta jankkaaja.
Hänellä vasta ankea ja turha harrastus on. Ei vaihtelua, samaa koko elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä on eri kuin tylsä. Tyhmä poistaa viestejä, tylsä ei.
Mieti, kumpi olet. Niinpä. Näytä tyhmyytesi.
Miksi jankkaat samaa viestiä?
Siksi koska hän on tyhmä.
Hän on se varasteleva tyhmä piika.
Täytyyhän Caussin käyrän mukaankin jonkun olla siellä tyhmässä päässä. Siis käyrän päässä. Oma pää saa olla ihan tyhjä.
Jokohan tuon nuhjaantuneen pihahupparin sais vihdoin pestyä. Se on vaan niin kotoisan ja mukavan tuntuinen, ja tahroista näkee, mitä on tullut puuhattua alkukesän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mainostetaan Seinäjoen tangomarkkinoita. En ole koskaan käynyt enkä ole tänä vuonnakaan menossa.
Nyt 18-24-vuotiaat pääsee ilmaiseksi tangokadulle kuuntelemaan Diandraa, Kake Randelinia, Kyösti Mäkimattilaa, Kuumaata jne.
Monta päivää on erilaista ohjelmaa ja nuoria houkutellaan tutustumaan. Pelkkää tangoa ei todellakaan ole, vaan iskelmää ja kirkkokonserttejakin. Pakosta joudun kuuntelemaan, kun asun lähialueella ja kesäyössä kuuluu kauas. Harmittaakin, jos yritän nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Jokohan tuon nuhjaantuneen pihahupparin sais vihdoin pestyä. Se on vaan niin kotoisan ja mukavan tuntuinen, ja tahroista näkee, mitä on tullut puuhattua alkukesän aikana.
Mulla on kuluneessa kesämekossa pian jäljellä pelkät loimilangat. Järkyttävä riepu. En raaski luopua.
Lähden kohta käymään eräässä autotarvikeliikkeessä, jonka nimi alkaa m kirjaimella. Saatan käydä myös p, t ja s liikkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mainostetaan Seinäjoen tangomarkkinoita. En ole koskaan käynyt enkä ole tänä vuonnakaan menossa.
Nyt 18-24-vuotiaat pääsee ilmaiseksi tangokadulle kuuntelemaan Diandraa, Kake Randelinia, Kyösti Mäkimattilaa, Kuumaata jne.
Monta päivää on erilaista ohjelmaa ja nuoria houkutellaan tutustumaan. Pelkkää tangoa ei todellakaan ole, vaan iskelmää ja kirkkokonserttejakin. Pakosta joudun kuuntelemaan, kun asun lähialueella ja kesäyössä kuuluu kauas. Harmittaakin, jos yritän nukkua.
Nyt alkaa Provinssirock Törnävällä. Liikenne seisoo eikä sieltä pääse enää. Vapaalippuja lähellä asuville jaetaan, mutta ei se korvaa neljän päivän kotirauhan menetystä. Varsinkaan jollei tykkää musiikista. Yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Lähden kohta käymään eräässä autotarvikeliikkeessä, jonka nimi alkaa m kirjaimella. Saatan käydä myös p, t ja s liikkeissä.
Me ollaan oltu kuukausi mökillä. Mies ikävöi jo tuota Motonettia ja Puuiloa ja Biltemaa ja Julaa. Ei hän osta niistä useinkaan, mutta tykkää tuijotella hyllyjä. Mä en korvaa ruuveja ja työkaluja. Olen yrittänyt kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä on eri kuin tylsä. Tyhmä poistaa viestejä, tylsä ei.
Mieti, kumpi olet. Niinpä. Näytä tyhmyytesi.
Miksi jankkaat samaa viestiä?
Siksi koska hän on tyhmä.
Hän on se varasteleva tyhmä piika.
Täytyyhän Caussin käyrän mukaankin jonkun olla siellä tyhmässä päässä. Siis käyrän päässä. Oma pää saa olla ihan tyhjä.
Caussin käyrä on loivan mäen muotoinen. Väärin annettu nimi. Caussin mäki olkoon tästä lähtien.
Mullon jano. Otan hanasta vettä.