Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (11220)
Voi helkutti, kun ei jaksais huomenna lähtee töihin. Tänäänkin käyntiin lähteminen oli ihan hurjan vaikeaa. Onks pakko jos ei taho?
Mulla on noin puoli miljoonaa velkaa. Ei paljon naurata.
Pohdin joutessani, mikähän mahtaa olla tylsien ketjuun kirjoittavien keski-ikä.
Isomummuni eli tosi vanhaksi, yllänköhän samaan lopputulokseen. Jonkun aikaa täytyisi vielä sinnitellä.
Tyyny on hyvin. Lakanat harmaat. Pussilakanasetti vaalean beigen sävyinen.
Vierailija kirjoitti:
Isomummuni eli tosi vanhaksi, yllänköhän samaan lopputulokseen. Jonkun aikaa täytyisi vielä sinnitellä.
Pääasia että elät sellaisen elämän, että se on sun näköinen. Kun tulee aika, että kuolema kohta korjaa, voi sanoa eläneensä juuri niinkuin on halunnutkin. Sellainen on hyvä elämä.
Mun mies ruskettuu kesäisin tosi ruskeaksi. Mulla on talvisin ja kesäisin ihan eri näköinen mies. Vaihtelu virkistää.
En käynyt tänään uimassa. Mutta saunoin kyllä.
Mulla on AMK-tutkinto. Melko jonninjoutava sellainen.
Nyt mainostetaan Seinäjoen tangomarkkinoita. En ole koskaan käynyt enkä ole tänä vuonnakaan menossa.
Kylläpä väsyttää. Taidan mennä nukkumaan.
Kokeilin ensimmäistä kertaa paljasjalkakenkiä. Olivat yllättävän hyvät kävellä maaseudun hiekkateillä.
Huomenna olis meno kaupunkiin byrokratiaviidakon hoitamista varten.
Olen ajatellut asioita, ja päätynyt siihen lopputulemaan, että H2SO4+CH4 = Pieru.
Tapasin yhden pienen tytön, joka kertoi olevansa 6 vuotta. Hän pelkäsi kaikkia ötököitä ja pörriäisiä. Kävin ihan sääliksi, kun hän ei voi nauttia lapsen vapaasta elämästä ja leikkimisestä, kun pitää huolestua kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut asioita, ja päätynyt siihen lopputulemaan, että H2SO4+CH4 = Pieru.
Oletko nyt aivan varma tästä?
Ilta-aurinko kultaa järven pinnan.
Kun on kyse pienestä pitäen sairaasta ihmisestä, samalla tavalla pitää koko elämänsä ajan laittaa aamu- ja iltalääkkeet valmiiksi. On se epäreilua toisia ihmisiä kohtaan, kun ei saa elää terveenä ikinä.
Ostettiin just elokuulle lennot Saksaan. On yks tapaaminen siellä.