Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (11225)

Vierailija
11101/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on heinäkuussa nimipäivä. 

Mullakin. Nukkeni nimi on Sinikka. Siltä putosi toinen silmä. En tykännyt siitä enää. Silmä siis hukkui.

Vierailija
11102/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin ryppyseerumia ja nyt laskeudun levolle. Hyvää yötä. 

Mun mies sanoo usein, ettei ryppyvoiteet toimi, kun ei näe mun ryppyjen lisääntyneen. 

Mä en käytä. Rypyt on elämisen merkki. Naururypyt kerrassaan. Kerran etelänlomalla kadulla pysäytti joku helppoheikki, joka tarjosi jotain ihmeseerumia, mikä saisi jo syntyneet rypytkin katoamaan. Mitä ihmettä? Kavahdin kauemmas, naururypyistäni silmäkulmissa en hevillä luovu. Naurettu on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11103/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen perinyt kaikki kolme etunimeäni, ja olen niistä kiitollinen. Ne perinnöt on säilyneet tähän saakka muuttumattomina, kun taas materiaperinnöt on haihtuneet kauan sitten pois. 

Vierailija
11104/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on heinäkuussa nimipäivä. 

Mullakin. Nukkeni nimi on Sinikka. Siltä putosi toinen silmä. En tykännyt siitä enää. Silmä siis hukkui.

Niin pientä asiaa ei kannata naarata. 

Vierailija
11105/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttärelläni oli pienenä nukke, jonka nimi oli Eeva-Liisa Tyyne. Tyyne oli mummun nimi.

Vierailija
11106/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee nuoren ihmisen kuolemasta, alkaa miettiä elämän pituutta. Luin jostain, että meidän kaikkien elämä on kuin ympyrän kaari. Muodostamme täydellisiä ympyröita, niiden koko vain vaihtelee elämän pituuden mukaan. Vanhana sitä alkaa miettiä, miten lähellä sulkeutumista se oma ympyrä jo on. Sitä emme onneksi tiedä, ainakaan tarkkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11107/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on heinäkuussa nimipäivä. 

Mullakin. Nukkeni nimi on Sinikka. Siltä putosi toinen silmä. En tykännyt siitä enää. Silmä siis hukkui.

Niin pientä asiaa ei kannata naarata. 

Eu naarata, ei. Sano savolainen, kun anoppi hukkui.

Vierailija
11108/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on heinäkuussa nimipäivä. 

Mullakin. Nukkeni nimi on Sinikka. Siltä putosi toinen silmä. En tykännyt siitä enää. Silmä siis hukkui.

Niin pientä asiaa ei kannata naarata. 

Eu naarata, ei. Sano savolainen, kun anoppi hukkui.

Anoppi on vähän isompi asia naarattavaksi, mutta jos kielletään, niin olkoon likoamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11109/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee nuoren ihmisen kuolemasta, alkaa miettiä elämän pituutta. Luin jostain, että meidän kaikkien elämä on kuin ympyrän kaari. Muodostamme täydellisiä ympyröita, niiden koko vain vaihtelee elämän pituuden mukaan. Vanhana sitä alkaa miettiä, miten lähellä sulkeutumista se oma ympyrä jo on. Sitä emme onneksi tiedä, ainakaan tarkkaan.

Syntymässä kuolleella lapsellani on vain sydämen muotoinen pieni kaari, mutta jalokivetkin ovat pikkuruisia. Niin hänkin.

Vierailija
11110/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on heinäkuussa nimipäivä. 

Mullakin. Nukkeni nimi on Sinikka. Siltä putosi toinen silmä. En tykännyt siitä enää. Silmä siis hukkui.

Niin pientä asiaa ei kannata naarata. 

Eu naarata, ei. Sano savolainen, kun anoppi hukkui.

Anoppi on vähän isompi asia naarattavaksi, mutta jos kielletään, niin olkoon likoamassa.

(Naarata = naurata)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11111/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tänä kesänä vielä käynyt meressä uimassa. Heinäkuun 25. päivä Jaakko heittää jo kylmän kiven veteen, mutta milloin hän nostaa sen vedestä pois? Vai nostaako sen joku toinen?

Ei sitä kukaan nosta. Jaakko heittää uuden kiven joka vuosi. Se on todellinen syy merenpinnan nousuun. Ilmastonmuutos ei liity asiaan mitenkään.

Vierailija
11112/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin joulu siirretään sopivaan viikonloppuun?

Joulu on Jeesuksen syntymäjuhla. Jeesus syntyi maaliskuussa, mutta joulu on joulukuussa. Ota näistä selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11113/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tyttärelläni oli pienenä nukke, jonka nimi oli Eeva-Liisa Tyyne. Tyyne oli mummun nimi.

Minulla oli lapsena nukke, jonka nimi oli Esmeralda. Sillä oli korkkiruuvikiharat ja samettimekko, jossa oli pitsikaulukset. Kun sitä kallisti, se rääkäisi. Räväkkä ja överi kaikin puolin. Inhosin.

Vierailija
11114/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjukyylät ja palstapoliisit on touhukasta porukkaa. Ei tylsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11115/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne selittää, joilla on selitettävää.

Vierailija
11116/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisissa on +40 C. Suihkulähteille löytyy käyttöä.

Vierailija
11117/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain Mensan nettitestistä 128 pistettä. En ollut nero. Enkä edes keisari. 

Onneksi et ollut Nebukadnessarkaan. Hänestähän kerrotaan, että "Nebukadnessar laski alleen koko Juudean maan."

Mahtoi olla valtava kusihätä.

Vierailija
11118/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka on tyytyväinen itseensä, ei arvostele muita.

Vierailija
11119/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kameli selviää juomatta jopa puoli vuotta, jos ravinto on riittävän kosteaa. 

Vierailija
11120/11225 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kameli selviää juomatta jopa puoli vuotta, jos ravinto on riittävän kosteaa. 

Näyttelijä Tarmo Mannin venäläinen vuokraemäntä lisäsi puuronsa sekaan vodkaa. Eipä päässyt kukaan sanomaan, että hän joisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi