Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (11253)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on oma reisitasku-monitaskuliivimies. Enkä kerro enempää, ettei se aiheuta liiallista mielenliikutusta lukijoissa.
I feel you. Munkin mies naamioituu syksyisin maastopukuiseksi, taskuja piisaa, mutta ei siitä sen enempää...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on huomioliivimies. Lomilla se on joskus reisitasku-monitaskuliivimies. Sillä on kaksitahoinen persoonallisuus.
Mulla taas on kaksipäinen mies. Kalastajahattu tai punainen pipo. Tuota pipoa häpeän, en lähde mukaan silloin kun hän sillä rietastelee räävittömästi. Sentään kalastajahattu on maanläheisen peessahtavan vihreä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on huomioliivimies. Lomilla se on joskus reisitasku-monitaskuliivimies. Sillä on kaksitahoinen persoonallisuus.
Mulla taas on kaksipäinen mies. Kalastajahattu tai punainen pipo. Tuota pipoa häpeän, en lähde mukaan silloin kun hän sillä rietastelee räävittömästi. Sentään kalastajahattu on maanläheisen peessahtavan vihreä.
Punainen pipo on tarpeen ainakin hirvimetsällä.
Syötiin jauhelihakeittoa. Oli vähän suolatonta, mutta suolaahan voi lisätä.
Amppari mehujääpakkaukset uudistuvat. Piirroshahmot kuulemma houkuttelevat lapsia, joten ne pitää poistaa pakkauksista.
Ei ole amppareita muutenkaan näkynyt tänä kesänä. Eikä kärpäsiä.
Horoskoopissa ohjeistettiin istumaan alas. Olen istunut nyt liki puoli päivää, eikä mitään ole tapahtunut.
Mulla ei ole sukunimipäivää, kun meidännimisiä on niin vähän.
Tänään mun kilpirauhasen vajaatoimintaan liittyvään thyroxin lääkitykseen tehtiin annosmuutos.
Mun poika ja lapsenlapsi oli tänään mun luona kylässä. Uitiin, saunottiin ja syötiin kesäperunoita.
Mummo se tuli papan viereen taas sänkyyn kollöttelemään. Hetkisen ehdin olla kainalossa, mutta nyt pappa nukahti jo, kun oli kuulemma herännyt jo neljältä tänä aamuna. Juuri mietin, pitäisikö laittaa villasukat jalkaan yöksi, kun uinnin jälkeen nilkoissa tuntuu epämääräistä tunnetta. Ei nyt varsinaisesti kolota, mutta ne kuitenkin hieman ilmoittavat olemassaolostaan. Mutta taidan jättää tällä kertaa väliin, on sen verran lämmintä sisälläkin. Jos yöllä herään kipuiluun, niin sitten otan villasukat taas käyttöön. Ne harmaat.
Taivaalla näkyy suuria ja kauniita pilviä.
Mun kaveri oli kuulemma ollut sieniretriitillä. Minä tietysti ihmettelin, että joko niitä sieniä niin paljon kasvaa, että sellainen on järkevää järjestää. Mutta kyse olikin ollut hieman erityyppisestä hommasta. Siellä vetelivät sieniä ja kokeilivat uusia "luonnonmukaisia" avautuvia tunnelmia ja aistimuksia. Minä nautin tattini ja kanttarellini mieluummin pannulta voissa paistettuna ja kermalla jatkettuna. Plus tarpeeksi suolaa.
Tein aivopähkinän. Se oli kohtalaisen helppo.
Sain Mensan nettitestistä 128 pistettä. En ollut nero. Enkä edes keisari.
Vierailija kirjoitti:
Kello on 21.45
No niinhän tuo näyttää olevan.
Mulla on alakuloinen olo. Jotenkin yksinäinen, vaikka en oo yksin. Mutta ehkä henkisesti olen yksin omien huolieni kanssa. Niistä on vaikea kertoa kenellekään ja vaikea löytää ulospääsyä. Se tuntuu tylsältä.
Katsoin Allsång på Skansen. Liian pirteitä ovat nuo ruotsalaiset.
Nukuin päiväunet, nyt on töttörööolo. Katson iltamyöhään Täällä pohjantähden alla-elokuvan.