Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (11253)
Järvellä näkyi tänään useita onkijoita. He liikkuivat soutuveneellä.
Vihreät tapetit seinissä. Viininpunainen pussilakanasetti petivaatteissa.
Mäkin haluaisin onnellisen parisuhteen. Mutta mulla ei oo parisuhdetta ollenkaan. Ei edes sitä huonoa. En kyllä siitä huonoa edes halua, joten asiat ovat puoliksi ok.
Heräsin jo, mutta väsyttää vielä. Onneksi voin jäädä vielä nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun naapurin vanha ukkeli on puolikalju. Siis vähän hiuksia reunoilla ja keskeltä kalju. Ja hänellä on silmälasit.
Sukulaismiehellä oli samanlainen tukka. Parturi sanoi laskuttavansa "kranssin" leikkuusta. Oli vähän halvempi kuin hiusten leikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Hirmu kylmä tuuli. Lämpötila
14 C.
Laitoin kyllä aste-merkinkin, sen pikku pyörylän, mutta se hävisi jonnekin. Kuka sen vei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirmu kylmä tuuli. Lämpötila
14 C.
Laitoin kyllä aste-merkinkin, sen pikku pyörylän, mutta se hävisi jonnekin. Kuka sen vei?
Katoavaista on kaikki. Monelta on menneet rahat, kauneus, nuoruus, joltakin kadonnut puolisokin. Pidä kiinni edes huivista.
Sukunimipäivää viettävät tänään seuraavat: Autere, Riihelä, Riipinen, Rinkinen, Rinne, Ripatti, Riutta, Varjo, Varjonen ja Varjus.
Eipä osunut kohdalle. Onnea kuitenkin edellä mainituille.
Vierailija kirjoitti:
Sukunimipäivää viettävät tänään seuraavat: Autere, Riihelä, Riipinen, Rinkinen, Rinne, Ripatti, Riutta, Varjo, Varjonen ja Varjus.
Eipä osunut kohdalle. Onnea kuitenkin edellä mainituille.
Kiitos. Osui. Ei tarvitse tarjota koko ketjulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukunimipäivää viettävät tänään seuraavat: Autere, Riihelä, Riipinen, Rinkinen, Rinne, Ripatti, Riutta, Varjo, Varjonen ja Varjus.
Eipä osunut kohdalle. Onnea kuitenkin edellä mainituille.
Kiitos. Osui. Ei tarvitse tarjota koko ketjulle?
No olkoon. 🎂🍰
Vähän on ylenpalttiset, mutta ekaa kertaa vietän sukunimipäivää.
Huomenna ei ole jatkoja. Vain kaurapuuroa ja perunoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukunimipäivää viettävät tänään seuraavat: Autere, Riihelä, Riipinen, Rinkinen, Rinne, Ripatti, Riutta, Varjo, Varjonen ja Varjus.
Eipä osunut kohdalle. Onnea kuitenkin edellä mainituille.
Kiitos. Osui. Ei tarvitse tarjota koko ketjulle?
No olkoon. 🎂🍰
Vähän on ylenpalttiset, mutta ekaa kertaa vietän sukunimipäivää.
Huomenna ei ole jatkoja. Vain kaurapuuroa ja perunoita.
Joku joi kahvikupillisen jo matkalla. Se katosi. Näin käy joskus.
Viimeiset juhannusruokien jämät syötynä. Piti varustaa kunnon muonitus vieraille ja emännöidä pyhät. Nyt saa ottaa taas lunkisti.
Ennen emäntä olikin arvovaltainen nimitys varsinkin maaseudulla. Muistan, kun kirjoitin lapsena kortteja mummolleni, ja silloin piti käyttää titteliä emäntä. Muita naispuolisia sukulaisia kutsuttiin rouviksi tai sitten ammattinimikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukunimipäivää viettävät tänään seuraavat: Autere, Riihelä, Riipinen, Rinkinen, Rinne, Ripatti, Riutta, Varjo, Varjonen ja Varjus.
Eipä osunut kohdalle. Onnea kuitenkin edellä mainituille.
Kiitos. Osui. Ei tarvitse tarjota koko ketjulle?
No olkoon. 🎂🍰
Vähän on ylenpalttiset, mutta ekaa kertaa vietän sukunimipäivää.
Huomenna ei ole jatkoja. Vain kaurapuuroa ja perunoita.
Kyllä oli hyvät tarjoilut, kiitos! Korppu olisi riittänyt.
Mulla on huomioliivimies. Lomilla se on joskus reisitasku-monitaskuliivimies. Sillä on kaksitahoinen persoonallisuus.
Mulla on oma reisitasku-monitaskuliivimies. Enkä kerro enempää, ettei se aiheuta liiallista mielenliikutusta lukijoissa.