Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (11254)
Pesin äsken hampaat. Pesin myös kasvot ja alapesun wc-tiloissa ja samalla tietysti kävin iltapissillä. Riisuin vessareissun jälkeen kaikki vaatteet pois. Makuuhuoneeseen tultuani, makuuasentoon mentyäni, hengitys alkoi vinkua. Jouduin siis nousemaan heti takaisin ylös ja ottamaan avaavan sekä hoitavan lääkesuihkeen. Sen jälkeen piti huuhtoa suu. Laitoin samalla myös aamulääkkeen valmiiksi odottamaan vesilasin viereen. Tämän tavan olen ottanut rutiinikseni, etten vain aamukiireessä unohda lääkettä. Sitten tulin uudelleen makuuasentoon sänkyyni. Nyt kun olen peiton alla, olen luultavasti valmiina nukkumaan. Ellei mieleeni juolahda jotain iltatointa, jonka olen unohtanut.
Mulla on pikkuhousut jalassa nukkuessani. Mustat sloggi tai -malliset.
Iltarukous
Uni anna vaikuttaa
Ettei tartteis saikuttaa
Jaksais töissä virkee olla
Ettei olis tyhjä polla
Mä mietin että mitähän mun ukko sanos jos tietäis että mä luen ja kirjoittelen vauvapalstalle tylsiin.
Ei tommosta kukaan muu kestä pitkään, sano mun puoliso. Sanoin ettei senkään tartte kestää, jos niin vaikeeta on. Oon varmaan sen mielestä liian tylsä.
Vielä viikko töitä ennen lomaa. Ärsyttää tyhmät asiakkaat nyt vielä entistä enemmän.
Loma loppuu nyt. Ajoissa nukkumaan ja huomenna töihin.
Söin äsken neljä makkaraa, saunan takkahuoneen takassa paistoin.
Menossa nukkumaan. Joka paikkaan sattuu ja väsyttää. Kipeäksi tulossa. Lapset jo vieressä unessa. Miten voikaan väsymys olla näin kokonaisvaltaista.
Vierailija kirjoitti:
11 000
11 000 reisitasku-monitaskuliivimiestä on Suomessa. Olen nähnyt niistä pari.
Me Naiset lehden mukaan tylsyyden sietokyky on avain menestykseen elämässä. Menestystä odotellessa voi katsella vaikka kesän muuttumista harmaaksi räntäsateeksi, jos vaikka silloin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
11 000
Niitä löytää kauppojen mutterihyllyjen ja työkalujen luota. Neuvovat minkälainen ruuvi käy mihinkin, jos rohkenette kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Öitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
11 000
Niitä löytää kauppojen mutterihyllyjen ja työkalujen luota. Neuvovat minkälainen ruuvi käy mihinkin, jos rohkenette kysyä.
Reisitasku-monitaskuliivimiesten ollessa kyseessä, kysyminen kannattaa aina. Vaikkei olisikaan mitään varsinaista aihetta.
Mua väsyttää muttei kuitenkaan nukuta. Tylsää tämä.
Järven vesi oli tänäänkin lämmintä.
Aika loppuu aina kesken kaiken tylsänkin.
Kävin tänään kylpemässä rantasaunassa ja uin vähän aikaa saunomisen välillä. Kuivattelin itseni tuulessa terassilla. Hyvin kuivui, kun tuulee aika napakasti.