Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (11254)
Kyllä väsyttää. Taidan mennä nukkumaan.
Bongasin tänään kylillä reisitaskumiehen. Oli pitkä ja jäntevä. Siinä tärkeimmät asiat tältä päivältä.
Mun pitäis huomenna mennä auttamaan yhtä vanhempaa miestä byrokratia-asioissa. Tämä kun ei osaa käyttää sähköisiä palveluita, niin pitää mennä virastoihin livenä.
Mulla näkyy tällä sivulla mainos, jossa lukee: "Vedä enemmän, maksa vähemmän."
En uskaltanut katsoa, mitä se mainosti.
Mä oon umpiväsynyt. Oon saanu tarpeekseni tästä kaikesta elämän v-maisuudesta. Mä niiiiiiiiin odotan, että tylsyys palaa päivittäiseen elämään.
Pohdin tänään, että jos ammatti on keinosiementäjä, niin mitä keinoja hän siementää. Tietääkö kukaan?
Olipas mukavan tylsä päivä.
Vierailija kirjoitti:
Pohdin tänään, että jos ammatti on keinosiementäjä, niin mitä keinoja hän siementää. Tietääkö kukaan?
Konstit on monet. Kuulemma.
Ei tuule nyt
on tyyni nyt
ja Tyynekin on tyyntynyt.
Meidän pihassa on punainen ja valkoinen rakennus. Molemmissa on tummanharmaa katto. Paitsi sisäkatot ovat kummassakin valkoisia.
Minne Haloo Helsinki aina soittaa? Helsinkiinkö?
Ja millä? Lankapuhelimella? Kännykällä?
Huomenna on maanantai. Vihaan maanantaita.
Ainakin 12 ihmistä on kuollut tänä juhannuksena.
Vierailija kirjoitti:
Meiltä loppuu kohta aika.
Meiltä alkoi aika.
Ois pitänytkin jo etukäteen nostella puntteja, ennen kuin aloitti mattojen pesun. Nyt juilii tietysti ranteita. Onneksi sää viileni ja tuuli kuivattaa pestyjä. Kahvit vielä ja sitten huilailemaan.
Mummo on tässä päivän päätteeksi ihmeissään. Olkapäässä on kunnon iso tuore mustelma, enkä tiedä miten se on siihen tullut. Olenko satuttanut sen johonkin? Jos, niin mihin? Ja jos en ole edes huomannut, onko se merkki tuntoaistin heikkenemisestä? Ja mikä tylsistä, jos huomasin, kun se osui johonkin, miksi en muista sitä? Joko se muistikin alkaa pätkiä pahemman kerran? Toisaalta papan kanssa ollaan pohdittu, että yksi syy hyvään avioliittoomme on varmasti juuri se huono muisti. Kumpikaan ei muista, mistä tuli erimielisyyksiä. Eli puolensa kaikilla asioilla. Ehkäpä huomenna olen jo unohtanut koko mustelmankin. Joten antaapa asian olla ihan miten oli. Pappa nukahtikin jo. Minä toivottavasti kohta perässä.