Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (11254)

Vierailija
11001/11253 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11 000

Ohhoh

Vierailija
11002/11253 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

11 000

Ohhoh

8kk aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11003/11253 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matto on kaivolla liossa, katsoin kuivaussäätä, joka toinen päivä sataa. Milloin pesen? Vienkö liiteriin, saunaan, katokseen kuivumaan? Vaikea päätös. On tiivis, tavallista leveämpi räsymatto = painava. En osaa päättää. Apua!

Vierailija
11004/11253 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo on tässä päivän päätteeksi ihmeissään. Olkapäässä on kunnon iso tuore mustelma, enkä tiedä miten se on siihen tullut. Olenko satuttanut sen johonkin? Jos, niin mihin? Ja jos en ole edes huomannut, onko se merkki tuntoaistin heikkenemisestä? Ja mikä tylsistä, jos huomasin, kun se osui johonkin, miksi en muista sitä? Joko se muistikin alkaa pätkiä pahemman kerran? Toisaalta papan kanssa ollaan pohdittu, että yksi syy hyvään avioliittoomme on varmasti juuri se huono muisti. Kumpikaan ei muista, mistä tuli erimielisyyksiä. Eli puolensa kaikilla asioilla. Ehkäpä huomenna olen jo unohtanut koko mustelmankin. Joten antaapa asian olla ihan miten oli. Pappa nukahtikin jo. Minä toivottavasti kohta perässä. 

Isällä alkoi vanhemmiten ilmestyä mustelmia ihan helposti. Ei tiennyt syytä. Olisko ollut verenohennuslääkkeet? Arveli lääkäri.

Vierailija
11005/11253 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matto on kaivolla liossa, katsoin kuivaussäätä, joka toinen päivä sataa. Milloin pesen? Vienkö liiteriin, saunaan, katokseen kuivumaan? Vaikea päätös. On tiivis, tavallista leveämpi räsymatto = painava. En osaa päättää. Apua!

Pese vaan se matto äkkiä ja laita valumaan. Jos sadepilvi sattuisikin vaikka menemään ohi.  Tai sitten kottikärryillä katokseen. 

Vierailija
11006/11253 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matto on kaivolla liossa, katsoin kuivaussäätä, joka toinen päivä sataa. Milloin pesen? Vienkö liiteriin, saunaan, katokseen kuivumaan? Vaikea päätös. On tiivis, tavallista leveämpi räsymatto = painava. En osaa päättää. Apua!

Pese vaan se matto äkkiä ja laita valumaan. Jos sadepilvi sattuisikin vaikka menemään ohi.  Tai sitten kottikärryillä katokseen. 

Kiitos. Mutku laiskottaa, on lionnu vasta muutaman tunnin, jospa huomenna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11007/11253 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä raivoava. Jokainen saa peukuttaa ihan niin kuin haluaa. Tylsät ei edes katso peukkuja tai numeroita. Oikea tylsä ei raivostu tai nimittele. Ei jaksa.

Vierailija
11008/11253 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän horoskooppi: Pursuat suunnitelmia, joita ryhdyt toteuttamaan itseäsi säästelemättä. Menestyksesi riippuu siitä, miten hyvin maltat jakaa ja säännöstellä voimiasi.

Ei vois mennä pahemmin pieleen,  jotain himputin suunnitelmia pitäis ruveta toteuttamaan, tyhjästä päästä on vaikeeta suunnitelmia nyhjästä. No, säännöstelen voimiani, se pitää paikkaansa, en tee tänään mitään minkä voin jättää huomiseksi, ylihuomiseksi tai jopa ensi viikolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11009/11253 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää ei nypi mikään. Ei mikään.

Vierailija
11010/11253 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä joskus voi joku asia nyppiäkin. Sehän on luonnollista kaikilla. Oleellistahan lienee, ettei riehaannu liikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11011/11253 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentelen puurokattilaa kapustalla. Tästä määrästä riittää muutamaksi illaksi. Makkaroiden jälkeen kaipasikin vähän kevyempää, ja puurollakin pötkii pitkälle. 

Vierailija
11012/11253 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lukkoliikkeessä ostamassa riippulukon. Mökkisaaressa täytyy soutuvene laittaa kettingillä puuhun kiinni. 

Saunan ovessakin on nyt lukko. Ennen oli aina lukitsematta, mutta viime kesänä saunassa oli käyty sanomassa, kun emme olleet paikalla. Nuotiotakin oli poltettu maastopalovaroitusaikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11013/11253 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan sai saunan rakentaa rantaan, nykyään ei.

Vierailija
11014/11253 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on kylmä tuuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11015/11253 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin lukkoliikkeessä ostamassa riippulukon. Mökkisaaressa täytyy soutuvene laittaa kettingillä puuhun kiinni. 

Saunan ovessakin on nyt lukko. Ennen oli aina lukitsematta, mutta viime kesänä saunassa oli käyty sanomassa, kun emme olleet paikalla. Nuotiotakin oli poltettu maastopalovaroitusaikana.

Yksi sukulainen laittoi riippulukon mökkinsä huussiinkin. Ehkä joku ulkopuolinen siellä sitten kävi.  Itse en laittanut, kun hyvin harvoin satunnainen kulkija voisi liikkua mökkini alueella eikä silloin ainakaan sotkisi pihaa.

Vierailija
11016/11253 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on kylmä tuuli.

Taitaa puhaltaa vielä luoteesta tai pohjoisesta, siksi tuntuu kylmältä eilisen helteen jälkeen. 

Kylmä yökin tulossa, kun kuu oli näkyvissä aikaisin ja taivas kirkastuu.

Vierailija
11017/11253 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummo on tässä päivän päätteeksi ihmeissään. Olkapäässä on kunnon iso tuore mustelma, enkä tiedä miten se on siihen tullut. Olenko satuttanut sen johonkin? Jos, niin mihin? Ja jos en ole edes huomannut, onko se merkki tuntoaistin heikkenemisestä? Ja mikä tylsistä, jos huomasin, kun se osui johonkin, miksi en muista sitä? Joko se muistikin alkaa pätkiä pahemman kerran? Toisaalta papan kanssa ollaan pohdittu, että yksi syy hyvään avioliittoomme on varmasti juuri se huono muisti. Kumpikaan ei muista, mistä tuli erimielisyyksiä. Eli puolensa kaikilla asioilla. Ehkäpä huomenna olen jo unohtanut koko mustelmankin. Joten antaapa asian olla ihan miten oli. Pappa nukahtikin jo. Minä toivottavasti kohta perässä. 

Isällä alkoi vanhemmiten ilmestyä mustelmia ihan helposti. Ei tiennyt syytä. Olisko ollut verenohennuslääkkeet? Arveli lääkäri.

No muuten kyllä hyvä arvaus, mutta mummolla ei ole verenohennuslääkkeitä. Mysteeriksi siis jää tämä mustelmajuttu.  

Onneksi villasukat eivät koskaan petä. Ne ovat varma ja luotettava vaihtoehto eikä niiden kanssa tarvitse arpoa mitään. Jotain pysyvyyttä tässä muuttuvassa maailmassa. 

Vierailija
11018/11253 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsenlapsi kylässä. Hän on 6 vuotta. 

Vierailija
11019/11253 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä väsyttää. Taidan mennä nukkumaan. 

Vierailija
11020/11253 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurin vanha ukkeli on puolikalju. Siis vähän hiuksia reunoilla ja keskeltä kalju. Ja hänellä on silmälasit.