Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (11254)
Vierailija kirjoitti:
Lauantai on kohta lusittu. En voittanut lotossa tänäänkään.
Jokerista 3 euroa, viime viikolla lotossa 5 e.
Rahantuloa ei voi estää, ei tosin menoakaan:)
Vierailija kirjoitti:
Tartuin lapioon aamuviileällä ja kaivoin laattakiviä varten maata pois kompostorin edestä. Tuleepa siisti alue, jos sattuu vaikka tarkastaja käymään.
Kyllä kunnon kansalainen varautuu kompostitarkastajan vierailuun. Onko heille tapana tarjota kahvit myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tartuin lapioon aamuviileällä ja kaivoin laattakiviä varten maata pois kompostorin edestä. Tuleepa siisti alue, jos sattuu vaikka tarkastaja käymään.
Kyllä kunnon kansalainen varautuu kompostitarkastajan vierailuun. Onko heille tapana tarjota kahvit myös?
Tottakai. Ja nisuleetaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tartuin lapioon aamuviileällä ja kaivoin laattakiviä varten maata pois kompostorin edestä. Tuleepa siisti alue, jos sattuu vaikka tarkastaja käymään.
Kyllä kunnon kansalainen varautuu kompostitarkastajan vierailuun. Onko heille tapana tarjota kahvit myös?
Tottakai. Ja nisuleetaa
Pitäisköhän hälle kaakkukin leipoa jo varuille, ettei tulisi nuhteita. Onneksi ei ole sentään ulkohuussia syynättävänä.
Ap
Juhannus meni samoin kuin muutkin viikonloput. Se on tylsä kuuluminen ja kamala häpiä.
Ilniö:( ja väärä ketju - taas!
Enää muutama tunti tätä juhannusta, huomenna tylsä arki herättää eloon. Pääsee konuaan kaikenlaisiin bauhausseihin, motonetteihin, puuiloihin ja mitä niitä on, joissa saattaa bongata monitaskuliivimiehiä. Ne on olleet juhannuksen kateissa, ja yleensä ilmestyvät näkösälle kesälomakauden alkaessa.
Vierailija kirjoitti:
Enää muutama tunti tätä juhannusta, huomenna tylsä arki herättää eloon. Pääsee konuaan kaikenlaisiin bauhausseihin, motonetteihin, puuiloihin ja mitä niitä on, joissa saattaa bongata monitaskuliivimiehiä. Ne on olleet juhannuksen kateissa, ja yleensä ilmestyvät näkösälle kesälomakauden alkaessa.
Meidän mökkinaapuri touhusi moottorisahan kanssa juhannuspäivänä. Oli kuulema tullut aika niin pitkäksi että piti tehdä vähän pöllejä. Ja tänään klapeja. Mä hengästyin jo tämän kirjoittamisesta. Huh.
Hirveä mies. Ei tylsä. Sillä on metsuritakki. Ja viiltohousut. Niiden alle en ole katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää muutama tunti tätä juhannusta, huomenna tylsä arki herättää eloon. Pääsee konuaan kaikenlaisiin bauhausseihin, motonetteihin, puuiloihin ja mitä niitä on, joissa saattaa bongata monitaskuliivimiehiä. Ne on olleet juhannuksen kateissa, ja yleensä ilmestyvät näkösälle kesälomakauden alkaessa.
Meidän mökkinaapuri touhusi moottorisahan kanssa juhannuspäivänä. Oli kuulema tullut aika niin pitkäksi että piti tehdä vähän pöllejä. Ja tänään klapeja. Mä hengästyin jo tämän kirjoittamisesta. Huh.
Hirveä mies. Ei tylsä. Sillä on metsuritakki. Ja viiltohousut. Niiden alle en ole katsonut.
Hei, älä katsokaan. Saat lähdöt tylsien ketjusta. Onko nuorikin? Salskea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää muutama tunti tätä juhannusta, huomenna tylsä arki herättää eloon. Pääsee konuaan kaikenlaisiin bauhausseihin, motonetteihin, puuiloihin ja mitä niitä on, joissa saattaa bongata monitaskuliivimiehiä. Ne on olleet juhannuksen kateissa, ja yleensä ilmestyvät näkösälle kesälomakauden alkaessa.
Meidän mökkinaapuri touhusi moottorisahan kanssa juhannuspäivänä. Oli kuulema tullut aika niin pitkäksi että piti tehdä vähän pöllejä. Ja tänään klapeja. Mä hengästyin jo tämän kirjoittamisesta. Huh.
Hirveä mies. Ei tylsä. Sillä on metsuritakki. Ja viiltohousut. Niiden alle en ole katsonut.
Hei, älä katsokaan. Saat lähdöt tylsien ketjusta. Onko nuorikin? Salskea?
Eläkemies, mutta urheilija. Trialthonisti. Pidänkin itselläni loput tiedot. Pian nappaatte tämän ei-tylsän multa.
Luin paikallislehdestä muistokirjoituksen eräästä tuntemastani ihmisestä. Hän oli hyvä ihminen ja kuoli melko nuorena. Hyvien pitäisi elää vanhaksi, mutta niinhän sitä kysytään, että mikä pahan tappaisi.
Lämmintä edelleen ja vieläkin mittari näyttää 26 astetta. Istuskelen ulkosalla kuivattelemassa tukkaani suihkun jälkeen. Hellemekollekin löytyi taas käyttöä. Taidanpa pistää ne virttyneet ja venyneet t-paidat ja sortsit hetkeksi kaapin perälle.
Mietin, että jos jaksaisi käydä ostamassa Taffelin big time -pusseja kun on vielä tämän päivän K-ruoka apissa tarjous. Pyykkiäkin pitäisi pestä kun sitä on kertynyt useamman koneellisen verran. Molempia en jaksaisi tänään tehdä, joten ehkä menen ostamaan sipsejä.
Tällaiset kesän tylsät hetket saivat minut myös innostumaan niin, että kirjoittelin työhakemukseen mielestäni edes jotain fiksua asiaa vähän. Ajantajuni on myös hieman kadonnut näin kesälomalla, mietin että onko nyt jo maanantai? Silloinhan olisin missannut sen sipsitarjouksen. En ole viitsinyt tarkistaa asiaa, joten uskon että sunnuntai on kuitenkin vielä.
Lisäksi luin artikkelin Linnea Leino -nimisestä näyttelijättärestä, joka tykkää vaeltaa yksin luonnossa. Mutta se oli aika jännä juttu eikä ollenkaan tylsä, joten se ei sovi tähän ketjuun. Lähden nyt ostaan sipsejä, moro!
Pesin pyykkiä. Moneen kertaan tarkistin kaikki taskut- eikös johonkin mutkaan ollu jääny nenäliina. Pientä nyppimistä ja imurointia tiedossa.
Aika tylsää on se.
Vierailija kirjoitti:
Pesin pyykkiä. Moneen kertaan tarkistin kaikki taskut- eikös johonkin mutkaan ollu jääny nenäliina. Pientä nyppimistä ja imurointia tiedossa.
Aika tylsää on se.
Olisipa kankaiset nenäliinat vielä.
Kahvia ja karkkia kesäillassa. Kirjoitan esseetä, joka pitää palauttaa aamulla. Huomenna kirjoitan apurahahakemusta. Viikon päästä alkaa loma.
Vierailija kirjoitti:
Pesin pyykkiä. Moneen kertaan tarkistin kaikki taskut- eikös johonkin mutkaan ollu jääny nenäliina. Pientä nyppimistä ja imurointia tiedossa.
Aika tylsää on se.
Ja miksi se nenäliina on aina sen mustan vaatteen taskussa, joka on koneessa kaikkien mustien vaatekavereidensa kanssa.
Kuuma. Kunpa olis marraskuu. Pian on.