Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (9625)
Huomenta! Jos en muista aamulla ilmoittaa.
Aion huomenna tehdä hedelmäsalaattia. Tänään keitin riisipuuroa. Söin siitä noin neljäsosan.
Mukavaa juhannusta kaikille. Jos en muista toivottaa silloin kun on sen aika.
Mulla on räkää poskionteloissa.
Tänään ei satanut vaikka siltä näytti. Söin päivälliseksi proteiinipitoista salaattia. Vkl suunnitelmani on lukea pääsykokeisiin. Huhuh miten jännittävää.😅
Tänään puutarhalla ostoksilla ollessani, tapasin rajattoman henkilön. Tuli puoliväkisin halaamaan ja jutteli sen jälkeen naama n. 30 cm päässä omastani. Vaikka siirryin jatkuvasti kauemmas, hän tuli koko ajan samalle etäisyydelle. Lähdin aika äkkiä pois.
Eipä tässä kurjuutta kummempaa.
Ulkoremontin vaihe yksi on saatu päätökseen. Maanantaina alkaa vaihe kaksi.
Yks kyläläinen on sellane vanha papparainen. Se kun pääsee vauhtiin, niin sen puheesta ei tuu loppua. Joku tolkku se olla pitäis.
Kirjoittelen vauvapalstalle ja makoilen sängyssä. Voisi kai sitä iltansa huonomminkin käyttää.
Mulla on huono lauluääni mutta osaan kyllä laulaa nuotilleen.
Koirulit viekussa, aivan parasta.
Kumpi teidän mielestä on kovempi tyyppi, Mustanaamio vai Teräsmies?
Kohta syödään pizzaa ja halitaan.
Vierailija kirjoitti:
Kohta syödään pizzaa ja halitaan.
No toivottavasti huomenna olis parempi päivä. Tsemppiä.
Mun kaveri sanoi että sillä on seitsemän päivän putki päällä. Mutta eipäs kertonut, mikä putki. En siis nyt tiedä, onko ryyppyputki, työputki, ojaputki, metalliputki tai vaikka viemäriputki. Mutta en kyllä kysykään, jos ei kerran älyä itse kertoa.
Tänään satoi vettä. Hyvä juttu. Toivottavasti huomennakin. Ja sitä seuraavana.