Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (9625)
Vierailija kirjoitti:
Pelargonian nuput alkaa kohta aukeamaan mutta lehdet ei ole pahemmin kasvaneet, pitäisiköhän antaa kasviravinnetta. Siirsin sisältä parvekkeelle n. viikko sitten ja lehdet punertaa vaikkei yöpakkasia täällä etelässä enää ole. kummallista.
Kysy niiltä.
Olen kuunnellut Areenasta ohjelmaa selvittämättömistä murhamysteereistä. Sopii kylmäävät jutut tähän helteiseen lauantaihin.
Päivä meni puutarhatöissä, ja nyt väsyttää ja jalkoja kuumottaa. Onneksi laventeli ja lämmin suihku rentouttivat. Muutama jumppaliike ja sitten unten maille.
Istutin minäkin kesäkukkia. Ja kastelin sen jälkeen. Todennäköisesti täytyy kastella aika monenakin päivänä kesän aikana. Aina sitä itselleen harmia järjestää.
Ostin poikani haudalle kukkia, mutta käyn vasta huomenna istuttamassa ne.
Näin tänään kaksi kaivinkonetta ja yhden ison kuorma-auton.
Kärpänen tuli sisälle. Pitää varmaan mennä nukkumaan makkarin ovi kiinni, ettei tule surisemaan korvaan keskellä yötä, niinkuin niillä on taipumus.
Minulla on ongelma. Eipä tässä muuta.
Mun ukko nukkuu jo. Toivottavasti minäkin kohta.
Aloitin tänään thyroxin lääkityksen. Vielä ei tunnu missään.
Tänään hevonen kopsutteli maalaistietä pitkin. Komia näky, sano mun sanoneen.
En voittanut Eurojackpotissa eilenkään.
Silmiä painaa ei uni anna lainaa.
Mulla on harmaat petivaatteet paitsi tyynyliina, joka on ruosteen punainen.
Vierailija kirjoitti:
En voittanut Eurojackpotissa eilenkään.
En minäkään.
Päätä hieman särkee. Taidan hakea Panadolia. Siitä se sitten puolen tunnin päästä helpottaa.
Empä tiijä kerronko. Mitä se kannattaa.