Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (9625)
Mulla on flunssa. Olen kotona saikulla. Aion silti yrittää jaksaa vähän siivota.
Vierailija kirjoitti:
Vettä sataa. Vaihdoin aamulla lakanat puhtaisiin. On kivempi nukkua puhtaissa lakanoissa.
Nukkuessa ei tiedä missä kunnossa lakanat ovat. Illalla niihin kömpiessä ja aamun valjetessa on mahdollisuus tehdä arvio.
Näin tänään ensimmäiset kielot. Punapyökkiin tulivat hiirenkorvat 2 päivää sitten.
Mulla kukkii yksi siperianunikko, oranssi. Upea. Sori kehuskelu.
Näin tänään ensimmäisen monitoimiliivimiehen. Sellaisen miehen, jolla on sellainen monitaskuinen, vihreä tai beige liivi, ikä 60+. Kömpivät liivimiehet kylille tälleen voikukkien aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään ensimmäisen monitoimiliivimiehen. Sellaisen miehen, jolla on sellainen monitaskuinen, vihreä tai beige liivi, ikä 60+. Kömpivät liivimiehet kylille tälleen voikukkien aikaan.
Ihana. Haluaisin nähdä tuommoisen.
Laitoin äsken paistin haudutuspataan, ja lakanat ulos kuivumaan. Juon aamukahvia. Täällä missä asun on siis aamu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin omalle miehelle lahjaksi sellaiset monitaskuhousut, joihin saa työkaluja roikkumaan, henkselit ja kaikki. Vielä ei ole töitä ehtinyt ne päällä tekemään. Mitä sitä hoppuamaan, vasta viisi vuotta opetellut henkseleitä säätämään. Voin näyttää valkokuvan tästä harvinaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Pohjoisella taivaalla näkyy synkkiä pilviä.
Sinä se löydät asioiden hyvät puolet. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Pohjoisella taivaalla näkyy synkkiä pilviä.
Tänään niitä synkkiä pilviä on tullut muistakin suunnista, ja jokainen toi sateen. Nytkin pimeni ja vettä ryöppyää kaatamalla. Kohta ukkostaa. Sade tekee kyllä hyvää kaikelle kasvulle ja kylvösiemenet itää vauhdilla.
Toivottavasti sää selkenisi viikonlopun aikana, kun edessä on pitkä ajomatka pohjoisen suuntaan. Ei ole kiva ajaa syvissä urissa ja huonoilla teillä, jos vettä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ole bongannut vielä tänä keväänä. Kielot on isolla nupulla.
Kävin Tokmannilla ostamassa kesäkukkia. Vielä pitäisi jaksaa istuttaa ne.
Vein naapurille perennojen juurakoita, laitoin vahingon kiertämään. Silläkin on piha yhtä täynnä kuin mulla.
Korvakorut ei mene korvanlehden reikiin. Umpeutuneet ehkä. Tai tottelemattomia. En ihmettele, mäkin olen. Siis tottelematon ja uppiniskainen mummo.
No niin, sain kesäkukat istutettua. Kohta sää kylmenee, joten saa nähdä miten kukkien käy.
Ensimmäinen hyttynen ilmaantui jostain.
Mittasin juuri sisälämpötilaksi 28 ja ulkolämpötilaksi 21 astetta. Tuntuu ihan hyvältä, ei liian kuumalta ollenkaan.
Kaalikeiton valmistuksen aloitini. Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa.
Pelargonian nuput alkaa kohta aukeamaan mutta lehdet ei ole pahemmin kasvaneet, pitäisiköhän antaa kasviravinnetta. Siirsin sisältä parvekkeelle n. viikko sitten ja lehdet punertaa vaikkei yöpakkasia täällä etelässä enää ole. kummallista.
Vettä sataa. Vaihdoin aamulla lakanat puhtaisiin. On kivempi nukkua puhtaissa lakanoissa.