Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (9520)

Vierailija
9381/9520 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen tylsä ajatus tänään.

Rotat ovat sosiaalisia ja älykkäitä eläimiä. Ne välittävät tietoa toisilleen. Jos rotta syö jotain, mistä se tulee kipeäksi, se ei syö sitä enää koskaan.

Olen miettinyt, miksi ihminen ei opi välttämään vahingollisia aineita. Vaikka näkee joidenkin lajitovereiden tuhoutuvan huumeisiin tai jopa kuolevan, silti huumeiden käyttö vain lisääntyy.

Miksi?

Ruuasta ei saa niin voimakasta hetkellistä hyvänolontunnetta kuin huumeista. Rotta ja ihminen ei koukutu ruokaan, josta voi pahoin. Tosin epäterveellinen ruokavalio voi houkutella, vaikka rasvamaksa ja diabetes uhkaisi.  Kumpikin koukuttuu huumeisiin, vaikka sivuvaikutukset ja lopputulos on järkyttävät. Huumeisiin syntyy voimakas riippuvuus ja vieroitusoireet on pahoja.

Vierailija
9382/9520 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisen hielle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9383/9520 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin valokuvaamassa ulkona, kun kameran linssiin lensi leppäkerttu. Siinä pyöri. Luuli varmaan pääsevänsä kuvaan. Räikeä linssilude.

Vierailija
9384/9520 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on outoa porukkaa. 

Kiitos. Siihen pyritään. Ei nyt ylpistytä kuitenkaan.

Samansorttista. Kyllä lytätään alas, jos joku erehtyy riekkumaan. Kollektiivi. Hyvä näin. Hyvä me.

Vierailija
9385/9520 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pian joku tylsä kirjoittaa tälle palstalle kymmenennentuhannen viestin. Toivottavasti on joku supertylsä. 

Vierailija
9386/9520 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pian joku tylsä kirjoittaa tälle palstalle kymmenennentuhannen viestin. Toivottavasti on joku supertylsä. 

Ei me tommosia noteerata. Tylsiä lukuja vaan. Niitä maailmassa riittää.

Vierailija
9387/9520 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän hyvä työ tehty: öljysin aidan. 🎉

Vierailija
9388/9520 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänään käynyt kaupassa, kuunnellut musiikkia ja selannut somea.

Vierailija
9389/9520 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän hyvä työ tehty: öljysin aidan. 🎉

No nyt siihen siitepöly ja ötökät tarttuu. 

Vierailija
9390/9520 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekista hain kerran hyttysenpistoihin ainetta. Kassa sanoi, että olen sadas asiakas sinä kesänä ja saan palkkioksi vitamiinikassin. Sinne jäi kassi ja hämmästyneet farmaseutit. Ikävää joutua sählinkiin. Antaisvat rauhassa asioida.

Vierailija
9391/9520 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on tyhjänpäivånen päivä, en viitti tehä mitään järkevää.

Vierailija
9392/9520 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt tänään: hain miehen (oman) korjaamolta, kun hän jätti autonsa sinne. Palattiin kotiin 8.15, nukutti vielä. Join aamukahvit, istutin yhden miljoonakellon ja yhden orvokin. Kastelin (muistaakseni) 5 orvokkia ja 2 pelakuuta, yhden dianan (jos niitä on sinisenä, ellei, on joku muu). Nyt istun varjossa ja naputtelen tätä viestiä. Seuraavaksi alan täyttää ristikkoa.  Kiva on kesä. Tosin liian lämmin.

Vierailija
9393/9520 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tehnyt tänään: hain miehen (oman) korjaamolta, kun hän jätti autonsa sinne. Palattiin kotiin 8.15, nukutti vielä. Join aamukahvit, istutin yhden miljoonakellon ja yhden orvokin. Kastelin (muistaakseni) 5 orvokkia ja 2 pelakuuta, yhden dianan (jos niitä on sinisenä, ellei, on joku muu). Nyt istun varjossa ja naputtelen tätä viestiä. Seuraavaksi alan täyttää ristikkoa.  Kiva on kesä. Tosin liian lämmin.

Voi kun olis paikka, mistä  vois vaan hakea korjatun miehen. Sinkkuus olis muisto vaan. Ja sit vois palauttaa käytettynä ja vaihtaa tuliterään. Ei olis tylsää se.

Vierailija
9394/9520 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olis paikka, mistä  vois vaan hakea korjatun miehen. Sinkkuus olis muisto vaan. Ja sit vois palauttaa käytettynä ja vaihtaa tuliterään. Ei olis tylsää se.

Nettihankinnoissa on 14 vrk palautusoikeus, sieltä voisi hankkia tuliterän tai vähän käytetyn miehen. Tosin mulla kävi, että unohdin palauttaa, ja se on ollut jo kolme vuotta käytössä. 

Vierailija
9395/9520 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen siippakorjaamo olis tarpeen. Sinne veisi miehen/vaimon ja pitkän vikalistan. Korjaisivat ja katsastaisivat päälle. 

Vierailija
9396/9520 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin 20 km, jalat on kipeät. Jaksaiskohan sitä vielä illalla kävellä kauppaan ostamaan viinirypäleitä?

Vierailija
9397/9520 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen siippakorjaamo olis tarpeen. Sinne veisi miehen/vaimon ja pitkän vikalistan. Korjaisivat ja katsastaisivat päälle. 

Niin vuosimallista riippuen voi olla alkuperäiskunnossa tai varaosia vaihdettu. Pikku vikoja nyt aina löytyy ja arvo laskee heti kun pääsee ajelemaan... 

Vierailija
9398/9520 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö vikalista enste hyväksyttää siipalla? Katsos, kun siippani moittii minua kuorsaamisesta, käännän oitis kylkeä. Siippa kuorsaa illasta aamuun, itse mitään huomaamatta. Tönin, herättelen, eikä tuo muista aamulla mitään. Minkälainen vikalista, siis?

Vierailija
9399/9520 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori. Tuo aiempi keskustelu: En kai minä, fiksu aikuinen ihminen kysele joltain Vauvapalstalta, miten elämääni elän? Siis en! Älä sinäkään. Anna palaa. Nauti. Elä elämääsi. Poikkea kommentoimaan, jos ehdit. Ellet, ei haittaa :)

Vierailija
9400/9520 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään kesän ensimmäiset rentukan ojan penkereellä. Kuulin käen kukkuvan metsässä. Otin valokuvan pikkukultasiivestä (perhonen). Seuraavaksi jännitetään kielojen kukinnan alkamista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän