Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (9520)
Rahat vähissä, pakko syödä puuroa. Harmaata, löysää kaurapuuroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tehnyt tänään: hain miehen (oman) korjaamolta, kun hän jätti autonsa sinne. Palattiin kotiin 8.15, nukutti vielä. Join aamukahvit, istutin yhden miljoonakellon ja yhden orvokin. Kastelin (muistaakseni) 5 orvokkia ja 2 pelakuuta, yhden dianan (jos niitä on sinisenä, ellei, on joku muu). Nyt istun varjossa ja naputtelen tätä viestiä. Seuraavaksi alan täyttää ristikkoa. Kiva on kesä. Tosin liian lämmin.
Voi kun olis paikka, mistä vois vaan hakea korjatun miehen. Sinkkuus olis muisto vaan. Ja sit vois palauttaa käytettynä ja vaihtaa tuliterään. Ei olis tylsää se.
Sellainen siippakorjaamo olis tarpeen. Sinne veisi miehen/vaimon ja pitkän vikalistan. Korjaisivat ja katsastaisivat päälle.
Pitäiskö vikalista enste hyväksyttää siipalla? Katsos, kun siippani moittii minua kuorsaamisesta, käännän oitis kylkeä. Siippa kuorsaa illasta aamuun, itse mitään huomaamatta. Tönin, herättelen, eikä tuo muista aamulla mitään. Minkälainen vikalista, siis?
Oletko koskaan kuullut autosta, joka itse myöntäisi valuttavansa öljyä? En minäkään.
Joskus tuntuu, et oon liian tylsä tähän ketjuun. Olen niiiikiin tyytyväinen olooni. Onneksi puoliso on samanmoinen. Päivän kohokohta on postilaatikko, kerran viikossa tulee lehti. Että me ollaan tylsiä. Ja tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
millon se joulupukki oikein tulee, oon oottanu jo tosi kauan...
Ensin tulee punkit, hyttyset, kotilot, kauriit ja sienineuvojat, vasta niitten jälkeen joulupukki.
Ihan varmaa pukin tulo ei tänä vuonna ole. Hyvän hallitusohjelman leikkaukset voi osua myös pukkiin.
Vierailija kirjoitti:
Aika pian joku tylsä kirjoittaa tälle palstalle kymmenennentuhannen viestin. Toivottavasti on joku supertylsä.
Pahoittelut, mutta super ei kuulu tylsien sanastoon. Paitsi jos sillä viitataan Suomen lähi- ja perushoitajaliittoon, Superiin.
Olen iltapäivän selaillut vauvaa. Nyt nukuttaa.
Tiedemiehet epäilee, että elämä on tullut maapallolle muualta meteoriitin mukana. Ihan kiva saada kuulla olevansa joku vieraslaji.
Vierailija kirjoitti:
Tiedemiehet epäilee, että elämä on tullut maapallolle muualta meteoriitin mukana. Ihan kiva saada kuulla olevansa joku vieraslaji.
Ai niinkuin lupiini tai kurttulehtiruusu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
millon se joulupukki oikein tulee, oon oottanu jo tosi kauan...
Ensin tulee punkit, hyttyset, kotilot, kauriit ja sienineuvojat, vasta niitten jälkeen joulupukki.
Ihan varmaa pukin tulo ei tänä vuonna ole. Hyvän hallitusohjelman leikkaukset voi osua myös pukkiin.
Eikö siis kannata olla kiltti? Varmuuden vuoksi tuhma?
Vierailija kirjoitti:
Joskus tuntuu, et oon liian tylsä tähän ketjuun. Olen niiiikiin tyytyväinen olooni. Onneksi puoliso on samanmoinen. Päivän kohokohta on postilaatikko, kerran viikossa tulee lehti. Että me ollaan tylsiä. Ja tyytyväisiä.
Monta tarjousta olis menny ohi ilman Lidlin vikkokuvastoa postissa. Tokmannit isot lehdet ovat hyviä suojapapereita sotkusempiin kotihommiin.
Tuleeko rentukka sanasta renttu?
Ojanpohjat täynnä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tehnyt tänään: hain miehen (oman) korjaamolta, kun hän jätti autonsa sinne. Palattiin kotiin 8.15, nukutti vielä. Join aamukahvit, istutin yhden miljoonakellon ja yhden orvokin. Kastelin (muistaakseni) 5 orvokkia ja 2 pelakuuta, yhden dianan (jos niitä on sinisenä, ellei, on joku muu). Nyt istun varjossa ja naputtelen tätä viestiä. Seuraavaksi alan täyttää ristikkoa. Kiva on kesä. Tosin liian lämmin.
Voi kun olis paikka, mistä vois vaan hakea korjatun miehen. Sinkkuus olis muisto vaan. Ja sit vois palauttaa käytettynä ja vaihtaa tuliterään. Ei olis tylsää se.
Sellainen siippakorjaamo olis tarpeen. Sinne veisi miehen/vaimon ja pitkän vikalistan. Korjaisivat ja katsastaisivat päälle.
Pitäiskö vikalista enste hyväksyttää siipalla? Katsos, kun siippani moittii minua kuorsaamisesta, käännän oitis kylkeä. Siippa kuorsaa illasta aamuun, itse mitään huomaamatta. Tönin, herättelen, eikä tuo muista aamulla mitään. Minkälainen vikalista, siis?
Oletko koskaan kuullut autosta, joka itse myöntäisi valuttavansa öljyä? En minäkään.
Mulla ei ole nyt rahat vähissä, mutta syön silti kaurapuuroa. Varmaan vähän enemmän laitan hiutaleita, ettei ole kovin löysää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole nyt rahat vähissä, mutta syön silti kaurapuuroa. Varmaan vähän enemmän laitan hiutaleita, ettei ole kovin löysää.
Miten näin meni?
Laitoin tänään toppatakin pesuun. Olikohan liian optimistista?
Huomenna voi tulla ukkosia ja sadetta. Keskiviikkona mahdollisesti sataa rakeita. Voi olla, että toppatakkia tarvitaan vielä.
Baltiassa ukkostaa nyt parhaillaan. Katson EuroBlitz Live.
Siinä aika kuluu rattoisasti, kun seuraa tutkasta, milloin salama iskee. Sopivaa viihdettä tylsille. Ellei ukkonen sitten tule liian lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko rentukka sanasta renttu?
Ojanpohjat täynnä...
Rentukka voisi olla renttujen nimikkokukka. Mutta mikä on tylsien?
Kissankäpälä?
Huomaamaton ja hailakan värinen, sinnikkäästi kasvaa kuivissakin paikoissa. Ei muodosta turhia haituvapilviä tuulen pöllytettäväksi. Elelee vaatimattomasti, ei tukahduta muita kasveja eikä pyri tolkuttomasti leviämään.
Joku muu kukka?