Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (9521)

Vierailija
9341/9521 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällon aika tiukka tuomaristo. Jatkossa jätän jäkälät kertomatta, niin solahdan joukkoon. Rehellisyydestä ei täällä palkita :(

Ootteko nyt tyytyväisiä? 

Joku kertoi kuivasta ihosta, sama vaiva, mutta rasvoittuvat hiukset. Siis keskiarvo ok, väärä kohdistus. Selviääkö tää ennenkuin kuolo korjaa? En jaksa nyt itte pohtia.

Elähän sie nyt provosoidu. Ei kannata. Aattele silleen, että joku toinen tarttee jonkun toisen jota ojentaa, ku sillä ei oo itellänsä älyä keskittyä omiin asioihinsa. Mie oon tän pitkän elämän aikana aatellu, että itelle on ihan kaikista parasta keskittyä vain oman itsen korjaamiseen ja jättää muut ihmiset rauhaan sillä saralla. Se on parasta niin. 

Tämä on huumoriketju. Kuittaillaan läpällä juttuja.

Läpällä ne yläasteen koulukiusaajatkin vain...

Täällä ei ole pakko olla, koulujutut on pakollisia. Voi etsiä itselleen sopivaa seuraa muualta ja jättää tylsät tänne. Se on meille oikein. Siitäs saamme.

Vierailija
9342/9521 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein eilen sekä Pirkan ristikon että Annansilmät-lehden ristikon. Pirkan ristikossa ei ollut mitään ihmellistä, ainoastaan liskon nimi oli ennestään minulle tuntematon.

Annansilmät ristikossa ihmettelin sanaa "tiaara" ja toista sanaa "hetimmiten". Olisin luullut, että oikeat muodot olisivat tiara ja hetimiten. Olin väärässä. Kummatkin ovat oikein.

Mun mielestä tiara on hevosen kavion alle kertynyt lumipaakku, vai olisko meirän kylältä murteellinen sana. Tiaara on se päähäkkyrä. 

Se on tiera, se hevosen kavioon tarttunut lumi- tai savipaakku.

Hianojen ihmisten kielellä tiera, meilläpäin se oli tiara. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9343/9521 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin mämmiä. 

Vierailija
9344/9521 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

saiskohan maanantain suomi-usa lätkämatsista jotain iloa viisupettymykseen vai onko turha toive.

Vierailija
9345/9521 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istutin perunat. Siikli-varhaisperunaa. Laitoin kehäkukan siemenet likoamaan huomista istutusta varten. Huomasin, että päärynäpuuhun oli tullut kauniit kukat.   

Vierailija
9346/9521 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saiskohan maanantain suomi-usa lätkämatsista jotain iloa viisupettymykseen vai onko turha toive.

Ei vaan lisää pettymystä ja alisuoriutumista. Sitähän me haluamme.

Vierailija
9347/9521 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istutin perunat. Siikli-varhaisperunaa. Laitoin kehäkukan siemenet likoamaan huomista istutusta varten. Huomasin, että päärynäpuuhun oli tullut kauniit kukat.   

Myyrä ne perunat vie, kukat halla ja päärynät syö madot. Niin turvallisen tuttua. Luota siihen.

Vierailija
9348/9521 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein eilen sekä Pirkan ristikon että Annansilmät-lehden ristikon. Pirkan ristikossa ei ollut mitään ihmellistä, ainoastaan liskon nimi oli ennestään minulle tuntematon.

Annansilmät ristikossa ihmettelin sanaa "tiaara" ja toista sanaa "hetimmiten". Olisin luullut, että oikeat muodot olisivat tiara ja hetimiten. Olin väärässä. Kummatkin ovat oikein.

Mun mielestä tiara on hevosen kavion alle kertynyt lumipaakku, vai olisko meirän kylältä murteellinen sana. Tiaara on se päähäkkyrä. 

Se on tiera, se hevosen kavioon tarttunut lumi- tai savipaakku.

Tilsa tarkoittaa samaa kuin tiera.

Vierailija
9349/9521 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyrä ne perunat vie, kukat halla ja päärynät syö madot. Niin turvallisen tuttua. Luota siihen.

Meillä peura syö perunanvarret.

Vierailija
9350/9521 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrä ei syö perunoita, onnistuneet aina hyvin. Kehäkukat ovat kestäviä ja sitkeitä kukoistamaan, mutta päärynöissä on parasta tosiaan ne kukat, sillä ne hedelmät jäävät pieniksi ja koviksi: Suomen suvi on liian lyhyt päärynöille. Keräsin päärynöitä ämpärillisen viime kesänä, mutta olivat kovia - voi tehdä vain hilloketta tai piirakkaa uunissa. 

Nyt kaivataan puutarhaan vettä! Toivon aina sateista kesää. Tylsä sateinen kesä on paras.

Vierailija
9351/9521 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyrä ei syö perunoita, onnistuneet aina hyvin. Kehäkukat ovat kestäviä ja sitkeitä kukoistamaan, mutta päärynöissä on parasta tosiaan ne kukat, sillä ne hedelmät jäävät pieniksi ja koviksi: Suomen suvi on liian lyhyt päärynöille. Keräsin päärynöitä ämpärillisen viime kesänä, mutta olivat kovia - voi tehdä vain hilloketta tai piirakkaa uunissa. 

Nyt kaivataan puutarhaan vettä! Toivon aina sateista kesää. Tylsä sateinen kesä on paras.

Kylmää toivon minä. 11 astetta on sopiva kesäsää.

Vierailija
9352/9521 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei ole hyttysiä.

Vierailija
9353/9521 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kauan himoitsemani taulun ja olen nyt pari päivää pelkästään tuijottanut sitä.

Vierailija
9354/9521 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä ei ole hyttysiä.

Mutta punkkeja on.

Vierailija
9355/9521 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
9356/9521 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

millon se joulupukki oikein tulee, oon oottanu jo tosi kauan...

Vierailija
9357/9521 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä ei ole hyttysiä.

Mutta punkkeja on.

Älä huolehdi, kyllä ne hyttysetkin ihan pian saapuvat meitä ilahduttamaan. 

Vierailija
9358/9521 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

millon se joulupukki oikein tulee, oon oottanu jo tosi kauan...

Ei joulupukkia ole olemassa. Turhaan odotat. 

Vierailija
9359/9521 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällon aika tiukka tuomaristo. Jatkossa jätän jäkälät kertomatta, niin solahdan joukkoon. Rehellisyydestä ei täällä palkita :(

Ootteko nyt tyytyväisiä? 

Joku kertoi kuivasta ihosta, sama vaiva, mutta rasvoittuvat hiukset. Siis keskiarvo ok, väärä kohdistus. Selviääkö tää ennenkuin kuolo korjaa? En jaksa nyt itte pohtia.

Elähän sie nyt provosoidu. Ei kannata. Aattele silleen, että joku toinen tarttee jonkun toisen jota ojentaa, ku sillä ei oo itellänsä älyä keskittyä omiin asioihinsa. Mie oon tän pitkän elämän aikana aatellu, että itelle on ihan kaikista parasta keskittyä vain oman itsen korjaamiseen ja jättää muut ihmiset rauhaan sillä saralla. Se on parasta niin. 

Täällä ei ole pakko olla, koulujutut on pakollisia. Voi etsiä itselleen sopivaa seuraa muualta ja jättää tylsät tänne. Se on meille oikein. Siitäs saamme.

No ei kai tylsätkään ihmisiä viitsi erotella. Ei kai tylsiä hirveästi kiinnosta, onko joku olevinaan oikeanlainen vai vääränlainen. Ihmiset on mitä on ja sillä siisti. On sitä tylsän elämässä mielenkiintoisempaakin tekemistä kuin ihmisten tylsyysasteen mittaus. Kuten taivaanrannan katselu, maalin kuivuminen, villasukan väri yms. 

Vierailija
9360/9521 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko nyt tyytyväisiä? 

No ei kai tylsätkään ihmisiä viitsi erotella. Ei kai tylsiä hirveästi kiinnosta, onko joku olevinaan oikeanlainen vai vääränlainen. Ihmiset on mitä on ja sillä siisti. On sitä tylsän elämässä mielenkiintoisempaakin tekemistä kuin ihmisten tylsyysasteen mittaus. Kuten taivaanrannan katselu, maalin kuivuminen, villasukan väri yms. 

Jep. Keskitytään olennaiseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän