Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (9279)

Vierailija
9081/9279 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kukkii punaiset viinimarjapensaat vaikka en hoitanut niitä talven aikana mitenkään. Tylsien kasvi, aina ennakoitavissa. 

Vierailija
9082/9279 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene kauaa, kun tulee 500 sivua täyteen. Miten juhlitaan? Jokainen soittaa kotona nokkahuilulla ostakaa makkaraa, minkä jälkeen syödään korppuja ja juodaan laihaa kahvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9083/9279 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene kauaa, kun tulee 500 sivua täyteen. Miten juhlitaan? Jokainen soittaa kotona nokkahuilulla ostakaa makkaraa, minkä jälkeen syödään korppuja ja juodaan laihaa kahvia.

No voi! Parhaillaan juodaan laihaa kahvia ja syödään korppuja. Luin tässä samalla. Otin vähän förskottijuhlinnan.

Vierailija
9084/9279 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin jo opetusvideon Ostakaa makkaraa. Siis: hoo aa gee, hoo aa gee, gee gee gee gee aa aa aa aa , hoo aa gee.

Vielä kun löytäisin nokkahuilun jostain. Kyllä meillä sellainen pitäisi olla.

Vierailija
9085/9279 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän jännittää Lindan puolesta illalla meneekö kaikki hyvin hänen osaltaan semifinaalissa kun joutuu korkkareissa juoksemaan ja tuolilta laskeutumaan, mitä jos kaatuukin viulun kanssa.. eikö olisi vähän voinut helpottaa hänen osuuttaan esityksessä nyt on paljon sen varassa miten Linda onnistuu.

Kuka Linda? Mikä semifinaali? En tiennytkään, että on sellainen laji kuin korkkarijuoksu. Aina oppii.

kyllä kaikki muut tietää kenestä on kyse, mene sinä vaan takaisin nukkumaan.

Kiitos. 

Vierailija
9086/9279 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän nuo linnutkin niin innolla lisääntyvät keväisin? Olisi paljon helpompaa hankkia ruoka vain itselle ja viettää vapaa-aikaa puussa istuskellen ja laulellen, jos siltä tuntuu.

Käki on ulkoistanut nuo jälkeläisten hoitamisen vaivat.

Luonto on niin julma. Miksi lajin lisääntyminen ei voisi olla automaattisesti kontrolloitua? Tuntuu julmalta, että poikasia syntyy valtavasti, mutta aikuiseksi asti pääsee harva. Muista tulee toisten lajien riistaa. Siinäpä se onkin. Ravintoketju. Siksi lisäännytään niin paljon. Muille syötäväksi. Me ihmiset oikein kasvatetaan muita eläimiä syötäväksemme. Raju juttu. Pitäiskohän tylsien olla kasvissyöjiä? Mutta elollisia olentojahan ne kasvitkin on...

Luonto rajoittaa lisääntymistä omilla mekanismeillaan. Missä olosuhteet ovat suotuisat, siellä lisäännytään.

Ihminen luulee voivansa vaikuttaa näihin luonnon lakeihin.

Miten kehitysmaissa ihmisillä on muka otolliset olot? Syntyvyys on korkealla, kolmivuotiaaksi elää harva. 

Vierailija
9087/9279 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämällä on oppitunteja vielä yli 75-vuotiaallekin. Pitää luopua rakkaista läheisistä ja lopulta omasta elämästäkin. Siinä sitä on oppimista.

Ja varsinkin suurista luuloista itsestään. Muitten armoille joutuu ennen pitkää.

Vierailija
9088/9279 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän nuo linnutkin niin innolla lisääntyvät keväisin? Olisi paljon helpompaa hankkia ruoka vain itselle ja viettää vapaa-aikaa puussa istuskellen ja laulellen, jos siltä tuntuu.

Käki on ulkoistanut nuo jälkeläisten hoitamisen vaivat.

Luonto on niin julma. Miksi lajin lisääntyminen ei voisi olla automaattisesti kontrolloitua? Tuntuu julmalta, että poikasia syntyy valtavasti, mutta aikuiseksi asti pääsee harva. Muista tulee toisten lajien riistaa. Siinäpä se onkin. Ravintoketju. Siksi lisäännytään niin paljon. Muille syötäväksi. Me ihmiset oikein kasvatetaan muita eläimiä syötäväksemme. Raju juttu. Pitäiskohän tylsien olla kasvissyöjiä? Mutta elollisia olentojahan ne kasvitkin on...

Nyt ei kyllä ole kauhean tylsiä ja kevyitä aiheita sulla tässä.

Sen siitä saa, kun katselee National Geographicia. Liian ajatuksia herättävää. Etsin seuraavaksi tylsän kanavan.

Vierailija
9089/9279 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vexi Salmen, Juha Vainion ja Juice Leskisen jälkeen laulujen sanoitukset ovat menneet ihan ala-arvoisiksi.

"Ja me yhessä tullaan ja ollaan sillee

Tällast se on ku lovveen lankee"

( Ich komme)

Ja sitten tämä Liekinheittimen runtuu ja tuntuu.

Tilastojen mukaan suomalaiset harrastavat yhä vähemmän seksiä. Teoista on siirrytty puheisiin.

Vierailija
9090/9279 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas on pelargoniaan nuppuja tulossa. Oon siis pitänyt sitä hengissä koko talven ja on nyt kolmas kerta kun nuppuja tulee. oon mä hyvä!

Sait 8 alapeukkua. Soo soo ilniö, olet liian ahkera !

Teinkö ennätyksen?  Sanoinhan että olen hyvä!

Kuulin luotettavalta taholta: ilniö on kuivakka ukkeli. Repesin. Palaan ruotuun. En myöskään osaa soittaa Ostakaa makkaraa, melodicalla. Sovin siis pirtaan!

Onkohan täällä myös pullea mummeli? 

Vierailija
9091/9279 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas on pelargoniaan nuppuja tulossa. Oon siis pitänyt sitä hengissä koko talven ja on nyt kolmas kerta kun nuppuja tulee. oon mä hyvä!

Tylsät on fiksuja. Eivät piittaa peukuista. Herää kysymys, oletko oikeasti tylsä. Ja fiksu.

Vierailija
9092/9279 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellisiahan mulle on aina riittänyt eihän noille voi kun nauraa!

Tylsät ei pohdi eikä kaipaa kadehtijoita. Tylsät on aidon vaatimattomia.

Vierailija
9093/9279 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teinkö ennätyksen?  Sanoinhan että olen hyvä!

Kuulin luotettavalta taholta: ilniö on kuivakka ukkeli. Repesin. Palaan ruotuun. En myöskään osaa soittaa Ostakaa makkaraa, melodicalla. Sovin siis pirtaan!

Tylsät ei levitä juoruja. Se homma jätetään tyhmille.

Vierailija
9094/9279 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkääkö pelargonia pakkolisääntymisestä? Epäilen.  Olisi halunnut rauhassa pimeässä viettää lopuuelämänsä.

Ei se voi viettää elämäänsä pimeässä se tarvitsee paljon valoa ja minimaalisesti  vettä talven aikana. Tiedoksi jos joku innostuisi kokeilemaan kasvattaa se läpi talven.

Ei innostu. Tylsät ei intoile.

Vierailija
9095/9279 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsät on fiksuja. Eivät piittaa peukuista. Herää kysymys, oletko oikeasti tylsä. Ja fiksu.

Tuo ei ole fiksu. Laskee peukkuja joka ketjussa. On tyhmä. Ja kännissä.

Vierailija
9096/9279 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin jo opetusvideon Ostakaa makkaraa. Siis: hoo aa gee, hoo aa gee, gee gee gee gee aa aa aa aa , hoo aa gee.

Vielä kun löytäisin nokkahuilun jostain. Kyllä meillä sellainen pitäisi olla.

Onneksi tämän voi tarvittaessa vaikka laulaa noin, jos nokkahuilua ei löydy.

Vierailija
9097/9279 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onnistunut tappamaan verenpisaroita talvettamisen aikana. Vielä on kuin liian aikaista sanoa, lähtevätkö kasvuun.

Vierailija
9098/9279 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole fiksu. Laskee peukkuja joka ketjussa. On tyhmä. Ja kännissä.

No onhan se tylsä jos elämänsisältö on laskea peukkuja vauvalla. Eihän tylsempää olekkaan!

Vierailija
9099/9279 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te pystytte peukuttamaan yhtään mitään, kun tämä sivusto pomppii loppuun heti? Levoton on, ei yhtään tylsän rauhallinen.

Vierailija
9100/9279 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te pystytte peukuttamaan yhtään mitään, kun tämä sivusto pomppii loppuun heti? Levoton on, ei yhtään tylsän rauhallinen.

Ei me tylsät peukutella eikä huomioida niitä mitenkään. Jätetään se tyhmille.