Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (9279)

Vierailija
9101/9278 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas on pelargoniaan nuppuja tulossa. Oon siis pitänyt sitä hengissä koko talven ja on nyt kolmas kerta kun nuppuja tulee. oon mä hyvä!

Sait 8 alapeukkua. Soo soo ilniö, olet liian ahkera !

Tylsät on fiksuja. Eivät piittaa peukuista. Herää kysymys, oletko oikeasti tylsä. Ja fiksu.

Tuo ei ole fiksu. Laskee peukkuja joka ketjussa. On tyhmä. Ja kännissä.

No onhan se tylsä jos elämänsisältö on laskea peukkuja vauvalla. Eihän tylsempää olekkaan!

Yltiöpäinen toiminta on aina pahasta, tylsäkin sellainen. Tylsät on hillittyjä.

Vierailija
9102/9278 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vexi Salmen, Juha Vainion ja Juice Leskisen jälkeen laulujen sanoitukset ovat menneet ihan ala-arvoisiksi.

"Ja me yhessä tullaan ja ollaan sillee

Tällast se on ku lovveen lankee"

( Ich komme)

Ja sitten tämä Liekinheittimen runtuu ja tuntuu.

Tilastojen mukaan suomalaiset harrastavat yhä vähemmän seksiä. Teoista on siirrytty puheisiin.

Ei se edes ole mikään harrastus. Tylsää puuurtamista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9103/9278 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna teen smoothien granaattiomenamehusta, kreikkalaisesta jugurtista, mansikoista, kirsikoista ja banaaneista. Ja päivälliseksi kasviskeittoa. Koiralle paistan kanaa.

Vierailija
9104/9278 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna teen smoothien granaattiomenamehusta, kreikkalaisesta jugurtista, mansikoista, kirsikoista ja banaaneista. Ja päivälliseksi kasviskeittoa. Koiralle paistan kanaa.

Kyllä perunasta, lantusta ja nauriistakin saa mehun tiristettyä ja ruuaksi hernekeittoa ja koiralle keiton luut. Jämpti on näin.

Vierailija
9105/9278 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vexi Salmen, Juha Vainion ja Juice Leskisen jälkeen laulujen sanoitukset ovat menneet ihan ala-arvoisiksi.

"Ja me yhessä tullaan ja ollaan sillee

Tällast se on ku lovveen lankee"

( Ich komme)

Ja sitten tämä Liekinheittimen runtuu ja tuntuu.

Tilastojen mukaan suomalaiset harrastavat yhä vähemmän seksiä. Teoista on siirrytty puheisiin.

Ei se edes ole mikään harrastus. Tylsää puuurtamista. 

Tuosta on mun vieruskaverilla eri mielipide. Se ei kuulukaan tylsiin.

Vierailija
9106/9278 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Koira saa parhaat palat!

Vierailija
9107/9278 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas on pelargoniaan nuppuja tulossa. Oon siis pitänyt sitä hengissä koko talven ja on nyt kolmas kerta kun nuppuja tulee. oon mä hyvä!

Tykkääkö pelargonia pakkolisääntymisestä? Epäilen.  Olisi halunnut rauhassa pimeässä viettää lopuuelämänsä.

Luulen, että kaikki eliöt pyrkivät kaikin keinoin lisääntymään ja saamaan jälkeläisiä. Ihminen taitaa olla poikkeus.

Ihminen on ainoa, joka pystyy käyttämään ehkäisymenetelmiä. Jatkuva synnytyskoneena oleminen tuhoaa terveyden. Myös muilta eläimiltä.

Ihmiselle geenien jatkaminen on suurempi ponnistus kuin vaikkapa koivulle, kärpäselle tai silakalle.

Oletko kysynyt niiden mielipidettä?

Luulen, että niillä ei ole muuta elämäntehtävää kuin siirtää geenejään eteenpäin. Pysyä mukana olemassaolon taistelussa.

Eikös se ole ihmisenkin tehtävä? 

Tänä päivänä on jo syntynyt 140000 uutta ihmistä maapallolle. Laskuri liikkuu hurjaa vauhtia

Nyt jo 140662. Nyt 140779.

Kuolleiden lukumäärä suurenee vähän hitaammin. Tänään on kuollut 66445 ihmistä tähän mennessä. Nyt 66593.

Nyt on syntynyt jo 310605 uutta ihmistä maailmaan. 

Ja mitä me muut ollaan saatu aikaiseksi? Luettu vauvapalstaa ja vähän tehty ruokaa. Mitä muuta?

Vierailija
9108/9278 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkääkö pelargonia pakkolisääntymisestä? Epäilen.  Olisi halunnut rauhassa pimeässä viettää lopuuelämänsä.

Luulen, että kaikki eliöt pyrkivät kaikin keinoin lisääntymään ja saamaan jälkeläisiä. Ihminen taitaa olla poikkeus.

Ihminen on ainoa, joka pystyy käyttämään ehkäisymenetelmiä. Jatkuva synnytyskoneena oleminen tuhoaa terveyden. Myös muilta eläimiltä.

Ihmiselle geenien jatkaminen on suurempi ponnistus kuin vaikkapa koivulle, kärpäselle tai silakalle.

Luulen, että niillä ei ole muuta elämäntehtävää kuin siirtää geenejään eteenpäin. Pysyä mukana olemassaolon taistelussa.

Tänä päivänä on jo syntynyt 140000 uutta ihmistä maapallolle. Laskuri liikkuu hurjaa vauhtia

Kuolleiden lukumäärä suurenee vähän hitaammin. Tänään on kuollut 66445 ihmistä tähän mennessä. Nyt 66593.

Ja mitä me muut ollaan saatu aikaiseksi? Luettu vauvapalstaa ja vähän tehty ruokaa. Mitä muuta?

Minä vein roskat.

Vierailija
9109/9278 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vein roskat.

Niin minäkin. Kierrätettäviä en sentään vienyt. Lisäksi olen istunut sohvalla katselemassa sarjoja.

Vierailija
9110/9278 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vein roskat.

Niin minäkin. Kierrätettäviä en sentään vienyt. Lisäksi olen istunut sohvalla katselemassa sarjoja.

Minä nukuin päikkärit. 

Vierailija
9111/9278 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on 21.20

Vierailija
9112/9278 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei saa mitään aikaan, ei saa aikaan mitään pahaakaan. 

Vierailija
9113/9278 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin tänään Dremelin käyttöä. Ei menny ihan niin kuin strömsössä. Oikeastaan ei menny yhtään niinku strömsössä. 

Vierailija
9114/9278 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei saa mitään aikaan, ei saa aikaan mitään pahaakaan. 

Pahan puolella voi helposti olla jos ei tee mitään. Esim. jättää puolustamatta kiusattua. 

Vierailija
9115/9278 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylensöin tänään koko päivän, aamusta iltaan. Nyt on tosi paha olo. Kai se "ahneella on paskanen loppu" pitää paikkansa. 

Vierailija
9116/9278 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli remppavapaa päivä. Huomenna se ilo taas alkaa. Ttrrrrrrrrrr prrrrrrr trrrrrrrrr aamusta iltaan. 

Vierailija
9117/9278 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lasten mielestä mä olin niille huono äiti ku ne oli lapsia. Ne on ihan oikeessa. Näillä mennään. 

Vierailija
9118/9278 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie kahtelin tännää järvelle ja uattelin jotta on tää mualima kyllä kaanis paekka. Vuan sitte tulj eukko mäkättämmää tekemättömistä hommiloista, ni jo vaen mie uattelin jotta en kyllä siitä kaaniista niin tiijjäkkää. Pilas, mokoma kutvake, miun hyvän tuulen. Se se olj tylsää se! 

Vierailija
9119/9278 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois viisaampi häipyy täält. 

Soi korvamatona päässä. 

Vierailija
9120/9278 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikka on epähedelmä.